|
Právě je pát 09. kvě 2025 18:22:07
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
fidlimydli
|
Napsal: úte 16. pro 2014 1:23:18 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 31. srp 2013 18:35:03 Příspěvky: 16
|
NoOne píše: Potrebujem sa uistiť...teraz som si zadovážil SVéčko 650 r.v.2004, tachometer mi ukazuje raz tak veľkú okamžitú rýchlosť...Mazlyck spomenul, že snímače sú tie isté, takže otázka znie: mám zháňať len originál magneto-šneka na novší model alebo je zrada úplne inde? no zas, ak som to dobre pochopil ten magnet zo starého modelu by robil polovičnú rýchlosť v novom...vopred ďakujem za každý postreh  pozor pozor toto je nesmysl !!! rozhodne to nedelejte !!!Modely se liší tím, že magnet je buď čtyřpackový, nebo dvoupackový. Jeden typ tachometru je uzpůsoben na 4 impulzy senzoru za otáčku kola a druhý na 2 impulzy. Pokud Ti ukazuje 2x tolik, stačí Ti odříznout 2 protilehlé packy s magnetem, čímž vytvoříš dvoupackový. Dobrá zpráva tedy je, že oprava je jednoduchá, špatná je ta, že někdo měnil tachometr, tudíž prodejce chtěl maskovat skutečné KM a navíc to byl takový ňouma, že si tohle nepohlídal. Nevím co tu píšete o šneku, když tam žádný není. Je to v podstatě bezkontaktní magneticky ovládaný osciloskop stejně jako se používá u tachometrů jízdních kol. Na základě rychlosti spínané oscilace a obvodu kola si budík dopočítá rychlost a ujetou vzdálenost.
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: úte 16. pro 2014 10:20:23 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
fidlimydli píše: Modely se liší tím, že magnet je buď čtyřpackový, nebo dvoupackový. Jeden typ tachometru je uzpůsoben na 4 impulzy senzoru za otáčku kola a druhý na 2 impulzy. Pokud Ti ukazuje 2x tolik, stačí Ti odříznout 2 protilehlé packy s magnetem, čímž vytvoříš dvoupackový. Dobrá zpráva tedy je, že oprava je jednoduchá, špatná je ta, že někdo měnil tachometr, tudíž prodejce chtěl maskovat skutečné KM a navíc to byl takový ňouma, že si tohle nepohlídal. tak tohle je hodne nebezpecka informace!!!! packy jsou tam ty vole aby to drzelo !!!! magnety jsou zalite ve valecku !!!! co jsi to proboha vymyslel?
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
fidlimydli
|
Napsal: úte 16. pro 2014 12:46:25 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 31. srp 2013 18:35:03 Příspěvky: 16
|
shark píše: tak tohle je hodne nebezpecka informace!!!!
packy jsou tam ty vole aby to drzelo !!!! magnety jsou zalite ve valecku !!!! co jsi to proboha vymyslel? Omlouvám se a chlapsky přiznávám chybu. Měl jsem kolo dole mnohokrát, naposled v létě a nějak mi utkvělo, že váleček s packama je na pevno nalisován v kole (podobně jako bývá na pevno z venku mřížka pro ABS) a při otáčení packy míjejí senzor. Taky bych přísahal, že tam mám ty packy dvě. Nedalo mi to, šel jsem shodit kolo a packy jsou tam opravdu jen pro uchycení a 4. Váleček s magnety není na pevno v kole, ale nepochopitelně se ve vlastním uložení otáčí v domečku snímače. Ani mne nenapadlo, že by to mohl někdo řešit tak konstrukčně složitě, když je možno uchytit magnety přímo na náboj a vyhnout se tak mechanickému spojení a uložení podobně jako je to řešeno u ABS, nebo magnet na špici u bicyklů. Nicméně princip funkce snímání jsem popsal správně a vypreparování protilehlých magnetů, které se dají přesně nalézt kovovými pilinami by situaci vyřešilo.
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: úte 16. pro 2014 20:50:56 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
fidlimydli píše: shark píše: tak tohle je hodne nebezpecka informace!!!!
packy jsou tam ty vole aby to drzelo !!!! magnety jsou zalite ve valecku !!!! co jsi to proboha vymyslel? Omlouvám se a chlapsky přiznávám chybu. Měl jsem kolo dole mnohokrát, naposled v létě a nějak mi utkvělo, že váleček s packama je na pevno nalisován v kole (podobně jako bývá na pevno z venku mřížka pro ABS) a při otáčení packy míjejí senzor. Taky bych přísahal, že tam mám ty packy dvě. Nedalo mi to, šel jsem shodit kolo a packy jsou tam opravdu jen pro uchycení a 4. Váleček s magnety není na pevno v kole, ale nepochopitelně se ve vlastním uložení otáčí v domečku snímače. Ani mne nenapadlo, že by to mohl někdo řešit tak konstrukčně složitě, když je možno uchytit magnety přímo na náboj a vyhnout se tak mechanickému spojení a uložení podobně jako je to řešeno u ABS, nebo magnet na špici u bicyklů. Nicméně princip funkce snímání jsem popsal správně a vypreparování protilehlých magnetů, které se dají přesně nalézt kovovými pilinami by situaci vyřešilo. Tyyy wogo,už tě vidím,jak z toho plastu preparuješ 4magnety z 8 ks,a to ještě tak,aby ten díl byl použitelný.Fakt rada nad zlato.  Kamarádi,prosím vás ,to fakt nezkoušejte!!!!!
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: úte 16. pro 2014 22:42:56 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
zdeněk píše: Tyyy wogo,už tě vidím,jak z toho plastu preparuješ 4magnety z 8 ks,a to ještě tak,aby ten díl byl použitelný.Fakt rada nad zlato.  Kamarádi,prosím vás ,to fakt nezkoušejte!!!!! ale zdendo, vzdyz napsal ze se sakra splet ale zpet k tematu, netusim jak by jsi to nejak rozumne udelal jinak, takhle to je hezky schovany celkem chraneny pred vnejsima vlivama, a sv je hlavne rozpoctovy, defkto neznam jinou motorku ktera to ma takhle debilne delany 
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
zdeněk
|
Napsal: úte 16. pro 2014 22:59:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52 Příspěvky: 1698 Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
|
Má to i své výhody,např když zmêníš na řetězovce poměry,tak ti tacho furt ukazuje stejně. To,že se kolega omluvil za ucvaknutí pacek jsem zaregistroval ,ale další rada byla vypreparovat magnety,tak jsem to ještě zdůraznil,aby nedošlo k omylům.Jsou to vždy jen takové výkřiky do nikam.Pokud by sem dal přesný návod pro všechny kolegy s postupem a fotodokumentací/tak jak takové věci bývaly zvykem/,tak nic proti tomu.Ale jen tak to plácnout do větru......
_________________ Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S http://www.ase-dedic.com/
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: úte 16. pro 2014 23:57:05 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
tak jestli z toho nekdo dokaze maznety vypreprarovat bez toho aniz by to rozbil  tak cest neho praci
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
NoOne
|
Napsal: pát 02. říj 2015 1:31:41 |
|
 |
nováček |
Registrován: stř 10. zář 2014 23:41:10 Příspěvky: 5
|
pobavil som sa chlapi  ale dopĺňam info o tom, že ten magnet sa mi po roku zadrel lebo nikto nespomenul, že by bolo fajn vymeniť aj zodraté gufero(semering), ktoré som si ani nejak veľmi nevšimol na vonkajšom obvode snímača...z uší mi urobilo strúhanku :/ 30€ cerus...
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|