Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba BRZDY - odvzdušnění + problém s deskama
Právě je pát 25. črc 2025 22:39:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: sob 25. dub 2009 21:07:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Krejzy píše:
navážu na to co psal popi
bublinky mohou zůstat na nitřím obvodu hadic, případně třmenů
před 3 týdny jsem odvzdušňoval jinou motku a musel jsem nakonec vyměnit komplet kalpalinu
to taky zkus, může už bejt za zenitem, je to přece jenom namáhaná kapalina na takovém pičoletu
jak jsem jí vyměnil komplet tak cca po třech odvzdušněních ok
co se týče plnění spodem - plní se vrchem z důvodu toho že odvzdušňovák je níž na brzdový soustavě - lepší průchod kapaliny i s bublema

A to si myslíš že by tam dával nějakou starou kapalinu? dává tam novou Motul RBF 600 factory line...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 26. dub 2009 10:56:02 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. čer 2008 9:53:44
Příspěvky: 465
Bydliště: Hradec Králové
Jimbo píše:
Krejzy píše:
navážu na to co psal popi
bublinky mohou zůstat na nitřím obvodu hadic, případně třmenů
před 3 týdny jsem odvzdušňoval jinou motku a musel jsem nakonec vyměnit komplet kalpalinu
to taky zkus, může už bejt za zenitem, je to přece jenom namáhaná kapalina na takovém pičoletu
jak jsem jí vyměnil komplet tak cca po třech odvzdušněních ok
co se týče plnění spodem - plní se vrchem z důvodu toho že odvzdušňovák je níž na brzdový soustavě - lepší průchod kapaliny i s bublema

A to si myslíš že by tam dával nějakou starou kapalinu? dává tam novou Motul RBF 600 factory line...

to si nemyslim, jen jsem tim chtěl říct, aby ji pouze nedolil ale komplet vyměnil, pokud to již neudělal :idea:

_________________
Simson S51 Enduro ´86; MZ ETZ 150 ´89; Suzuki GS 500 ´96; Yamaha XJ 600 S ´99; Suzuki SV 650 S ´03 + SV 1000 S ´03 + Jawa 555

http://krejzy-pikador.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 04. kvě 2009 23:29:58 
Offline
nováček

Registrován: úte 21. dub 2009 20:38:35
Příspěvky: 7
Bydliště: Kroměříž, Ostrava, Olomouc
Hoši hoj,

chystám se teď koupit nový desky na zadek a tak Vás žádám o radu jaké, asi budu nakupovat větší nákup u amtrade.cz tak řeším jestli lucas nebo goldfren. Díky moc : motosmileV :

_________________
SV 650 S, r.v. 01 -> H-D (zatím v nedohlednu)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 0:14:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
honzisko píše:
Hoši hoj,

chystám se teď koupit nový desky na zadek a tak Vás žádám o radu jaké, asi budu nakupovat větší nákup u amtrade.cz tak řeším jestli lucas nebo goldfren. Díky moc

Už se to tu myslím řešilo, stačí bohatě ten goldfren, bude asi levnější než lucas a stejně zadkem moc(někdo vůbec) nebrzdíš, takže je jedno co tam dáš.

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 8:31:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
Krejzy píše:
navážu na to co psal popi
bublinky mohou zůstat na nitřím obvodu hadic, případně třmenů
před 3 týdny jsem odvzdušňoval jinou motku a musel jsem nakonec vyměnit komplet kalpalinu
to taky zkus, může už bejt za zenitem, je to přece jenom namáhaná kapalina na takovém pičoletu
jak jsem jí vyměnil komplet tak cca po třech odvzdušněních ok
co se týče plnění spodem - plní se vrchem z důvodu toho že odvzdušňovák je níž na brzdový soustavě - lepší průchod kapaliny i s bublema

Na tohle si dovolim reagovat a trochu nesouhlasit.Bubliny jdou automaticky nahoru takže už jen proto je to lepší spodem a úplně nejlepší je kapalinu protlačit ne jí mačkat páčkou protože dostáváš těsnící gumičku do polohy kde normálně nepracuju a neni tam tak oleštěný povrch a těsnící břit se může poškodit.
Třeba ABS jinak než protlačením(ať už od spodu nebo zezhora) neodvzdušníš a to nemluvim o systémech jako má Honda (duál CBS).
Jen na to protláčení to chce mít trochu výbavu jako třeba upravenej spojkovej válec od pedálu ze starý škodovky a ne to tam cpát injekční stříkačkou ;)

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 11:15:26 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Kasym píše:
Krejzy píše:
navážu na to co psal popi
bublinky mohou zůstat na nitřím obvodu hadic, případně třmenů
před 3 týdny jsem odvzdušňoval jinou motku a musel jsem nakonec vyměnit komplet kalpalinu
to taky zkus, může už bejt za zenitem, je to přece jenom namáhaná kapalina na takovém pičoletu
jak jsem jí vyměnil komplet tak cca po třech odvzdušněních ok
co se týče plnění spodem - plní se vrchem z důvodu toho že odvzdušňovák je níž na brzdový soustavě - lepší průchod kapaliny i s bublema

Na tohle si dovolim reagovat a trochu nesouhlasit.Bubliny jdou automaticky nahoru takže už jen proto je to lepší spodem a úplně nejlepší je kapalinu protlačit ne jí mačkat páčkou protože dostáváš těsnící gumičku do polohy kde normálně nepracuju a neni tam tak oleštěný povrch a těsnící břit se může poškodit.
Třeba ABS jinak než protlačením(ať už od spodu nebo zezhora) neodvzdušníš a to nemluvim o systémech jako má Honda (duál CBS).
Jen na to protláčení to chce mít trochu výbavu jako třeba upravenej spojkovej válec od pedálu ze starý škodovky a ne to tam cpát injekční stříkačkou ;)

injekční stříkačku jsem uvedl jako příklad, i když se to s ní dá taky, ale musí být alespoň na 3dcl.
Jinak se na to používá taková parádní pumpa...

Podle mě je to odspodu nejlepší a důvody už řekl kasym

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 21:19:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 02. čer 2008 9:53:44
Příspěvky: 465
Bydliště: Hradec Králové
asi jsme každej naučenej na něco, podle mě je důležitý odvzdušnit..
cest do říma vede spousta...
: pumpuj :

_________________
Simson S51 Enduro ´86; MZ ETZ 150 ´89; Suzuki GS 500 ´96; Yamaha XJ 600 S ´99; Suzuki SV 650 S ´03 + SV 1000 S ´03 + Jawa 555

http://krejzy-pikador.rajce.idnes.cz/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 05. kvě 2009 22:24:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Tak mě napadlo, že bych vlastně mohl uvést, v čem byl zakopanej pudl... příčiny byly dvě:
1) špatně nandaný plíšky pod desky... to jsem nečekal, podle všeho pasovaly dobře, dokonce jsem to třikrát rozdělával a zase skládal, ale prostě to bylo z části tímhle, takže bacha na to a i když pasouje každej všude, je třeba je tam vracet přesně tak, jak byly.
2) jeden šroub držící třmen je křivej a trochu celej třmen vychyluje z osy... šroub byl malinko srovnán a problém se v podstatě vyřešil.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 9:56:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Nejt píše:
Tak mě napadlo, že bych vlastně mohl uvést, v čem byl zakopanej pudl... příčiny byly dvě:
1) špatně nandaný plíšky pod desky... to jsem nečekal, podle všeho pasovaly dobře, dokonce jsem to třikrát rozdělával a zase skládal, ale prostě to bylo z části tímhle, takže bacha na to a i když pasouje každej všude, je třeba je tam vracet přesně tak, jak byly.
2) jeden šroub držící třmen je křivej a trochu celej třmen vychyluje z osy... šroub byl malinko srovnán a problém se v podstatě vyřešil.

Na ten šroub bacha!!! pokud byl trochu ohlej a ty jsi ho ohnul zpátky tak na tom nejezdi a kup novej!!!

Jsou to pevnostní šrouby s minimální tažností a při ohnutí se dokáže s velkou pravděpodobností poškodit, kor když jsi ho zpátky srovnal!!!

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 11:49:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Asi jo, ale zatím to zafungovalo. Jenom to bude skoro určitě naprostej atyp, takže zkusím Fabory a když ani oni nic, pak asi nechat někde vyrobit... Jimbo? :grin:

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 11:58:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Nejt píše:
Asi jo, ale zatím to zafungovalo. Jenom to bude skoro určitě naprostej atyp, takže zkusím Fabory a když ani oni nic, pak asi nechat někde vyrobit... Jimbo? :grin:

:grin:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 12:15:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
Nejt píše:
Asi jo, ale zatím to zafungovalo. Jenom to bude skoro určitě naprostej atyp, takže zkusím Fabory a když ani oni nic, pak asi nechat někde vyrobit... Jimbo? :grin:

no ve finále ještě můžeš zkusit partsdepot a koupit originály,ale zase tak atyp to nebude takže půjde určitě koupit.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 12:21:07 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
No, nevím do jaké míry to řeší japončíci, ale podle mě by tam měly být pevnostní šrouby odolné vůči creepu...
těžko říct jakých teplot ty třmeny dosahují, ale dle mě by to nemělo být víc jak 250°C

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 12:36:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Eh.... tak partsdepot jsem sice odsoudil k záhubě v podstatě okamžitě, protože to tam maj vždycky zbytečně drahý, ale nakonec ten šroub stojí jen 92 kč, takže asi vyřešeno...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 12:45:59 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Nejt píše:
Eh.... tak partsdepot jsem sice odsoudil k záhubě v podstatě okamžitě, protože to tam maj vždycky zbytečně drahý, ale nakonec ten šroub stojí jen 92 kč, takže asi vyřešeno...

hmm, tak mylsím že opravdu není co řešit....
ale ještě bych se zkusil zeptat našich kamarádů v Humoto, třeba tě to bez poštovnýho výjde ještě líp a budou to mít skladem...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 06. kvě 2009 14:38:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
no... naši přátelé vskutku

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 16. kvě 2009 13:15:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Nechce se mě kvůli tomu zakládat nový vlákno, takže to napíšu semka.. bez ohledu na pancířky apod. brzda na okruhu po 20 minutách začne docela vadnout. Prostě se přehřeje a páčka razantně změkne, teď mě to málem stálo výjezd mimo trať ve Schwantzovce, kterou jsem projel doslova po vnějším okraji. Sice jsem teda jel maximálně ostře a na brzdy chodil až zbytečně pozdě a tvrdě, ale brzda by to prostě měla uklikat...
Zapomeňte na kapalinu, ta je nová a racingová, takže by se uvařit jen tak neměla. Brzdy jsou perfektně odvzdušněný a bez problémů, kontrolovalo to několik borců z branže. Jestli je to tím, že se Tokica více ohřívají a nezvládají, to netuším, každopádně bych toto rád začal řešit od nejmenších po nejsložitější (nejnákladnější) úpravy, takže nový brzdiče se mě teď rozhodně kupovat nechcou...

Posloupnost řešení...
1) vybejčím průžící plíšky, který zeshora tlačí na desky... mají zabraňovat vibracím a pohybu desek při uvolněné páčce. Když půjdou do prdele, prý můžu slyšet klepání, jak tam desky budou lítat, ale na brzdný efekt to nemá vůbec žádnej vliv a třmenem bude procházet mnohem více vzduchu a soustava se bude líp chladit. Toto je první doporučení.

2) jestli to neklapne, další věc jsou desky samotný. Teď mám nový Ferodo SinterMetalic, směs je jen o maličko měkčí než origa, ale jinak na podobné bázi. Hodně lidí doporučuje závodní desky od Bremba, ale i po slevě od Glinze výjdou na 4500 kč... děkuju pěkne. Nebo taky Lucas crq hypercarbon racing. No a tady na vás směřuju svůj dotaz.... myslíte, že carbonový desky budou podléhat menšímu tepelnýmu namáhání a nebudou tolik ohřívat celou soustavu než ten sintrovanej kov od Feroda? Kotouče měnit za racing nehodlám, takže by šlo o normál kotouč vs. carbon obložení.... co myslíte??? Zdůrazňuju, že mě nejde o silnější brzdový efekt, ale o vytrvalost brzdy.

3) pak je v plánu Brembo pumpa, můžu ju mět za 6000 kč, což je těžká pohoda (nejlevnější u nás vyjde na 8500), ale na toto si ještě počkám, Dawe02 má stejnej problém a pumpu právě pořizuje, takže jestli se tím jeho problém vyřeší, jdu do toho taky.

Když nepomůže ani jedno, nezbyde než to řešit jinýma brzdičema, ale teda chraň bůh... Kurva to zrychlování je sice fajn, ale zadarmo to teda není :beg:

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 16. kvě 2009 13:40:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Mates - nemohl bys na tohle téma hodit krátkou řeč s šéfem v DKčku? Jestli šteluje machnu Prágerovi, určitě by mohl vědět, v čem je zakopanej pudl... prostě mu řekni, že jde o K5, kromě pancířek od Goldfrenu je vše v sérii, pumpa je z fabriky Nissin. Co teda dělat, aby brzda nevadla? Jaký desky, kotouče, prostě všechno... znova zdůrazňuju, nejde mě o silnější brzdu, brzdí to božsky, ale o vytrvalost.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 16. kvě 2009 13:55:14 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Nejt píše:
2) jestli to neklapne, další věc jsou desky samotný. Teď mám nový Ferodo SinterMetalic, směs je jen o maličko měkčí než origa, ale jinak na podobné bázi. Hodně lidí doporučuje závodní desky od Bremba, ale i po slevě od Glinze výjdou na 4500 kč... děkuju pěkne. Nebo taky Lucas crq hypercarbon racing. No a tady na vás směřuju svůj dotaz.... myslíte, že carbonový desky budou podléhat menšímu tepelnýmu namáhání a nebudou tolik ohřívat celou soustavu než ten sintrovanej kov od Feroda? Kotouče měnit za racing nehodlám, takže by šlo o normál kotouč vs. carbon obložení.... co myslíte??? Zdůrazňuju, že mě nejde o silnější brzdový efekt, ale o vytrvalost brzdy.

tak zkušenost s tím nemám, ale určitě bych si zjistil koeficient tepelné vodivosti těch materiálů nad kterýma uvažuješ a od toho by se dalo předpokládat jak moc ti bude deska propouštět teplo do třmenu.

Ale když nad tím tak přemýšlím, tak proč by měl být problém ve velkým zahřátí třmenů?? kapalina je OK, hadice jsou OK, takže se dá říct že ti tam nemá moc co způsobit pružení brzdy...
Jediný co mě napadá je to, že se ti přehřeje směs desky a ta potom mění koeficient tření vůči kotouči. Takže já bych zkusil půjčit od někoho opravdu race desky a viděl by jsi hned...

Je to jen čistá dedukce, takže je možný že se to od reality bude hodně lišit, ale připadá mi to logický...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 16. kvě 2009 14:00:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Nene, v tomhle to není... nesnižuje se brzdný účinek, ale měkne páčka a až v tomhle důsledku je přítlak měnší a účinek klesá. Tím, že je kapalina ok, jsem chtěl říct hlavně to, že už po téhle stránce víc udělat nemůžu. Určitě se totiž přehřívá, ale neměla by, jsou na ní kladený až příliš velký nároky a ty mají svou příčinu patrně někde dole, toť vše.

Jinak je mě jasný, že se musí někde zjistit ty hodnoty, ale to je právě to s čím se obracím na vás :).. nemám technický vzdělání a nevyčtu z toho moc... ani pořádně nevím, kde a co vlastně hledat. Počítám s tím, že se tady nalézají lidi, kteří se v tomhle zorientujou mnohem rychleji...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz