|
Právě je sob 26. črc 2025 0:07:23
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
mateSAS
|
Napsal: pát 05. čer 2009 23:08:08 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
kua ... popaku - NE RADIALNI VULE!!! radialni vule znamena kolmo na osu!!!! a tuto to mit nesmi!
proste v ucenych slovech ma ten kotouc vucu motorce dva stupne volnosti (posunuje se SOUOSE s osou kola .... a pak se pootaci dopredu a dozadu)...
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pát 05. čer 2009 23:15:43 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
no, já si pojmy nepletu...
na axiální vůli se evidentně shodneme...
ale teď mi vysvětli, co je podle tebe pootáčení kotouče dopředu a dozadu... to jako myslíš ve směru rotace? nebo kolem vertikální osy?
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: pát 05. čer 2009 23:17:48 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
presne tak - jakoby ve smeru (proti smeru) rotace ... a upozornuju, ze to delaji i motorky s najetyma 0 km .........
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: pát 05. čer 2009 23:22:25 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
mateSAS píše: presne tak - jakoby ve smeru (proti smeru) rotace ... a upozornuju, ze to delaji i motorky s najetyma 0 km ......... jasný, takže radiálne nemá nová motka žádnou vůli, ale v rotaci jo... jdu spat...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
mateSAS
|
Napsal: pát 05. čer 2009 23:23:16 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 14. dub 2008 20:39:40 Příspěvky: 1349
|
popi píše: mateSAS píše: presne tak - jakoby ve smeru (proti smeru) rotace ... a upozornuju, ze to delaji i motorky s najetyma 0 km ......... jasný, takže radiálne nemá nová motka žádnou vůli, ale v rotaci jo... jdu spat... presne tak ......... hlavne ze jsme se dohodli  )))
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: ned 23. srp 2009 13:02:38 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Tak bych se teda vrátil ke svému původnímu dotazu a to. Když jedu do 50km/h a lehce brzdím, tak mi do řidítek klepe přední brždění, klepe to i do brzdový páčky. Když jedu víc jak 50km/h, nebo vezmu za páčku víc a nebo jsou kotouče hodně zahřátý tak to nedělá vůbec nic a brzdí to uplně normálně.......Vyměnil jsem brzdovku, odvzdušnil, dal nový desky, vyvážil kola, nový pláště a dělá to stále to samý. Známý říkal, že mam buď přehřátý zvlněný kotouče, což se prý dá vyřešit jejich narovnáním, ale to se zase časem vrátí zpět do zvlněného stavu, nebo mám vymačkané podložky na kotoučích a ty se dají nějakým způsobem přepodložkovat. Máte s tím někdo nějaký zkušenosti (s rovnáním atd.)? Mě to třeba moc nevadí, protože to brzdí uplně normálně, ale zas bych nerad někde kvuli tomu lehnul a v takovim stavu to taky asi moc případně neprodám. V nejhoršim bych asi koupil nový kotouče, ale to se mi samo moc nechce teda.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: ned 23. srp 2009 22:29:47 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
NecMaster píše: Tak bych se teda vrátil ke svému původnímu dotazu a to. Když jedu do 50km/h a lehce brzdím, tak mi do řidítek klepe přední brždění, klepe to i do brzdový páčky. Když jedu víc jak 50km/h, nebo vezmu za páčku víc a nebo jsou kotouče hodně zahřátý tak to nedělá vůbec nic a brzdí to uplně normálně.......Vyměnil jsem brzdovku, odvzdušnil, dal nový desky, vyvážil kola, nový pláště a dělá to stále to samý. Známý říkal, že mam buď přehřátý zvlněný kotouče, což se prý dá vyřešit jejich narovnáním, ale to se zase časem vrátí zpět do zvlněného stavu, nebo mám vymačkané podložky na kotoučích a ty se dají nějakým způsobem přepodložkovat. Máte s tím někdo nějaký zkušenosti (s rovnáním atd.)? Mě to třeba moc nevadí, protože to brzdí uplně normálně, ale zas bych nerad někde kvuli tomu lehnul a v takovim stavu to taky asi moc případně neprodám. V nejhoršim bych asi koupil nový kotouče, ale to se mi samo moc nechce teda. no, nebo máš moc měkký desky a ty se hodně zakusují.... no a ve výsledku se prostě zakousnou a utrhnou několikrát za sekundu při brždění... no a zrovna v térychlosti se můžeš dostat na rezonanční frekvenci tohoto jevu... pokud by byly zvlněný, tak by to podle mě dělalo při libovolné rychlosti.. těžko radit v tvým případě...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: úte 25. srp 2009 23:44:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
