Ahoj, jestli máš nový svíčky a jinak to funguje, nedělá to nic, když projedeš po hrbolech, tak s velkou pravděpodobností bude problém v dodávce paliva. Že by to dělaly rozhozený klapky nevěřím - kdyby byly hodně rozhozený klapky, tak budeš mít problém od volnoběhu až nahoru a trochu jinej. Ještě předpokládám, že na neutrál se ten motor bude dát hezky vytočit kam chceš a nevynechá to...Zpět k benzínu. Můj odhad je, že vlivem zajebanýho palivovýho filtru nedokáže palivová pumpa udržet při větší poptávce motoru po benzínu tlak na vstřikách a z toho je to škubání/vynechávání. Je trochu problém, že palivovej filtr je integrovanej v pumpě a je to dost drahá sranda, protože by se měla měnit celá pumpa. Nicméně pumpa jde rozebrat a vyčistit včetně jemnýho filtru, ale chce to trochu zručnosti a není to čištění, který z toho udělá novej filtr. Jako první bych na tvém místě stáhnul manuál na tvoje SV-čko a měl by jsi tam najít jakej má mít ta pumpa průtok - to se dá snadno změřit a budeš vědět hned jak na tom jsi.
Teď jsem si všimnul, že jsem debil a odpovídám na skoro 6 let starej dotaz...když už jsem to napsal, tak se to snad bude někomu hodit a nechám to
