Právě je ned 27. črc 2025 23:44:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: stř 10. čer 2009 15:17:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. čer 2008 9:53:44
Příspěvky: 465
Bydliště: Hradec Králové
Kawa píše:
Krejzy píše:
to kawa: 03 a mladší jsou dle mě 03, 04, 05 atd
Když se někdo narodí v roce 1980 tak je mladší než ten kdo se narodil v roce 1979 ne :grin: :wave:

:rotfl: :rotfl: jo,tak dobrý no....máš recht...jsem asi přepracovanej.... :doh:


jo taky toho mám po dnešním dnu hafec, už aby byl pátek..
jedeš ke kurtovi?

_________________
Simson S51 Enduro ´86; MZ ETZ 150 ´89; Suzuki GS 500 ´96; Yamaha XJ 600 S ´99; Suzuki SV 650 S ´03 + SV 1000 S ´03 + Jawa 555

http://krejzy-pikador.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 10. čer 2009 15:21:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 11:33:24
Příspěvky: 195
Bydliště: MB,HK,PBce,Frydštejn
jasny,tak ted uz vim,tak jen schanet.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 10. čer 2009 15:26:08 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
oni píše:
jasny,tak ted uz vim,tak jen schanet.....

http://padaky.malyweb.cz/?page=63
Rutana můžu jen doporučit... :good:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 10. čer 2009 15:37:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 11:33:24
Příspěvky: 195
Bydliště: MB,HK,PBce,Frydštejn
parada a kdyz osobni odber i montaz a je z liberce,to je kousek,takze parada! jen jestli silonove ci duralove?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 10. čer 2009 15:40:43 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Kluci,vy je dáváte na nosný šroub motoru.Ty,co mám já ,tak jsou určeny o šroub dopředějc a s montážkou to vypadá takto.
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=54932
Na motce takto
http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-gal ... emId=37104
http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-gal ... emId=37065
Montáž je do 15minut!!!

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 10. čer 2009 15:47:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 11:33:24
Příspěvky: 195
Bydliště: MB,HK,PBce,Frydštejn
jasny,tohle ale urcone vyhradne pro 2003 a vejs,pro me to nepripada v uvahu!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 10. čer 2009 18:32:00 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Na kulatinu ze závitem se vyser, zbytečný prachy za prácu u nějakýho soustružníka, ku závitovku a hotovka. Pokud máš nějakýho známýho kovoobraběča, tak ti ty padáky udělá za půlku co rutan. Výkres najdeš v galerce ewansa:
http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-gal ... emId=12289
přidělaný sou místo toho centrálního šroubu, stejně na všech modelech.... a je to z důvodu jak psal kawa.
Jinak zkus si prolézt vlákno:
http://suzukisv.cz/forum/viewtopic.php? ... protektory
páč se tu už vše řešilo...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 10. čer 2009 19:35:35 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 11:33:24
Příspěvky: 195
Bydliště: MB,HK,PBce,Frydštejn
tak toho obrabece bych i mel,ale s matrosem to je na stiru, musel bych se optat kde se to tak da sehnat a kolik to stoji! cena od rutana neni tak strasna vuci cenam na webu. uvidim. mam dotaz,tam na nech obrazcich je ta zavitovka,na ni se nasroubuje ten padak,tim se stahne ten uchyt motoru a z druhy stranu jen na okrasu ten sroub? ten uz tam nena zadnou funkci ne?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. čer 2009 0:57:52 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Materiál seženeš ve feroně a tak...
Je to naprosto jednoduchý, skrz se provleče závitovka, na tu se z každé strany natočí padáky (ty mají skrz závit) a do každýho padáku se z vnějšku našroubuje šroub, pak si vemeš dvě goly a těma šroubama v padákách je stáhneš proti sobě....

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. čer 2009 7:38:29 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 11:33:24
Příspěvky: 195
Bydliště: MB,HK,PBce,Frydštejn
no pockej,takze ta zavitovka musi bejt o dost kratsi,pac to defakto dotahnes tema padakam pres ty srouby.sroub bude stacit taky kratsi nebo jinak,kdyz budu utahovat ten sroub,budu tocit vlastne padakem,ze? jasny,vubec nevim na co se ptam,sorry.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. čer 2009 8:44:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
oni píše:
defakto dotahnes tema padakam pres ty srouby.kdyz budu utahovat ten sroub,budu tocit vlastne padakem,ze? jasny,vubec nevim na co se ptam,sorry.

jo to jo, stáhneš to proti sobě padákama... ty rozměry co tam ewans má sou dobrý, nic kratšího...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. čer 2009 9:45:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 06. kvě 2009 19:49:38
Příspěvky: 10
Bydliště: Řícmanice (Brno-venkov)
zdeněk píše:
Kluci,vy je dáváte na nosný šroub motoru.Ty,co mám já ,tak jsou určeny o šroub dopředějc a s montážkou to vypadá takto.
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=54932
Na motce takto
http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-gal ... emId=37104
http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-gal ... emId=37065
Montáž je do 15minut!!!

