Suzuki SV.cz forum http://www.suzukisv.cz//forum/ |
|
GSXR600 K1 http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=73&t=1560 |
Stránka 1 z 5 |
Autor: | mateSAS [ úte 12. kvě 2009 13:11:42 ] |
Předmět příspěvku: | GSXR600 K1 |
Tak aj trosku o malem pycoletu - vcera jsem se stavil u kamikadzeho ukazat ten svuj stroj ... kdyz jsem mu predtim rikal, ze na svizny jezdeni staci motor tocit do osmi tisic, tak rikal ze jsem srab, pac mam pak dalsich 7000 otacek k cervenymu poli... Nu, co vam budu povidat - svezl se a dal me za pravdu ![]() tudiz NEITHe> vyuzivas na normos silnici cele pasmo na svem pycoletu? ![]() |
Autor: | Nejt [ úte 12. kvě 2009 13:25:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
jasný ![]() |
Autor: | Nejt [ úte 12. kvě 2009 13:29:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
Ale nemíchejme jabka s hruškama, jsou to dvě totálně jiný motorky, jedna z největších předností K5 je, že táhne úplně všude. Na dromu řadím klidně až u 13 tis., až pak to trochu ztrácí. Jo a taky... já už na silnici moc nejezdím, v provozu samozřejmě nemá smysl tolik točit, ale když je nálada, proč ne? |
Autor: | mateSAS [ úte 12. kvě 2009 14:00:48 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
no ja nevim, ja mam porad pocit ze to celkem jede .... ale porad se motam pod desiti tisici ![]() ![]() |
Autor: | Nejt [ úte 12. kvě 2009 14:27:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
Nejvíc keců mají totiž vždycky ti, kteří na tom nikdy neseděli... |
Autor: | shark [ úte 12. kvě 2009 14:48:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
na litra musis bejt zavodnik jako nejt jinak nevim co na nasich silnicich s tim delat, jen ten okruh z meho pohledu v mym pripade zatim dlouho sebevrazda |
Autor: | Jimbo [ úte 12. kvě 2009 15:37:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
shark píše: na litra musis bejt zavodnik jako nejt jinak nevim co na nasich silnicich s tim delat, jen ten okruh z meho pohledu v mym pripade zatim dlouho sebevrazda No a to je přesně opak toho, co by ti řekl nejt... a já teda s tímhle taky nesouhlasím... |
Autor: | shark [ úte 12. kvě 2009 15:42:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
Jimbo píše: shark píše: na litra musis bejt zavodnik jako nejt jinak nevim co na nasich silnicich s tim delat, jen ten okruh z meho pohledu v mym pripade zatim dlouho sebevrazda No a to je přesně opak toho, co by ti řekl nejt... a já teda s tímhle taky nesouhlasím... vzdyt rek ze s tim uz skoro jinde nez na okruhu nejezdi ![]() |
Autor: | Nejt [ úte 12. kvě 2009 16:02:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
shark píše: Jimbo píše: shark píše: na litra musis bejt zavodnik jako nejt jinak nevim co na nasich silnicich s tim delat, jen ten okruh z meho pohledu v mym pripade zatim dlouho sebevrazda No a to je přesně opak toho, co by ti řekl nejt... a já teda s tímhle taky nesouhlasím... vzdyt rek ze s tim uz skoro jinde nez na okruhu nejezdi ![]() Ale ne kvůli motorce, ale kvůli tomu, že silnice jsou nebezpečný a mě baví jezdit na hraně a všechno kolem okruhovýho ježdění a závodění. Nebyl to litr, co mě vyhnalo na drom. Jeď na okruh, pochopíš. Litry jsou na silnice naopak mnohem praktičtější náčiní než šestky (bavím se o 4V supersportech), což ale zase neznamená, že je šestka lepší náčiní na okruh než litr... litr má prostě více využití, šestka "jen jedno" (berte s rezervou). |
Autor: | popi [ úte 12. kvě 2009 16:03:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
