Právě je úte 29. črc 2025 16:09:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: ned 21. lis 2010 14:59:04 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10
Příspěvky: 257
Neválí se doma někomu radiální pumpa z GSXR? Měl bych zájem, potřebuju jí na SV. Dík


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: ned 21. lis 2010 23:08:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21
Příspěvky: 1091
Bydliště: Ústí nad Labem
ti to nebrzdi? :lol:

_________________
Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: ned 21. lis 2010 23:12:30 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10
Příspěvky: 257
Ne tak, jak bych si představoval...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: pon 22. lis 2010 0:58:37 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Brkos - to docela chápu, ale jenom pumpa ti to taky nevyřeší.. to bys musel měnit i třmeny (kola+vidle) a to je ranec. Zeptej se na toto Inkvizitora, ten tunil SV i po téhle stránce a nakonec se na to vysral a koupil RSV, bo to stejně nemělo kýžený efekt.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: pon 22. lis 2010 7:32:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10
Příspěvky: 257
Jo s inkvizem jsem o tom mluvil. Říkal že dával pumpu. Já chci dát pumpu, pancéřky a jiný destičky... Kdyby byly peníze na víc, tak dám USD vidle, ale to nejsou :grin: Snad to aspoň trošku pomůže. I když oproti banditovi to brzdí jak cip :grin:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 11:07:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
Příspěvky: 480
orig pumpu z GSXR K5 mam navyse, kupil som Brembo

_________________
...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 11:11:52 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
kufor píše:
kupil som Brembo

joj,ty plantážníku.... :mrgreen:
tak to jsem zvědav na report.....
btw...měls pocit,že ti pyčolet blbě brzdil?
už jsi zapomněl na brzdy na SV :mrgreen: ?
já to mám ještě v paměti.... :mrgreen:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 12:15:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Kawa - Brembo je fakt jinej svět, není to výmysl... sice jsou u K5 největší slabinou třmeny, ale pumpa to dost kompenzuje a na okruh je to podle mě prostě nezbytnost stejně jako pancéřky a závodní desky. Samozřejmě se bavíme čistě o okruhu, na silnici K5 brzdí jako hovado.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 12:36:42 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10
Příspěvky: 257
na brembo jsem taky koukal, ale že by se mi chtělo dávat 8čku, to zase ne. :grin: Jinak k tomu budu dávat pancéřky a desky asi brembo, nebo EBCčka, to ještě nevim.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 12:58:52 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
nejt - tak pro mě,co se týká brzd je jinej svět i moja pyčoletka K5(model litr K3) s radiální pumpičkou(tušim Nissin) oproti SV.samosebou hodnotim jen okruh,by s pyčoletkou do provozu nesmim.
neříkám,že Brembo nebude jiná vesnice(věřim tomu),jen srovnávám s brzdama na SV :mrgreen:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 13:18:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 23. dub 2009 19:14:22
Příspěvky: 480
brzdy SV vs. GSX-R -> rozdiel svetelneho roka
GSX-R standard vs. brembo RCS + lucas carbon pads -> rozdiel dalsej polky svetelneho roka
:)
asi tak
pancierky, poriadne dosky a lepsia pumpa spravia aj na SV velky pokrok, to som si isty
uz pancierky a nova kapalina na mojej byvalej litrovke proste menej vadli oproti standardu a starej kapaline

_________________
...-> Svist SV1000SZ -> ... -> KTM RC8 R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 15:29:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
kufor píše:
brzdy SV vs. GSX-R -> rozdiel svetelneho roka
GSX-R standard vs. brembo RCS + lucas carbon pads -> rozdiel dalsej polky svetelneho roka
:)
asi tak
pancierky, poriadne dosky a lepsia pumpa spravia aj na SV velky pokrok, to som si isty
uz pancierky a nova kapalina na mojej byvalej litrovke proste menej vadli oproti standardu a starej kapaline

Tak třebas taky někdy zkusim Brembo.Já na pyčoletce ladim milion věcí,na Brembo už nebude chuť... :mrgreen:
Jinak já osobně na SV při změně:pancéřky,racing brzdovka RBF + sintrmetal. desky poznal rozdíl v provozu - to jo.
na dromu to vadlo o krapítek později,ale vadlo....tak jsem zvědav....až tam Brkos dá radiálku + pancéřky+RBF+jiný desky,jaký to bude....
hoď pak reprt...v provozu tipuju bomba.....ale možná zbytečný love za radiálku....bych to nejdřív zkusil bez ní....ale každýho věc,no....

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 15:55:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Kawa - tak tak... šel bych nejdřív do hadic a desek, pak až pumpu. Mě se Brembovej vál osvědčil hlavně co se vadnutí týče... mnohem líp se brzdy dávkujou a prostě brzdy víc "šetříš" = později vadnou. K5 má obecně tenhle nedostatek... brzdí jak hajzl, ale na dromu se unaví... nevím ale, jak je na tom 600 K5. Ale zdůrazňuju na dromu, na silnici při dodržování výměny kapaliny nemají brzdy šanci výrazněji vadnout.
Na SV jsou zase největší slabinou (resp. nejhůř řešitelnou) axiální úchyt třmenů... víc se kroutí a mají na hovno chlazení (to je podle mě vůbec slabina starších typů Tokico, bo na K5 brzdy vadnou právě kvůli špatnýmu chlazení třmenů, a to jsou už radiální... sílu mají jak bejk, ale unaví se brzo).
Prostě neexistuje komplexní pravidlo ohledně brzd, hrozně záleží na:
1) použití motorky (okruh/provoz)
2) typ brzdových komponent (radiál/axial puma/třmen, Nissin/Tokico/Brembo atd. atd. atd.)

A každá kombinace těhle faktorů má prostě jinej výstup, jak toto řešit. co se brzd týče, nad tím jsem strávil opravdu mnoho času a řešil to s miliardou lidí a už si myslím, že v základu v tom jasno mám.... a pro Brkose - u SV do provozu nasrat na pumpu, pořeš pancíře a měkčí desky a uvidíš... samozřejmě měnit pravidelně kvalitní kapalinu, to je základ, klidně jednou ročně, zas tolik to nestojí. Toto by mělo zabrat dostatečně a je to menší investice. Jak pořešíš toto, tak největší slabinou pořád nebude pumpa, ale třmeny, a na toto už bych se úplně vydlabal.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 16:05:43 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10
Příspěvky: 257
No letos jsem doplatil na okruhu s banditem na brzdy, respektive samozřejmě na mojí blbost a brzdy k tomu přispěly. Na okruh se určitě zase chystám, takže proto ta pumpa. Do provozu by mi stačily jen ty hadice si myslim no... Tak jsem na to zvědavej až z jara vyjedu, jak se to bude chovat. Nehodlám SVčko prodávat, takže si nějaký ty investice zaslouží.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: úte 23. lis 2010 16:08:36 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
whatever man :)

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Radiální pumpa
PříspěvekNapsal: čtv 30. pro 2010 17:08:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. črc 2010 16:53:10
Příspěvky: 257
Tak hoši, kdo má radiálku na SV a nandával pancířky? Nechci střílet od oka úhlel na banja, aby to tam pasovalo, na origoš hadici to nesedí...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz