Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

SV650S x SV1000S
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=59&t=536
Stránka 1 z 1

Autor:  MIK27 [ úte 20. kvě 2008 14:36:51 ]
Předmět příspěvku:  SV650S x SV1000S

Ahoj,

uvažuji na oběma variantama.. Můžete mi poradit v čem se liší obě varinaty? Krom motoru :)

Autor:  canni [ úte 20. kvě 2008 14:45:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

Pravě že krom motoru se nelyší v ničem ... a btw když si pročteš topicy najdeš vše na co se ptáš v všech zbytečnejch co jsi ted vytvořil :)

Autor:  MIK27 [ úte 20. kvě 2008 15:07:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

Hmmmm.. Pročítal jsem to ale zajímalo mne zda nemá někdo nové poznatky.. :)

Autor:  Nejt [ úte 20. kvě 2008 15:10:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

Litr má ještě lepší přední brzdy, nastavitelný přední tlumiče, hydraulickou spojku, lambda sondu (i když to už mají myslím i nové 650), trochu odlišný rozměry a hlavně širší ráfek (tuším 5,5 palce, na který se cpe obutí 180). Asi jsem ještě na něco zapomněl, ale jsou to vesměs drobnosti.

Autor:  sting [ úte 20. kvě 2008 16:35:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

ma tlumic rizeni implicitne

Autor:  MIK27 [ stř 21. kvě 2008 11:11:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

Neith píše:
Litr má ještě lepší přední brzdy, nastavitelný přední tlumiče, hydraulickou spojku, lambda sondu (i když to už mají myslím i nové 650), trochu odlišný rozměry a hlavně širší ráfek (tuším 5,5 palce, na který se cpe obutí 180). Asi jsem ještě na něco zapomněl, ale jsou to vesměs drobnosti.


Tak to vypadá zajímavě.. Ráfek je mi fuk, ono ty široké jsou spíše na obtíž :(

Autor:  Nejt [ stř 21. kvě 2008 12:24:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

No jak se to vezme... záleží, co rád jezdíš. Užší gumy jsou samozřejmě obratnější, ale širší jsou zas stabilnější v náklonu a umožňují velký náklon i při nižší rychlosti. Takže pro kolínkáře je široká guma skoro nezbytností a já osobně se na další motorku hodně těším už právě z tohodle důvodu.

Autor:  MIK27 [ stř 21. kvě 2008 13:22:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

Tak to já zase tolik neklopim.. Kdejaký prase hází z auta vajgly, obaly od sušenek atd. a to ti pekelně zavaří v tomhle náklonu.. Můžeš brzdit jako čert ale ono tě to narovnává a tahá pryč z poloměru.. Mě už auto srazilo tak zase tolik neblbnu :)

Autor:  Nejt [ stř 21. kvě 2008 13:26:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

No ono to jde ustát a brzdit i v plném náklonu, ale člověk se s tou machnou musí pořádně prát a při příliš prudkém brzdění hrozí podklouznutí předního kola. Někdy je ale lepší zkusit brzdit v náklonu a naopak ho ještě zvýšit než motorku narovnat a jít tvrdě na brzdy... záleží, jaké povahy a kde je překážka, no. Ale to už jsme někde úplně jinde...

Autor:  Nejt [ stř 21. kvě 2008 13:29:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

Ale zpátky k tomu rozměru... třeba když se podíváš na můj avatar, litr by při stejné rychlosti už pravděpodobně dřel stupačku. Já abych šel tak nízko, už bych musel jet mnohem rychleji a to je zas to, co připadá nebezpečný mě. Nepotřebuju točkama proletět 150 km/h. Prostě rád to co nejvíc klopím a širší guma mi to umožní v mnohem menší rychlosti a menším zakřivení zatáčky. Jenom když jsem teď jezdil na blbým CBRu 600, tak jsem si tohle náramně užíval, rozdíl to byl velkej a v tomhle litrákům závidím jejich stroje nejvíc, na ostatní asi seru.

Autor:  Kawa [ stř 21. kvě 2008 15:37:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

Neith píše:
Litr má ještě lepší přední brzdy, nastavitelný přední tlumiče, hydraulickou spojku, lambda sondu (i když to už mají myslím i nové 650), trochu odlišný rozměry a hlavně širší ráfek (tuším 5,5 palce, na který se cpe obutí 180). Asi jsem ještě na něco zapomněl, ale jsou to vesměs drobnosti.

Pozapomněli jste na váhu,pánové....dost důležitý údaj....litr je těžší...provozní váha 215 kg....
A rozdíl 35 litrů funglovka...
DPC...moc slevnili.... :banghead:
http://www.suzuki-motor.cz/moto/Touring ... 1000S.aspx
Loni stála u ofic dealera 255....,já ji koupil u neofic za 225.....ce se mně plakat..... :cray:

Autor:  popi [ stř 21. kvě 2008 16:02:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

ještě jsi zapomněl na antihopingovou spojku a plně nastavitelné předpětí zadního tlumiče, duté osy kol...
Ale opravdu největším rozdílem jsou lepší brzdy a silnější motor...

Autor:  Nejt [ stř 21. kvě 2008 17:12:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

Jo, ani jsem nepočítal, že si na všechno vzpomenu... u toho antihoppingu si ale nejsem jistý, jestli ho mají všechny ročníky litru. Jestli ji nemají jen novější... to bude stopro vědět Kawa.

Autor:  popi [ stř 21. kvě 2008 20:24:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

já myslím že ho mají všechny litry...

Autor:  pylot [ stř 21. kvě 2008 21:16:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

A je velikej rozdil v obratonosti mezi litrem a 650? Nebo co dokaze 650 zvladne i litr?

Autor:  Nejt [ stř 21. kvě 2008 21:19:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

Podle mě tu bude rozdíl velkej... za prvé kromě váhy a za druhé kromě rozměru zadní gumy. Ale těžiště má litr umístěný stejně a širší o moc taky není, takže pořád bude mnohem obratnější než řadové čtyřvály.

Autor:  stafflik [ stř 21. kvě 2008 22:05:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

Si piš že velké... Na 650 v zatáčce vemeš litr venkem.. Popté se Rosti.. :D Litrová váha je znát.. Jenomže litr ti to pak natře zas na véjezdu...

Autor:  popi [ stř 21. kvě 2008 23:42:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

kdo nejezdí závody, tak to asi až tak nevyužije a s tímto zrovna bych nelaboroval...
Ovšem je to ale ak jak tu kluci psali..

Autor:  Kawa [ čtv 22. kvě 2008 10:17:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650S x SV1000S

Neith píše:
Jo, ani jsem nepočítal, že si na všechno vzpomenu... u toho antihoppingu si ale nejsem jistý, jestli ho mají všechny ročníky litru. Jestli ji nemají jen novější... to bude stopro vědět Kawa.

Antihop mají všechny litry....teda na K3 jsem měl,na K7 je taky....
A kdo koho posere v zatáčce....a jaký je rozdíl mezi 650 a 1000 v zatáčkách?
Neith a Popák za mnou párkrát v zatáčkách jeli.....
Jinak jak jsem psal,váha litru při nájezdu je znát....musíš dříve brzdit,je težší o cca 30 kilo,to poznáš i co se týká manipulace...jinak se hází z leva doprava 180 kg,jinak 210.....
A hlavně otázka zatáček je o zkušenostech a jezdci....když je někdo dobrej na 650,nebude mít problém podělat v zatáčce nováčka(nebo rovinkáře) na litru....
Stejně schopní jezdci(nereálné) si to budou pěkně předávat....nájezd,položení pode mě rychlejší na 650,ve výjezdu litr pude dopředu....
Je prostě hodně věcí,co tento faktor ovlivní,není to jen striktně říct 650 proletí točku rychleji,nebo naopak....

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/