mateSAS píše: Tak aj trosku o malem pycoletu - vcera jsem se stavil u kamikadzeho ukazat ten svuj stroj ... kdyz jsem mu predtim rikal, ze na svizny jezdeni staci motor tocit do osmi tisic, tak rikal ze jsem srab, pac mam pak dalsich 7000 otacek k cervenymu poli... Nu, co vam budu povidat - svezl se a dal me za pravdu ![]() tudiz NEITHe> vyuzivas na normos silnici cele pasmo na svem pycoletu? ![]() neblbni... do osmi tisíc to jede jak fechtl.. u tý šestky jak se nedostaneš nad 11tis tak to nejede... v tom má právě výhodu ten litr... ten už kolem těch 8 jede hezky no a v 11? to je labůžo... |
Autor: | Nejt [ úte 12. kvě 2009 16:09:00 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
Popi - no s tou hranicí 8 jsi to taky přehnal, ale samozřejmě v principu to tak je a taky záleží na jak kterým litru. Těch 8 je tak hranice u R1 08 a níž (prý). Když jsem jel cestovní tempo na Pyčoletu a udržoval si jakous takous akceleraci, nepotřeboval jsem jet víc než 6 tis. a spotřeba byla lehce přes 5 litrů. Tohle na šestce není možné. |
Autor: | popi [ úte 12. kvě 2009 16:25:04 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
Nejt píše: Popi - no s tou hranicí 8 jsi to taky přehnal, ale samozřejmě v principu to tak je a taky záleží na jak kterým litru. Těch 8 je tak hranice u R1 08 a níž (prý). Když jsem jel cestovní tempo na Pyčoletu a udržoval si jakous takous akceleraci, nepotřeboval jsem jet víc než 6 tis. a spotřeba byla lehce přes 5 litrů. Tohle na šestce není možné. no, jestli ti stačí jakás takás akcelerace, budiž... samozdřejmě se tak dá jet i svižně, ale aby to začalo pořádně jet, tak mi netvrď že to nechce otáčky... a u šestek je to extrém... |
Autor: | mateSAS [ úte 12. kvě 2009 16:51:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
nu, ja zatim jezdim nejako lehce nad sesti litry/100km ![]() proste jsem tzv.megamrdal ![]() ![]() Hlavne taky potrebuju new helmu a botky - v endurohelme to neni zadna olympiada ![]() |
Autor: | sting [ úte 12. kvě 2009 17:47:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
proc teda gsxero se dela 600, 750 a 1000? a ostatni znacky delaj jen 600 a 1000? mluvim o supersportech respektive jestli jde nejak rict na co je jaka masina dobra... ale to je asi hodne o kazdym jak mu co padne do ruky co? |
Autor: | Nejt [ úte 12. kvě 2009 19:07:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
Popi - Jestli se bavíme o K5, tak tvrdím... rozhodně nemusíš točit nad 8 tis., aby to jelo. Samozřejmě maximum vytáhneš nahoře, ale z hlediska využití je tohle potřeba buď na drom nebo na blbnutí, protože už to tam je "až moc". Ale to je pičovská diskuze stejně, prostě šestka vs. litr si rozumíme a basta. Sting - 750 dělá Suzuki jako jediná, ale vždycky tomu tak nebývalo a 750 byla kdysi přímo třída v rámci různých šampionátů, především národních (třeba v USA na tomhle začal hvězdnou kariéru Hopkins). Pak se to vyprofilovalo na soutěže do 600ccm a do 1000ccm a všechny značky kromě Suzuki výrobu 750ccm zcela opustily. Takže si Sko drží monopol a je docela úctyhodné, že se jim daří držet kvalitu tak vysoko, když prakticky neexistuje konkurence ani závodní využití. 750 je z hlediska závodění dneska objem zcela na hovno ![]() Jinak teda po stopadesáté a snad už naposled, sepíšu to v obecné rovině, samozřejmě se od sebe jednotlivé značky a i ročníky liší, beru v potaz pouze 4V supersporty: U 600 hitparáda začíná až opravdu v hodně vysokých točkách, dole je to prostě mrtvý a nejede to, nemá to točák (sedlal jsem CBR600 a R6), SV650 ve spodku táhne neporovnatelně líp, ale 4V má pak dalších 6 tis. otáček, kde teprve začíná ten správnej hukot. Takže na šestce je třeba více řadit a držet ju stále ve vysokejch, z toho důvodu to v průměru mnohem víc žere a na město nebo cestování je jednoduše nevhodná. Litr má síly všude habaděj, takže umožňuje jezdit i v nízkejch točkách a tudíž nežere a jízda je mnohem plynulejší, poněvadž se nemusí skoro řadit (ale může!). Na dromu se naopak ať už litr nebo šestka honí především ve vysokých (přece jen i litr tam má největší páru), takže tady je spotřeba stejná, přesto je jízda na každý machně úplně o něčem jiným... na litru je třeba být hodně citlivý s plynem kvůli highsiderům apod., ale na druhou stranu odpustí určité vychýlení z ideální stopy, protože rezervy ve výkonu umožňujou ztrátu dohnat na výjezdech. Bylo změřený, že úplně plnej kotel se v Brně na litru jede cca 8 procent trati!!! Dále jsou na litr na dromu kladený mnohem větší nároky na nastavení podvozku, práci brzd a fyzickou kondici jezdce než na šestku. Na šestce se prakticky furt drží plnej kotel, nehrozí tolik přemíra plynu a je potřeba víc řadit a držet ideální stopu. Nastavení podvozku je tu dost odlišný a brždění taky není takovej kalup (samozřejmě že je, jen ve srovnání s litrem menší), proto udržet ideální stopu je o něco menší problém. Ve výsledku se to docela srovná a rozdíly v časech šestek a litrů jsou třeba v Brně na poloprofesionální úrovni jen pár sekund, v Mostě skoro nic. Na profesionální jsou ty rozdíly samozřejmě velký. Takže prostě na dromu neplatí že ta kubatura je lepší nebo horší, ale každá je o něčem úplně jiným. Na silnici je to ale zas jiné vyprávění... Z tohoto snad jednoznačně vyplývá tento závěr: šestku na okruh, litra na okruh i na silnici. Možná by se to vlastně dalo napsat i takto: začátečník (samozřejmě ne úplný, berte s rezervou) - 600 na okruh, litr na silnici pokročilý - všechno všude ![]() |
Autor: | Shorty [ úte 12. kvě 2009 21:02:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
Nejt je strašnej odpůrce šestistovek ![]() Jak v předchozích příspěvcích někdo psal, každýmu sedne něco jinýho. A někdo má rád, když ždímá motorku úplně do maxima a sedlá 600. Např. na závodech je spousta lidí, co jezdí 600 a na litra by kvůli zábavnosti nešlo, není to kvůli tomu, že by je nezvládli nebo tak, ty lidi maj dost zkušeností i s litry např. v provozu... Takže matesi, dojeď s malým pyčoletem na Moravu, ať si to můžu vyzkoušet a potvrdit jestli moje touha po ostré šestce je oprávněná ![]() |
Autor: | Nejt [ úte 12. kvě 2009 21:40:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
Další kecka, co na ničem nikdy neseděl... po osmdesáté (protože můj příspěvek jsi asi nečetl), odpůrce šestek jsem jen na silnici! A že by si někdo na drom kupoval šestku kvůli větší zábavnosti, to je ta největší pitomost, jakou jsem kdy slyšel. Ale jako jo, kup si R6 a jezdí s ní každej den do školy a tak... pak nám tu napiš report. Ale do tý doby nepiš hlouposti. |
Autor: | ewans [ úte 12. kvě 2009 23:12:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
sting píše: nejt: dik za info ![]() proto nechci sestku furt ji tocit a nekam na tom ject ve dvou tak se uradim jak na esvu... podle me je proste sedmpade ideal... ale na to zavodeni je urco lepsi litr kdyz uz jsou ve stejny skupine jak sedmpade... ![]() |
Autor: | Shorty [ úte 12. kvě 2009 23:19:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
Nejt píše: Další kecka, co na ničem nikdy neseděl... Však jsem tam nikde nenapsal, že jo ![]() Tam ty moudra mám odposlouchaný od lidí co jezdí 6kila. To co tu povídáš je jenom tvůj názor a tvoje pocity a každej to takhle nemusí vnímat ![]() |
Autor: | Nejt [ stř 13. kvě 2009 0:04:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: GSXR600 K1 |
To, co tu povídám, jsou objektivní skutečnosti, fakta, vycházející z logiky a charakteristiky těhle kubatur... a v neposlední řadě tyhle skutečnosti opírám o vlastní zkušenosti, který to jenom potvrdily. A nestavím se tu ani tak proti šestkám jako takovým jako spíš proti některým argumentům, které pro ně hovoří a naopak jsou proti litrům... typu "na litra bych si netrouf, šestka je hravější (na dromu)" a podobný nesmysly. |
Stránka 1 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |