Tak sem se právě vrátil z exkurze u známých v ifororm racing, sou to dva bráši kteří mají za sebou několik let závodění v CEC, MČR atd. No když sem k nim dojel, tak sem celkem čučel jak jim to tam prořídlo, v garáži se to dřív jen hemžilo okruhovkama, a neska sem tam vlezl a stál tam jen jeden fireblade, pravda panečku brutálně udělaná okruhovka, ale i tak. Situace je taková, že už je to i pro ně finančně neúnosný. Říkali, že když jezdili cecky že je to peklo, deset sad gum jen to lítá, věčně vprdeli a neskutečný množství peněz, ale tak to není nic novýho pod sluncem. Nicméně na dotaz proč toho nechali, mě bylo zodpovězeno že už jezdí jen přes agentury, a že ve finále je to stejně dobrý, jako když jezdili cec. Vyjezdíš se do pohody a nestojí to taková šílený peníze, a že ježdění v CEC už je pro ně o ničem... Což sem čučel...
Při obhlížení mýho SV říkali že je pěkný, že to mám prodat než to na tom okruhu položím, když mě to tam chytlo a budu tam asi častěji

s čímž se nedá nic než souhlasit...
Taky mně podotkli to, že místo motání se na volných, který mně nic nedají, mám radši jít do té motoškoly nebo s těma agenturama, což je teda fakt no, u mě je ten problém že 3K nejsou moc často po ruce a to pětikilo na volný se sem tam dá vyštrachat... ale do budoucna je to určitě k uvážení.
Řešil sem s něma problematiku probíranou v tomto vlákně. Začal sem s tím, že dvouvály mě hafo lákají a mám je rád, ale že krom RSV se nic nedá za normální peníze sehnat. RSV prý určitě nee, motorka dobrá, ale na vysavača ztrácí, konrétně na brně hafo (jezdili RSV asi 2 sezony) nehledě na to že je to ital = víme...
Další na řadu ostrá šestka, pro když bych na dromu začinal by to asi byla ideálka, dostupná je a dalo by mně to důležitý zkušennosti do začátku, ale dost brzo bych ju musel prodávat,páč by nestačila...
Litr... nebyl mně do začátku a po tom co mám naježděno doporučem, s tím aj souhlasím (tědka se nejt určitě pškne

)
No a ve finále to vypadá na ideálku jít do GSX-R 750, dostupná, kompromis po hodně stránkách a nějakou dobu by vydržela.
Tak to byly úvahy, když bych chtěl jít čistě do okruhovky

= nereálný, byť mně říkali že by to bylo nejlepší. Ovšem chápou v jaké su situaci, tak sme řešili nějaký východisko. Když bych si koupil sériovou motku a jezdil na drom, položil ju, tak bych se pak taky nemusel doplatit (samozřejmě víme) a sou i případy kdy jsou škody tak velký, že by za ně byla okruhovka bez TP (6 ka třeba)...
Takže řešení by bylo asi takový, koupit GSXR 750 s TP klasika série. Sehnat třeba padlý lamináty a dát si je do kupy, přepáčko by hnedka nebyla třeba, stupky by se zvedli nějakým tím mezikusem, místo světla by se dala čočka, prostě mělo by to i nezbytný náležitosti do provozu, alespoň nutný na dojetí na drom, ale zároveň aby byly případně co nejmenší škody. udělat jiný lešení atd...
Mno tohle je sice alespoň nějakej kompromis řešící problematiku v tomto vlákně, ale i tak by to byl ranec jako kráva...
Nenapsal sem sice nic novýho pod sluncem, ale aspoň to mám potvrzený od borců co sou v branži X let a ví o čem mluví
