|
Právě je úte 22. črc 2025 14:25:52
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Jimbo
|
Napsal: stř 27. kvě 2009 12:11:49 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Tak já nevidím důvod proč by se měla mašina přehřívat, pokud je nalitej správnej objem chladící kapaliny.... možnost vodního čerpadla že by bylo špatný se mně nezdá, to je poháněný mechanicky a za chodu jde slyšet. No a pokud by se ti to fakt přehřívalo tak by ti měla sepnout vrtula, a ta když sepne tak to vskutku uslyšíš, když zastavíš... No a pro případ že už je to fakt vprdeli hafo přehřátý je tam kontrolní LED dioda, nevím jak u modelů K3+ ale u starých je umstěná v otáčkoměru... No v servisu by ti to asi projeli a pak by mohli poznat že se to přehřívá právě podle známek co sem psal...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: stř 27. kvě 2009 13:07:44 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
K3+ má v budíku teploměr...tam vidíš kolik tam je. Napadlo tě třeba použít teploměr?Jsou i multimetry který ho maj v sobě zabudovanej. Jinak teda nejsem si jistej jestli má SV termostat,ale s velkou pravděpodobností jo.Pokud říkáš ,že hadice na chladič je rozpálená tak termostat funguje.Jen tak mezi náma...zkus si vzít horký kafe v plastovim kelimku..taky ho dlouho neudržíš v ruce a teplota je podobná jako v motoru. Jinak pokud nevíš co tam máš za kapalinu tak bych jí radši vyměnil 90,- za litr Fridexu + 30,- za litr destilky tě nevytrhne.Je tu někde vlákno kde kdosi psal zkušenost ,že jen s vodou se to víc ohřívá a dřív vaří. 
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 27. kvě 2009 13:16:01 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Mě přinde, že se tady rádo zapomíná na fakt, že chladící kapalina není jen o chlazení, ale taky o mazání a to je důvod, proč se vyplatí investovat o pár desítek kč navíc do pořádný kapaliny pro machny (Motul, Castrol apod.). Je to investice jednou za dva roky a jestli dám za směs Fridexu a vody 120 kč/litr nebo Castrol chladící kapalinu za 200 kč/litr, tak mám docela jasno teda...
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: stř 27. kvě 2009 13:45:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
Jak říkáš jednou za dva roky..to neztratí svoje vlastnosti ani ten blbej fridex  nech si schválně změřit bod tuhnutí po dvou letech na tý rádoby spešl pro motorky...uvidíš ,že je to po dvou letech stejný jak u toho fridexu...jinak pokud by jsi namítal ,že to nemá vliv na mazání...tak právě ty ethylen glykoli který zajištují bod tuhnutí tam mažou a právě ty ztrácej svoje vlastnosti  Možná do tvojeho kružítka který dostává na okruhu extrémně zabrat na chlazení to má smysl,ale na běžný ježdění si myslim,že ne.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
solek
|
Napsal: stř 27. kvě 2009 14:14:19 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 29. dub 2009 16:54:55 Příspěvky: 24
|
já tam čerstvě nalil růžovej antifreezer, takže kapalina by měla být ok:) až budu sundávat kapoty, tak Vám sem hodim foto chladiče. Když jsem měnil vepředu svíčku, tak se mi ty žebra dost zničili omylem. Tak se optám, jestli to půjde opravit nebo něco 
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: stř 27. kvě 2009 14:49:48 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Kasym píše: K3+ má v budí� teploměr�.tam vidíš ��k tam je. Napadlo tě tře� p�žít tep��r?Jsou i�ultimetry který ho maj v�obě zabudovan�. Jinak teda nejsem si jistej jestli má SV termost�,ale s velkou pravděpodobností j�Pokud říkáš ,že hadic�� ��dič je rozpálená tak t�mostat f�guj�[/quote][ Jasný že mají stříkačky tep�měr, ale�eví��st� tam mají�u ledku &q�t;už je to vprde�" nebo ne, a� asi by tam k ničemu nebyla že... No jinak změřir�eplotu nebu� jen tak, multim�� sice mají možnost připojení čidla a měření te�oty�ale ne�m jak � � tam to či�o �yž nená ani závit�těsnilo, a vzhledem� tomu že�e ta�celkem�lak kd� je to vřelý tak nevím no�.����
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: stř 27. kvě 2009 15:44:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
Jimbo píše: Kasym píše: K3+ má v budí� teploměr�.tam vidíš ��k tam je. Napadlo tě tře� p�žít tep��r?Jsou i�ultimetry který ho maj v�obě zabudovan�. Jinak teda nejsem si jistej jestli má SV termost�,ale s velkou pravděpodobností j�Pokud říkáš ,že hadic�� ��dič je rozpálená tak t�mostat f�guj� [ Jasný že mají stříkačky tep�měr, ale�eví��st� tam mají�u ledku &q�t;už je to vprde�" nebo ne, a� asi by tam k ničemu nebyla že... No jinak změřir�eplotu nebu� jen tak, multim�� sice mají možnost připojení čidla a měření te�oty�ale ne�m jak � � tam to či�o �yž nená ani závit�těsnilo, a vzhledem� tomu že�e ta�celkem�lak kd� je to vřelý tak nevím no�.����[/quote] Hmmm a co takhle v době kdy se to údajně přehřívá motor vypnout a velmi opatrně otevřít chladič a změřit teploměrem??? 
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: stř 27. kvě 2009 16:59:59 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Nevím to mně nepřijde jako ideálka, to tak opařit se... ale toš mně je to jedno že... přijde mně to jako moc náhod zároveň aby mu ani nespínal ventilátor, ani varovná ledka nesvítila. Možná to taky je jen jeho subjektivní pocit...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: stř 27. kvě 2009 17:32:38 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Kudla nezlobte se na mě, ale mám dojem, že Kasyme tvoje rady fakt potěž koště... otvírat chladič, když je motorka rozpálená, to může udělat jenom pičus fakt... mám z tebe už dojem, že napíšeš cokoliv, jen aby tvoje verze byla prostě ta originální alternativa. Fajn, v mnoha věcech určitě pravdu máš, ale tohle, co tu řešíš, je hloupá Pat a Mat metoda, neřeší to daný problém a je to tudíž naprosto zbytečný vůbec dělat.
Solek - jestli chceš mít jistotu, vypusť kapalinu, do chladiče vraž hadici s ne příliš agresivním průtokem, pořádně celej systém propláchni přes výpušťák ven normální vodou, dokud nepoteče ven absolutně čirá voda (tím dostaneš ven všechny nečistoty a usazeniny), dostaň z tama poslední zbytky téhle vody, napusť celej systém novou pořádnou kapalinou a je to. Máš problém, tak ho řeš pořádně a nešpekuluj nad ušetřením padesáti kč. Jestli máš nějak výrazně pozohýbaný žebra, taky to může mít vliv... je to měkký, vem si nějakej vhodnej nástroj a rovnej. Taky je možný, že ti nefunguje termostat, protože je zasranej nečistotama (ty vznikají hlavně jako usazeniny z přestárlé kapaliny nebo když se naleje jiná barva bez předchozího důkladného propláchnutí oběhu)... každopádně termostat teoreticky nepotřebuješ, pokud je chlazení v pořádku.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
solek
|
Napsal: stř 27. kvě 2009 17:41:45 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: stř 29. dub 2009 16:54:55 Příspěvky: 24
|
ale já přeci nespekuloval o ušetření korun. Jediné co padlo v souvislosti s penězi bylo, že jsem se ptal, kolik by asi stálo to nechat zjistit v servisu A byl jsem to dnes projet (pár km) a větrák spínal. Já to ještě pokoumu. Ten smrad gumy se mi nelíbí jinak zatim všem dikec a jak píšeš, myslim, že to má nějakou souvislost těma žebrama. Jsou zaražený docela hluboko. Až to svléknu a vyfotim, tak Vám to sem hodim na vočíhnutí 
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: stř 27. kvě 2009 17:44:46 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Tak pokud ti větrák spíná i po pár km, a pokud to není v městě, ale za plynulé jízdy tak bude vskutku někde chyba...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Kasym
|
Napsal: stř 27. kvě 2009 20:31:30 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
[quote="Nejt"]Kudla nezlobte se na mě, ale mám dojem, že Kasyme tvoje rady fakt potěž koště... otvírat chladič, když je motorka rozpálená, to může udělat jenom pičus fakt... mám z tebe už dojem, že napíšeš cokoliv, jen aby tvoje verze byla prostě ta originální alternativa. Fajn, v mnoha věcech určitě pravdu máš, ale tohle, co tu řešíš, je hloupá Pat a Mat metoda, neřeší to daný problém a je to tudíž naprosto zbytečný vůbec dělat.
