Právě je ned 27. črc 2025 21:01:46

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Leštění rámu, kol atd.
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. úno 2010 9:32:20 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Jiřin > Ale prd odborník :D
Tony>
Jinak jiřin má recht, prvně filcákem, ten je mnohem tvrdší než hadrák, navíc se sním těžko dostává do ohybů apodobně. Hadráků je taky hodně druhů, v zásadě tvrdší je na husto prošívanej, ten je ideální aplikovat po filcáku. Někdy to stačí jako úplně finálovka. V ideálním případě je dobrý ještě použít hadrák prošívanej třeba jen dvojitě, je měkkej a dá tomu perfektní finální fazonu :)

Jindrs> Kdo umí, ten umí :thumbsup:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Leštění rámu, kol atd.
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. úno 2010 10:44:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Jimbo píše:
Jiřin > Ale prd odborník :D
Tak proti nám „smrtelníkům“ určitě jo :clapping: :good:

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Leštění rámu, kol atd.
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. úno 2010 11:04:57 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
jimbo> no ja treba napr kdyz jsem delal ty komplet svody bo nejaky dily na masinu, tak jsem to delal takto. 120 stopkovym kotouckem jsem odstranil ty hrubsi veci, pak jsem to vzal 180 a pak jeste 240. potom jsem lestici pastu v tvrdem provedeni(zeleny unipol) otacenim(vlivem zahrivani) nanesl pastu na hadrovy kotouc a tim jsem v horizontalnim i vertikalnim smeru lestil. jako final jsem to pak prelestil cistym filcakem. foto svodu je v galerce. uz jen z principu ze filcak je mekci nez hadrak se podle me filcak pouziva jako final.

ps: takovyto hadrak mam http://www.obchodsezarukou.cz/kotouc-le ... 125mm/8918
a takovyto mekky filcak http://www.brousici-nastroje.cz/produkt ... -zipem-303

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Leštění rámu, kol atd.
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. úno 2010 13:54:32 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
No dělal si to dobře, ale suchým filcákem to není dobrý ma konec, to smrdí poškrábáním (nepatrným, byť na světle viditelným). Ten hadrák co si posílal, to je ten co sem psal, že se používá až na finální úpravu. Na svodech kde není žádná větší rovná plocha nepoznáš rozdíl, ale když děláš něco většího tak jo. Filcák co si posílal, nalepovací na flexu, tenkej, sem nepoužíval. Je možný, že tím že je tenkej ti příjde že je měkčí. Já používám klasickej plstěnej filcák, ve tvaru jak je hadrák. http://www.brusivo-luko.cz/objects/text/showimage.php?height=480&width=640&data=/domain/luko/files/dsc00062.jpg je na spodku té hromady.

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Leštění rámu, kol atd.
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. úno 2010 14:46:48 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. úno 2009 10:20:42
Příspěvky: 63
Bydliště: Opava
chlapi když vyleštim ten hlinik tak už nemusim davat žadnou povrchovou úpravu? tim leštěnim zabránim oxidaci?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Leštění rámu, kol atd.
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. úno 2010 23:45:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 17. led 2008 9:32:44
Příspěvky: 38
Bydliště: Kadaňák
Musíš to pak udržovat a nebo přestříknout speciálním bezbarvým lakem. Tím prej přijdeš o 10% lesku, ale pak je to na údržbu jako klasicky štříkané kolo. :wave:

_________________
Když slyším svůj dvouvál, přijde mi, že lepší býti mrtvý než-li druhý. "Masako SV 1000S"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Leštění rámu, kol atd.
Nový příspěvekNapsal: pát 12. úno 2010 0:45:41 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
PřemaSV píše:
Musíš to pak udržovat a nebo přestříknout speciálním bezbarvým lakem. Tím prej přijdeš o 10% lesku, ale pak je to na údržbu jako klasicky štříkané kolo. :wave:

Stříkat to bezbarvým lakem je blbost, ne teda kvůli snížení lesku, ale kvůli tomu, že se lak loupe - na motorce se tomu neubráníš. Na povrchovku doporučuju http://www.olejshop.cz/motokosmetika/p/ ... ner-300gr/
fakt to funguje :good:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz