Home SV Forum Suzukisv.cz gallery Projekt Suzuki SV650R carbon edition - Leeloo
Právě je pát 29. bře 2024 10:07:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: stř 15. čer 2011 18:25:40 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
tak ja vlastne nevim kde zacit, respektive zacalo to pred 5ti lety koupi cerne krasky
po 5ti letech prisla otazka co dal? odpoved byla jasna SV :-) ale jake? lepsi neni, tak co s tim? aaaano vylepsit! :-)
a tak se zacalo makat, sv je houpacka, sv nebrzdi, sv ne dokonale drzi stopu, a byt je cerna kraska dokonala, neni sama a tak ji musime udelat jeste o chlup lepsi
vemem to tak nejak postupne ruzne napreskacku a popisem co se kde jak delalo

PREDNI VIDLICE
prestavba prednich vidlic je asi hlavni vec co se podnikla, na sv krasne pasuji vidlice z gsxr, tentokrat jsou pouziti vidlice z modelu GSX-R 750 K4 coz jsou stejne jako ma sestka
koupil jsem tedy komplet predek z gixera (od stepose pres cannichon diky) tj kolo vidle kotouce pumpu a tlumic rizeni brzdice
co jde a co ne?
vsechno na sv pasuje, v cem je problem jsou riditka, jsou defakto rovny, kdezto sv je ma hodne vejs nez je uchyceni na vidlici, a tak nastal problem drhnuti pacek o kapotu pri optimalnim sklopeni dolu, reseni je sehnat riditka z TL1000S (bacha ne z R verze!!) nebo nejaka tuningova polohovatelna, u me to jsou ty TL, sedi vse (no vse zase nejakej problemek, z prepinaci je nutne uriznout tufik ktery fixuje jejich polohu v riditkach a nebo udelat malou dirku do riditek kam zapadne ten tuflik, jelikoz jsou riditka kratsi nez sv, je nutne trochu vybrosit spodek od uchyceni spojove packy, neb se pres svar neda "pretahnout", dalsi vec je ze nejsou duta, tj mate li zasunovaci zavazicka je nutne je uriznout, z sv se daji pouzit
dalsi vec je nahon tachometru, reseni nalezl jirin na nejakem sv foru, jde o magneticky snimac a serii magnetu prichycenych na brzdovem kotouci, neviditelne levne a presne reseni

PREDNI BRZDOVA PUMPA
ani to neni bez problemu, nejprve jsem pouzil z gixera, ta tam jde ale narazi do kokpitovyho plastu a nedali se zamknout riditka, sla pryc, zatim tam je sv, uz mam v garazi pumpu z R6, snad pasne, cekam na packy od jirina

ZADNI TLUMIC
aby vam lepe drzel zadek stopu je potreba poresit i zadek, a tak prisel naradu tlumic z ninji, konkretne ZX10R myslim 2006? nejak tak podobne, je stelovatelny,a fakt drzi
vyber tohoto tlumice je dan tym ze se vubec nemusi nic upravovat, zadne rezani podsedlaku nic, namontovat a jedete
pozor na jednu vec, tlumic vam o trochu zvedne celou motorku, takze kdo je nizsi mohl by zacit mit problemy, ja to pri mejch 170cm nepocituju, takze si pripadne pripravte delsi kosti na snizeni zadku

CARBON http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=111057Obrázek
cerna je krasna, a co teprve "cerny" carbon? no je fajn mic neco jineho nez ostatni, a tak se cele sv postupne prevleka do cerneho karbonu
ani to ale neni bez problemu, nalepit nadrz z jednoho kusu aby to nejak vypadalo je temer nadlidsky vykon, zatim je hotovy predni blatnik, zadni kryt sedla, boky a klin
dalsi problem je celkem nachylnost na skrabance a jine doteky, lehke prejeti botou pri nasedani zmenilo strukturu a je to proste na predelani dilu
zatim nemame moc reseni, existuje "kostickovy karbon" proste ne obdelniky, ktery je o mnoho odolnejsi, ale neni to carbon, pak je moznost prelepeni pruhlednou folii, tam pry ale zanikne carbon efekt, jak by to dopadlo pri prelakovani prihlenym lakem, taky netusim, to se vse bude jeste muset vyzkouset

VYLADENI VYKONU S POWER COMMANDEREM
tak to me jeste ceka, nem nemam poresene svody, viz ladak
nejde ani tak o vykon, ten 1-2 kone :D ale o sladeni ladaku s KN filtrem a celym motorem, doufam ze to bude o chlup min zrat a zkultivuje se chod motoru

LADENY VYFUCK
jakej vejfuck? bud neco kratkeho ala gp, neco sexi a nebo proste 2 vejfucky a pod sedlo, a tak mam Laser dual extreme 2
z tovarny dosla komplet montazni sada i se svodama samozrejme, problem c.1 byl neni kam dat blinkry :D proste je tam jen drzak na spz
ok vyreseno uriznutim tuningove sv drzaku
problem c.2 se tyka lidi lehcih :-) o co de? svody u retezu jsou hrozne vysoko, tj kousek od retezu, kdyz je nekdo tezkej tak se celej zadek vic utopi a retez je od svodu dal, je to ok
kdyz je ale nekdo lehkej jako ja, tak mu rezet mlati do svodu, byl jsem u kamarada ktery se pokusil svod upravit, ted sice nemlati zato profukuje kolem obruby, neb neni svod dostatecne dlouhej, cekam me tedy odstaveni motorky nekam kde delaj svody (creptus.....) a nechat udelat ten kus svodu pod retezem poradne
kazdopadne ten zvuk je masakr

TLUMIC RIZENI http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=111004Obrázek
jako tlumic jsem pouzil seriovku z tehoz gixera, je nepolohovatelnej, montaz na vidlici je ok pac ma oko primo na objimce, a tak zase jirin nekde vyhrabal schema L kovyho drzaku kterej se pridela na drzak leseni masky, ten vyrobil assassin, parada, mame tlumic, jen bude jeste potreba v nem vymenim olej za tuzsi

DALSI FICURY
- cerne polohovatelne packy ala titax, lip se drzi, jsou hezke cerne ale zase maji jednu vadu, spojkova packa musi byt nasavena na maximalni vzdalenost od riditka, jinak se nedomackava poradne spojka
- rolny s padakem
- kola do barvy, krasa, zlate stredy, cerne rafky mnam http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=111015 Obrázek
- race bubble plexi puig, je krasne vykrojene - lip se za nej schovate, a omnoho lip vypada, u me v kourove barve s napisem SV
- podsviceni tachometru, vybral jsem kombinaci otackomer cervene, zbytek modre
- kryt sedla aneb nic a nikoho uz nikam nevozi, to me nebavi
- KN vzduchovy filtr, aneb at to lepe dejcha
- padaky, silonove, krasne, super se na ne zalehava, skvele se na nich stoji, a uz mi jednou zachranily sv od vetsi destrukce (malej skluz po silnici cannichon :-)
- klin pod motor, doda motorce agresivnejsi vzhled, mel jsem i koupeny kapoty, nakonec jsem se rozhodl pro klin, to diky stribrnymu ramu, jinak bych mel kapoty
- pc speakery, aneb pipaky na zapnuty blinkry, fakt uzitecne kdyz zapominate vypinat blinkry, dalsi vec je ze to lidi slysej jako neco uplne jineho (nez ladak apod) a zacnou se divat wtf kde couva jakej kamion :D
- bocni ventilky, normalni horni uz nikdy vic spinave ruce, ohnute meraky :D
- srzak spz s SV napisem :D
- diodove blinkry, cina shit, je potreba jim trochu pritopit aby svitily


CO SE CHYSTA
- pancerove hadice, asi ne tak kuli potrebe, i kdyz puvodni hadice nejsou uplne idealne dlouhe, jejich uchyceni k ramu nejde, stejne tak me moc netrapi vadnuti, takze jde o vzhled a lepsi uchyceni
- padaky na predni kolo
- angely eyes, vite jak ma bmw ten svetelnej kruh kolem svetel? tak neco takoveho bude na sv :)
- mozna prepakovani, pokud najdu svoje hranice pac hlasice mi fakt budou chybet
- at si kazdej rika co chce, ale ja to chci decentne podsvitit, hezky cervene
- zapalovacova zasuvka, nekam pod kokpit, aneb dnesni mobily jsou hrozny zrouty, a ted nove i na kamerku
- sam nevim jestli to tak dopadne,ale chtel bych cernej ram a kyvku
- hodne v rovine teorije je zadni kyvka, nejak zpevnena ala supersporty

