|
Právě je úte 22. črc 2025 14:33:42
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
jirin.sv
|
Napsal: čtv 19. lis 2009 21:52:44 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Pokud se to aspoň trochu srovná něčím jako je třeba reverzní kladivo, nebo navařením drátu a ± vytažením, tak to bude určitě lepší. Ale při použití kvalitního tmelu a hlavně jeho správnou aplikací by to taky mělo držet. Pokud to budeš tmelit, tak použij dvousložkový tmel se skelnými vlákny, hlavně to ale nanášej po menších vrstvičkách. Kdybys tu velkou vrstvu napatlal na jednou, tak je docela slušná pravděpodobnost, že to popraská.
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
Krejzy
|
Napsal: pát 20. lis 2009 8:22:00 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 02. čer 2008 9:53:44 Příspěvky: 465 Bydliště: Hradec Králové
|
jak píše jiřik - nejlepšejší je to povytahat drátem (navařovanym), dělal jsem takhle kamošovi nádrž na cbr, patlání kytem, broušení atd jsem přenechal odborníkům. Někdo to má v ruce a já mu do řemesla fušovat nebudu - navíc výsledem byl dost dobrý, nikdo nepoznal že je to po opravě.
_________________ Simson S51 Enduro ´86; MZ ETZ 150 ´89; Suzuki GS 500 ´96; Yamaha XJ 600 S ´99; Suzuki SV 650 S ´03 + SV 1000 S ´03 + Jawa 555
http://krejzy-pikador.rajce.idnes.cz/
|
|
Nahoru |
|
 |
ladislav.d
|
Napsal: pát 20. lis 2009 21:13:36 |
|
 |
nováček |
Registrován: sob 18. dub 2009 4:41:37 Příspěvky: 2
|
oni píše: tak nakonec nadrz je u klempire a pristi tyden bude hotova, tak jsem moc zvedavej! Zdravím všechny příznivce 2 hrnků a ty s 1000 ccm zvlášť. Vždycky rostu, když někdo napíše, že má "padenou" motorku. Copak nejste Češi?? Když jste byli malí, tak jste PADENALI???? Snad PADALI, nebo ne??? Takže motorka je vždy a jednoznačně PADLÁ a ne PADENÁ!!! Na-padená, nebo pře-padená může být v tomto případě pouze čeština jako řeč. To jen na okraj - zítra odtah za teplem do Itálie a vy se učte hoši!!!!
|
|
Nahoru |
|
 |
jirin.sv
|
Napsal: sob 21. lis 2009 11:16:48 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08 Příspěvky: 2078 Bydliště: Rosice
|
Ha, tak teď nějak nechápu příspěvek Ladislava, ale třeba to nádrž padlé (padené) motorky pomůže opravit  . Pozdravuj v Itálii, taky by se mi tam líbilo 
_________________ Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848 http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: sob 21. lis 2009 17:30:08 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Hmm, taky sem nepochopil, ale to neva... Jinak dyž už je to u klempiřa tak je asi pozdě, ale jelikož neni tan plech zlomené, tak by to šlo reverznim kladivem vytahnót. Nemusijó se navařovat dráty, nalepijó se na to takovy plastovy klobóčky kery se pak daji sundat.. Je to drbačka, ale většinó se zadaři že se ani lak nepoškodi, dyš neni prasklé.
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: úte 24. lis 2009 20:10:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
reverzní kladivo se použivá v obóch připadech, teda eši ty navařeny dráty netáháš kombinačkama. Rozdil je v tym že dráty se musijó přivařit k plechu, kdežto ty klobóčky ti ani nepoškodijó lak. Ale sténě to budeš lakovat na jinó barvu, tak je to fuck...
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|