Suzuki SV1000S K6, výroba 2006, v provozu od roku 2007. První majitel nedokončil leasing, tak mu to leasingovka sebrala. Od tý to koupil druhej majitel a od něho v roce 2010 já. Tehdy měla tuším 9000km dneska má něco přes 15000km.
Servis jsem dělal sám, všechny výměny si píšu. Vloni byla v MOTARTu na kontrolu a seřízení škrtících klapek. V zimě servis před sezónou - brzdová kapalina (P a Z brzda a spojka), olej + filtr a vzd. filtr. Řetězová sada byla původní, asi by najela ještě jednou tolik, ale chtěl jsem novej zlatej řetěz a přejít na suchý maziva, takže dostala řetěz ČZ a vzadu novou rozetu od JT.
Doplňky: ukazatel zařazený rychlosti GiPro a koncovky výfuků od českého výrobce Hood exhaust. Na oba chladiče jsem z Anglie objednal mřížky zn. Hamicad. Na našem trhu se totiž prodávají jen mřížky s kýčovejma nápisama, nic neutrálního.
Jinak vše originál, žádný uřezaný blatníky a miniblinkry.
Kolik zbývá gumám nedokážu odhadnout, ale na výměnu ještě nejsou.
Baterku jsem kupoval novou minulou sezónu.
K motorce jsou samozřejmě dva klíče, serviska, manuál, orig. koncovky výfuků a souprava nářadí.
Fotky:
http://martinkrejcik.rajce.idnes.cz/SV1000S/Cena: 85000,-
[b]Suzuki SV1000S K6[/b], výroba 2006, v provozu od roku 2007. První majitel nedokončil leasing, tak mu to leasingovka sebrala. Od tý to koupil druhej majitel a od něho v roce 2010 já. Tehdy měla tuším 9000km dneska má něco přes 15000km.
Servis jsem dělal sám, všechny výměny si píšu. Vloni byla v MOTARTu na kontrolu a seřízení škrtících klapek. V zimě servis před sezónou - brzdová kapalina (P a Z brzda a spojka), olej + filtr a vzd. filtr. Řetězová sada byla původní, asi by najela ještě jednou tolik, ale chtěl jsem novej zlatej řetěz a přejít na suchý maziva, takže dostala řetěz ČZ a vzadu novou rozetu od JT.
Doplňky: ukazatel zařazený rychlosti GiPro a koncovky výfuků od českého výrobce Hood exhaust. Na oba chladiče jsem z Anglie objednal mřížky zn. Hamicad. Na našem trhu se totiž prodávají jen mřížky s kýčovejma nápisama, nic neutrálního.
Jinak vše originál, žádný uřezaný blatníky a miniblinkry.
Kolik zbývá gumám nedokážu odhadnout, ale na výměnu ještě nejsou.
Baterku jsem kupoval novou minulou sezónu.
K motorce jsou samozřejmě dva klíče, serviska, manuál, orig. koncovky výfuků a souprava nářadí.
Fotky: http://martinkrejcik.rajce.idnes.cz/SV1000S/
[b]Cena: 85000,-[/b]