Me by teda zajimalo, kam je ty padaky lepsi dat - jestli na ten nosny sroub motoru nebo o sroub dopredu? :scratch:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. čer 2009 9:55:29 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 11:33:24
Příspěvky: 195
Bydliště: MB,HK,PBce,Frydštejn
no podle toho co jsem tady vycetl,tak na ten nosny sroub,ješ pevnejsi,kdyz se to dalo na tu diru vic vepredu,tak se stalo ze pri padu to vyrvalo ten drzak...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. čer 2009 10:02:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
už na 2. SV zastávám názor na nosnou tyč motoru....
když s tím mrdneš fest,nehrozí vyrvání ze závitu...to samo jakože čím větší,masivnější padák,tí lépe.sice to nejni taková designovka,ale od toho tam není.padák je od toho,aby pobral co nejvíce při pádu....čili...sedni na mašinu,podívej se jakoby z půdorysu na masku,motor,chladič....padák by měl vyčuhovat z rámu natolik,aby ti "zachránil" co nejvíce při pádu...je jasný,že nepobere vše(masku),ale čím více,tím lépe...takový ty malilinkatý padáčky jsou sice pěkný,ale funkčně na hovno.materiál? já volil silon....

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. čer 2009 10:42:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 11:33:24
Příspěvky: 195
Bydliště: MB,HK,PBce,Frydštejn
a proc zrovna silon,jaky je rozdil mezi duralem a silonem? silon je mekci ne?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. čer 2009 11:01:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
oni píše:
a proc zrovna silon,jaky je rozdil mezi duralem a silonem? silon je mekci ne?

jsem někde četl,že mladší generace(pokud sedí tvé údaje v profilu) nemá až takový problém vyhledat cokoliv na netu.....
no nic...tady to máš....
http://padaky.malyweb.cz/index.php?page=27

já volil silon,páč v době,kdy jsem to dával na K3,tak jsem dal na doporučení Rutana.navíc v té době byl větší rozdíl ceny silon x dural. a taky se mně to více líbí.takže,když jsem pak pořizoval na K7,tak jsem pořídil opět silon.

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. čer 2009 11:20:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
U SV je to konstrukčně jedno jestli silon nebo dural, ale všeobecně je lepší materiál na padáky silon...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 11. čer 2009 12:19:27 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 11:33:24
Příspěvky: 195
Bydliště: MB,HK,PBce,Frydštejn
Tak ted uz vim uplne vsechno,diky moc...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 0:31:34 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 20. lis 2007 20:05:07
Příspěvky: 32
Bydliště: Kousek od Havlíčkova Brodu
Zdravim, omlouvam se za opakovani, ale chtel bych si ty informace nejak shrnout a urovnat:

mam sv 650s K8, padaky je nejlepsi dat na zavitovou tyc, ktera jde napric motorem (asi 55 cm, M12, síla 8.8), silonove, staci vysoustruzit ze silonu a z kazdy strany dat matku (utahnout trubkovym klicem nebo je nutne tu konstrukci jeste nejak upravit? hodne jsem koukal na utazeni na imbus, ale nechapu, jak se to dostane na zavitovou tyc?), prava a leva je kazda jina, jedna ma nejake osazeni (to zjistim na moto), delka by mela byt asi 8 cm, cim vetsi stycna plocha padaku na ram, tim lepsi (mensi paka)

Je to tak? Chybi mi jeste neco?

_________________
Stadion -> Fichtl -> Simson -> Dandy 50 -> Yuki 125 -> SV 650S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 28. úno 2010 11:52:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22
Příspěvky: 260
Máš to sepsaný dobře,já sem si nechal padáky dělat u známýho a vypadaj takhle:http://www.suzukisv.cz/index.php/sv-gallery/?g2_itemId=72599.Maj 9cm.

_________________
Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz