Tak mluvil jsem spíš obecně o principech zrychlování, který u mě zafungovaly... bejt tebou, tak si Most pořádně naklikám opět na videjích, koukat střídavě na mapku okruhu a na video, jak to borci projíždí. Ale musí to být pan jezdec a ne video z onboard mrdal-cupu
. A opět na eagleracing apod. lze nalézt návod "jak jezdit Most"..
Že seš to ty, tady máš jeden typ na dobrý onboard...
http://www.naokruh.cz/clanky/mokry-den-s-michalem-fillou-v-moste/.
Jinak v Mostě se zrychluje docela dobře, o hodně rychleji než v Brně, kde to jde od určitý chvíle prostě těžko, a to navzdory tomu, že je Most mnohem techničtější trať. Na čas pod 1:50 mě stačily první dvě životní rundy, na 1:47 (což je ale jinak hovno) další tři a závod. A šlo by to jó dolů... za celou dobu jsem neměl jedinou krizovku, za kterou bych si mohl sám a pořád jsem měl problém správně trefit nájezd na cílovku, kde se dá ztratit i vteřina... vždycky mě to vynášelo mimo obrubník a v nejkritičtější chvíli jsem musel ubrat, což je fatál. Navíc je tam ve stopě dost zpičený zvlnění a vždycky mě dost brutálně ustřelil předek, z čehož jsem měl už pak hrůzu, bo to bylo furt...
Dále je dobrý mít v kondici brzdy a posouvat prdel hodně dozadu, bo jsou tam brutální brzdný momenty, tak ať machna zůstane stabilní. A opatrnost v táhlé levé pod boxama!!! Litry tam musí velmi šetrně na plyn, pravidelně se v tom místě dějou nejhorší crashe (hasany v rychlostech nad 200) a letos tam byl dokonce i smrťák. Jelikož v zatáčce řadím z trojky na pět, řešil jsem to vytočením trojky na max a pak rovnou kopl až pětku, ať si tolik nemusím hlídat plyn a můžu tam prostě sázet plnej. I to mě určitě zpomalilo, ale je dost odstrašujících případů a svou motorku mám rád (a sebe vlastně asi taky)...
Kurva to sou zas romány... prostě jak říkám, naklikat trať dopředu, jít do hardcore skupiny a není co řešit
.