říkej tomu jak chceš..já bych to tak udělal a i dělal.pokud je člověk opatrnej nic se stát nemůže.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
kozka
|
Napsal: stř 27. kvě 2009 21:08:11 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36 Příspěvky: 524 Bydliště: Krnov
|
Jen na okraj, když jsem měl chladič dole tak jsem s ním zacházel extra opatrně. Propláchnul jsem ho, vystříkal opatrně sprchou žebroví z obou stran (s odmontovaným ventilátorem, pro jistotu) - tam vám bylo křídlaté zvěře! Druhý den, až hezky proschnul tak jsem si jej položil na klín jako miminko a žebérka co mi je hmyzáci a malí stouni (kamínci) ohnuli, jsem kulatou pinzetou co ji mám v nářadí hezky opatrně srovnal. Když jsem byl hotov, vzal jsem černý sprej a lehce to poprášil. Po zaschnutí to ještě poprášil silikonovým sprejem - chladič jako nový, bude slušet eSVéčkovi  Konec chvilky poezie.
_________________ Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´
|
|
Nahoru |
|
 |
Mischell
|
Napsal: pon 07. zář 2009 12:21:39 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 26. kvě 2009 18:22:20 Příspěvky: 10
|
Zdravím,mám problém s únikem chladící kapaliny.Když se vrátím z projížďky a zaparkuji teplý motocykl do garáže,je vše v pořádku,ale druhý den ráno,po vychladnutí motorky,mám na zemi louži chladící kapaliny a na motorce mokré všechny spoje na hadicích.Jako by tam byl nějáký tlak a ty spoje změnou teploty povolily.Neví někdo,kde by mohl být problém?Motorka se nepřehřívá,jen začala trošku papat olej.Díky za názory.
|
|
Nahoru |
|
 |
rotgum
|
Napsal: pon 07. zář 2009 19:11:13 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 09. úno 2009 23:24:34 Příspěvky: 51 Bydliště: Plzeň
|
Mischell píše: Zdravím,mám problém s únikem chladící kapaliny.Když se vrátím z projížďky a zaparkuji teplý motocykl do garáže,je vše v pořádku,ale druhý den ráno,po vychladnutí motorky,mám na zemi louži chladící kapaliny a na motorce mokré všechny spoje na hadicích.Jako by tam byl nějáký tlak a ty spoje změnou teploty povolily.Neví někdo,kde by mohl být problém?Motorka se nepřehřívá,jen začala trošku papat olej.Díky za názory. Jako přetlak v chladiči je, ae aby se povolil nějakej spoj po snížení tlaku... nebyl třeba chladič lepenej? a víš co, měl bys skusit zjistit kde to teče... nalejt vodu a kde bude utíkat... mi tě to podle toho popisu těžko zjistíme... 
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|