popi píše: NecMaster píše: Tak bych se teda vrátil ke svému původnímu dotazu a to. Když jedu do 50km/h a lehce brzdím, tak mi do řidítek klepe přední brždění, klepe to i do brzdový páčky. Když jedu víc jak 50km/h, nebo vezmu za páčku víc a nebo jsou kotouče hodně zahřátý tak to nedělá vůbec nic a brzdí to uplně normálně.......Vyměnil jsem brzdovku, odvzdušnil, dal nový desky, vyvážil kola, nový pláště a dělá to stále to samý. Známý říkal, že mam buď přehřátý zvlněný kotouče, což se prý dá vyřešit jejich narovnáním, ale to se zase časem vrátí zpět do zvlněného stavu, nebo mám vymačkané podložky na kotoučích a ty se dají nějakým způsobem přepodložkovat. Máte s tím někdo nějaký zkušenosti (s rovnáním atd.)? Mě to třeba moc nevadí, protože to brzdí uplně normálně, ale zas bych nerad někde kvuli tomu lehnul a v takovim stavu to taky asi moc případně neprodám. V nejhoršim bych asi koupil nový kotouče, ale to se mi samo moc nechce teda. no, nebo máš moc měkký desky a ty se hodně zakusují.... no a ve výsledku se prostě zakousnou a utrhnou několikrát za sekundu při brždění... no a zrovna v térychlosti se můžeš dostat na rezonanční frekvenci tohoto jevu... pokud by byly zvlněný, tak by to podle mě dělalo při libovolné rychlosti.. těžko radit v tvým případě... Právě, se starýma to dělalo tohle, tak jsem vyměnil vše co se dalo (co jsem psal). Od Zdeňka jsem pořídil desky GoldFren 104 material S3 a nic se nezměnilo, takže to vapadá že to bude něčím jíným, asi.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: sob 29. srp 2009 13:38:15 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Volal jsem na inzerát, kde inzerují: broušení, rovnání, přepodložkování, repasování a výměnu moto kotoučů. Bavil jsem se s pánem, který toto vykonává. Dozvěděl jsem se podle popsaného problému, že se nejspíše jedná o vydřený kotouč od špatných brzdových desek, nebo nesoumněrná vůbec v podložkách (kotouče se prý opravdu běžně hýbou do všech stran, jak jsme tu řešili, u Suzuki prý docela častý jev vzhledem k použitému mizernému materiálu). Neberteto jako že haním Suzuki matroše, jen cituji co mi bylo řečeno, dále nedoporučuje desky značky GoldFren. V každém případě co se týká ceny oprav, tak jak jsem pochopil, pokud kotouč kope a nění na tom zas tak špatně repas stojí 1.500Kč/kotouč, pokud se musí měnit věnec oprava dosahuje cca 3.500Kč/kotouč. Úplná výměna vychází dle vybraného nového. Ještě k vůli v podložkách, ta prý být může, ale všude stejná, když je někde jiná právě to může dělat cukatůru do páčky.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
Bendas
|
Napsal: pát 21. kvě 2010 17:27:48 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 14. kvě 2009 6:03:08 Příspěvky: 84
|
Teda že ych z tohodle vlákna byl chytrej se říct nedá.... Takže... Když sem měnil gumy, tak ten servisák říkal, že bych si měl co nejdřív vyměnit i kotouče, že je mam pěkně vykvedlaný. Koukal sem na to a když stojim u motorky z boku a čumim na kotuč jako na hodiny, tak s nim hejbnu cca o 1-2mm (líbí se mě, jak sem se v týhle větě elegantně vyhnul axiální, radiální, deviální atd  ). Je to problém a má smysl to řešit??? Co sem koukal na nový kotouče, tak to stojí hroznou raketu, ale hubu sí rozbít nechci.... Sem z toho volaké zmetené  Dík
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: čtv 27. kvě 2010 21:55:20 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Tím co teď napíšu ti asi moc neporadím, ale když jsem tohle řešil já, i tady, tak jsem se setkal asi se 150ti názory. Jeden tvrdí, že se hejbat maj, druhej zas tvrdí, že neexistuje, třetí pro jistotu neví nic......teď neplácam, řešil jsem to opravdu aktivně a ptal se úplně v každym servisu, který jsem navštívil, jak píšu co servisák to jinej názor. Je pravda, že na nový motorce se to ani nehne, na tý co mám teď místo SV maj najeto 6000Km a nehnou se ani o pidimilimetr (je to ale jinej výrobce než u SV). V každym případě, jsem to prostě přestal řešit a normálně jezdil a ve finále se nic neděje. Nebo-li pokud ti to nevyhovuje tak si je můžež zkusit nechat repasovat viz. ceny co jsem psal o příspěvek výš a pokud máš prachy, tak si kup nový.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|