ZAVER aneb co z toho vlastne mam? jak se to na sv a jizde projevilo?
predek je mazec, krasne drzi, nehoupe, brzdi to je krasa jak jsou davkovatelne a presne, pri vyjezdu drzi paradne, zadek sam nevim, tlumic se prej nejlip pozna kdyz ho date pryc :D
mel jsem ted moznost jet zase na seriovym sv, a to je "katastrofa" houpacka, cukacka pri prudkym brzeni
dalsi veci je posez, riditka jsou nic, jsou jinak sklopena, jakoby vic dolu, pri sednuti na normal sv jsem mel trochu pocit ze sedim na nahaci s rovnejma riditkama
s cim jsem si jeste vubec nehral je stelovani predku a zadku, na to nemam schopnosti to zatim poznat
uz to ze jsem poznal rozdil v predku je s tim mim prcanim doslova zazrak, taky mi vsichni rikaj ze jsem zniceho nic hrozne zrychlil, ja sice rikam ze moc ne ale je fakt ze se mi lip jede, ani pravy zatacky uz mi nedelaj takovej problem jako driv

FOTKY DODAVAM POSTUPNE
najdete je http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=111003

pokud pro me mate nejakou inspiraci, nebo vas neco zajima, ptejte se

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 15. čer 2011 19:35:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 20. čer 2010 16:23:03
Příspěvky: 318
Bydliště: Novomlýnské nádrže
Ja sem chtel delat celokarbon motorku :D Tak na to uz kaslu kdyz to nekdo ma ... necham si zelenyho Hulka :D
Ale az bude vic penez, tak si koupim novou, uz i s cernym ramem a udelam na ni celokarbon v bilem ! :)

Jinak tvou praci chvalim a obdivuji :)

Jeste si dej budiky do nadrze a bude to bezchybny :grin:

_________________
zelená SV 650 N K3 + zelená Sohoo 125 (pitbike)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 15. čer 2011 20:05:32 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Pěkné povídání, jsem zvědav na kompletní výsledek :-).

Jinak si dovolím jeden rýpanec:
shark píše:
Na sv krasne pasuji vidlice z gsxr, tentokrat jsou pouziti vidlice z modelu GSX-R 750 K4 coz jsou stejne jako ma litr.
To je slušný fail, litr používá sice vidlice docela podobné, ale úplně od jiné značky. U stejných modelových roků litr používá věci od Kayaby (KYB), kdežto 600/750 Showy. Stejné jsou 600 a 750, liší se jen tuhostí pružiny.

K zadnímu tlumiči doplním, že se jedná o ZX-10R 2006–07, tlumiče z mladších nebo starších mají jinou délku a jinak umístěnou nádobku, takže nepasují.

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 15. čer 2011 21:17:32 
Offline
záklaďák

Registrován: pát 17. zář 2010 18:09:51
Příspěvky: 51
pěkně jsi to sepsal sharku... myslím, že dost lidí více či méně jde v podobných úpravách jako ty, takže tohle vlákno bude určitě inspirující... tu carbon folii máš od 3M?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 15. čer 2011 21:34:11 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
marse píše:
pěkně jsi to sepsal sharku... myslím, že dost lidí více či méně jde v podobných úpravách jako ty, takže tohle vlákno bude určitě inspirující... tu carbon folii máš od 3M?

3m wrapovy karbonky nedela, tohle je oracal, o tom by vam tu moh hafec povidat rosta :-)

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 26. bře 2012 7:37:13 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
tak Leeloo se po mesicich vratila od kreptuse po oprave svodu, zatim muzu rict jen jedno, neprofukuje a nemlati o stojanek, to druhy nejdulezitejsi jestli se o svod nemlati vejfuck budu vedet az casem, takze se dneska objednavame na montaz power commanderu a jde se ladit brzda

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 26. bře 2012 20:22:31 
Offline
nováček

Registrován: úte 20. bře 2012 22:24:27
Příspěvky: 9
To je slušný! Jen tak dál ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 23. srp 2012 21:52:37 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
zatim to nerozepisuju
jen par fotek z beta verze SV650RR Carbon edition - Leeloo verze 2

http://www.suzukisv.cz/sv-gallery/?g2_itemId=118358

zahrajem si hledej rozdily :D

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz