Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
jestli máš Sko, tak musíš odstrojit kapoty a pak se teprve dostaneš na šroubky, které drží tachometr na lešení. Měla by to být jenom žárovečka, kterou vyměníš a je po problému. Rozděláš tam jen pár šroubků a jseš tam... Jestli máš Nko, tak budeš mít k tomu asi přístup hned, jen sděláš tu zadní krytku myslím
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
jak říká shorty, jen povolíš šroubky zespoda otáčkoměru a tachometru a pak tri matky a máš budík volnej, pak můžeš kontrolovat žárovičky....teda pokud máš enko, jinak pokud esko tak sundat kapoty atd,..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru