Právě je sob 26. črc 2025 0:15:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: úte 20. kvě 2008 14:36:51 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14
Příspěvky: 191
Ahoj,

uvažuji na oběma variantama.. Můžete mi poradit v čem se liší obě varinaty? Krom motoru :)


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: úte 20. kvě 2008 14:45:29 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 8:42:12
Příspěvky: 371
Bydliště: Kamenice u Prahy
Pravě že krom motoru se nelyší v ničem ... a btw když si pročteš topicy najdeš vše na co se ptáš v všech zbytečnejch co jsi ted vytvořil :)

_________________
Jawa Mustang -> Jawa Chopper -> Suzuki DR 125 -> SV 650 S K7


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: úte 20. kvě 2008 15:07:13 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14
Příspěvky: 191
Hmmmm.. Pročítal jsem to ale zajímalo mne zda nemá někdo nové poznatky.. :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: úte 20. kvě 2008 15:10:30 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Litr má ještě lepší přední brzdy, nastavitelný přední tlumiče, hydraulickou spojku, lambda sondu (i když to už mají myslím i nové 650), trochu odlišný rozměry a hlavně širší ráfek (tuším 5,5 palce, na který se cpe obutí 180). Asi jsem ještě na něco zapomněl, ale jsou to vesměs drobnosti.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: úte 20. kvě 2008 16:35:12 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01
Příspěvky: 1138
ma tlumic rizeni implicitne

_________________
pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2008 11:11:56 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14
Příspěvky: 191
Neith píše:
Litr má ještě lepší přední brzdy, nastavitelný přední tlumiče, hydraulickou spojku, lambda sondu (i když to už mají myslím i nové 650), trochu odlišný rozměry a hlavně širší ráfek (tuším 5,5 palce, na který se cpe obutí 180). Asi jsem ještě na něco zapomněl, ale jsou to vesměs drobnosti.


Tak to vypadá zajímavě.. Ráfek je mi fuk, ono ty široké jsou spíše na obtíž :(


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2008 12:24:24 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No jak se to vezme... záleží, co rád jezdíš. Užší gumy jsou samozřejmě obratnější, ale širší jsou zas stabilnější v náklonu a umožňují velký náklon i při nižší rychlosti. Takže pro kolínkáře je široká guma skoro nezbytností a já osobně se na další motorku hodně těším už právě z tohodle důvodu.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2008 13:22:48 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14
Příspěvky: 191
Tak to já zase tolik neklopim.. Kdejaký prase hází z auta vajgly, obaly od sušenek atd. a to ti pekelně zavaří v tomhle náklonu.. Můžeš brzdit jako čert ale ono tě to narovnává a tahá pryč z poloměru.. Mě už auto srazilo tak zase tolik neblbnu :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2008 13:26:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No ono to jde ustát a brzdit i v plném náklonu, ale člověk se s tou machnou musí pořádně prát a při příliš prudkém brzdění hrozí podklouznutí předního kola. Někdy je ale lepší zkusit brzdit v náklonu a naopak ho ještě zvýšit než motorku narovnat a jít tvrdě na brzdy... záleží, jaké povahy a kde je překážka, no. Ale to už jsme někde úplně jinde...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2008 13:29:30 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Ale zpátky k tomu rozměru... třeba když se podíváš na můj avatar, litr by při stejné rychlosti už pravděpodobně dřel stupačku. Já abych šel tak nízko, už bych musel jet mnohem rychleji a to je zas to, co připadá nebezpečný mě. Nepotřebuju točkama proletět 150 km/h. Prostě rád to co nejvíc klopím a širší guma mi to umožní v mnohem menší rychlosti a menším zakřivení zatáčky. Jenom když jsem teď jezdil na blbým CBRu 600, tak jsem si tohle náramně užíval, rozdíl to byl velkej a v tomhle litrákům závidím jejich stroje nejvíc, na ostatní asi seru.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2008 15:37:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Neith píše:
Litr má ještě lepší přední brzdy, nastavitelný přední tlumiče, hydraulickou spojku, lambda sondu (i když to už mají myslím i nové 650), trochu odlišný rozměry a hlavně širší ráfek (tuším 5,5 palce, na který se cpe obutí 180). Asi jsem ještě na něco zapomněl, ale jsou to vesměs drobnosti.

Pozapomněli jste na váhu,pánové....dost důležitý údaj....litr je těžší...provozní váha 215 kg....
A rozdíl 35 litrů funglovka...
DPC...moc slevnili.... :banghead:
http://www.suzuki-motor.cz/moto/Touring ... 1000S.aspx
Loni stála u ofic dealera 255....,já ji koupil u neofic za 225.....ce se mně plakat..... :cray:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2008 16:02:12 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
ještě jsi zapomněl na antihopingovou spojku a plně nastavitelné předpětí zadního tlumiče, duté osy kol...
Ale opravdu největším rozdílem jsou lepší brzdy a silnější motor...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2008 17:12:43 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Jo, ani jsem nepočítal, že si na všechno vzpomenu... u toho antihoppingu si ale nejsem jistý, jestli ho mají všechny ročníky litru. Jestli ji nemají jen novější... to bude stopro vědět Kawa.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2008 20:24:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
já myslím že ho mají všechny litry...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2008 21:16:59 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 15. dub 2008 21:52:51
Příspěvky: 255
Bydliště: Trutnovsko
A je velikej rozdil v obratonosti mezi litrem a 650? Nebo co dokaze 650 zvladne i litr?

_________________
fichtl -> mustang -> MZ RT 125 01' -> SV 650 S 99' -> Aprilia RSV 1000 Mille 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2008 21:19:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Podle mě tu bude rozdíl velkej... za prvé kromě váhy a za druhé kromě rozměru zadní gumy. Ale těžiště má litr umístěný stejně a širší o moc taky není, takže pořád bude mnohem obratnější než řadové čtyřvály.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2008 22:05:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Si piš že velké... Na 650 v zatáčce vemeš litr venkem.. Popté se Rosti.. :D Litrová váha je znát.. Jenomže litr ti to pak natře zas na véjezdu...

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: stř 21. kvě 2008 23:42:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
kdo nejezdí závody, tak to asi až tak nevyužije a s tímto zrovna bych nelaboroval...
Ovšem je to ale ak jak tu kluci psali..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: SV650S x SV1000S
Nový příspěvekNapsal: čtv 22. kvě 2008 10:17:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Neith píše:
Jo, ani jsem nepočítal, že si na všechno vzpomenu... u toho antihoppingu si ale nejsem jistý, jestli ho mají všechny ročníky litru. Jestli ji nemají jen novější... to bude stopro vědět Kawa.

Antihop mají všechny litry....teda na K3 jsem měl,na K7 je taky....
A kdo koho posere v zatáčce....a jaký je rozdíl mezi 650 a 1000 v zatáčkách?
Neith a Popák za mnou párkrát v zatáčkách jeli.....
Jinak jak jsem psal,váha litru při nájezdu je znát....musíš dříve brzdit,je težší o cca 30 kilo,to poznáš i co se týká manipulace...jinak se hází z leva doprava 180 kg,jinak 210.....
A hlavně otázka zatáček je o zkušenostech a jezdci....když je někdo dobrej na 650,nebude mít problém podělat v zatáčce nováčka(nebo rovinkáře) na litru....
Stejně schopní jezdci(nereálné) si to budou pěkně předávat....nájezd,položení pode mě rychlejší na 650,ve výjezdu litr pude dopředu....
Je prostě hodně věcí,co tento faktor ovlivní,není to jen striktně říct 650 proletí točku rychleji,nebo naopak....

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz