Měl jsem půjčené Tuono(new model),když jsem se rozhodoval,zda koupit opět SV,nebo něco jiného.
Tady jsou moje poznatky.
Předpokládám,že někdo nebude souhlasit - každej jsme jinej....
Na začátek informace "papírové":
http://dmoto.cz/index.php?menu=tuono_1000_rhttp://www.suzuki.cz/moto/Touring/2007/SV1000S.aspxPlus Tuono - motor(new model o 15 koní více),podvozek,brzdy
bez problému se mně na 2,3 jen plynem při výjezdu odlepio přední kolo(zatáčky Blansko)
- jdou nastavit palivové mapy(nebo jak se tomu nadává)
- není to tuctovka a navíc Italy design....
Mínus Tuono - posez - oproti SV malá motorka,noha na výfuku(je tam taková malá plotna).Mně absolutně
nesedly řídítka - nikdy jsem neměl naháče s rovnýma řídítkama.
- cena - porovnání nové Tuono x SV(Tuono bylo za 289,kat. SV za 255,já koupil SV za 225).
ceny jsou z období červenec 07,nyní jsou ceny jinde,new SV už není.
- servis,díly - daleko dražší,než SV
Plus SV - polokapotáž,sportovní řídítka,lepší posez.
- servis,díly,dostupnost informací
Mínus SV - oproti Tuonu podvozek,brzdy
Pokud máš 650,tak věř tomu,že změna v brzdách a podvozku je znatelná i u SV 1000.
S posazem na Tuonu - mám 190 cm(ty taky nejseš prcek),tak to budeš mít podobné - je to menší motorka,kolena jsem nějak nemohl nacpat do prolisů na nádrži,stupačky na nohy jsou stupid umístěné,máš paty na svodu výfuku(na výfuku byla taková malá plotna,na té jsem měl patu)Je to vidět i na obrázcích v odkazu.
A jak jsem psal,nikdy jsem neměl motku s rovnejma řídítkama,absolutně mně to nesedlo.
Navíc,jak jsem zmiňoval cenu....rozdíl přes 60 litrů....takže i díky tomuto faktu jsem volil zakoupení SV.
Pokud máš dotazy,ptej se,pokud budu vědět,zodpovím....