Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba oprava poškrábaného výfuku_návod
Právě je sob 04. kvě 2024 0:02:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: oprava poškrábaného výfuku_návod
Nový příspěvekNapsal: pon 28. led 2008 23:19:31 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
já postupoval takto:

1) úhlová bruska s smirkovým kotoučkem 120 zrn/cm čtvereční (z/cm2), hezky zlehka srovnat všechny rýhy, hlavně netlačit a pohrát si s tím aby se zachovala co nejlepší návaznost válcové plochy.

2) až je vše nahrubo srovnáno dejte do brusky jemnější kotouček cca 240z/cm2 a celý to znovu přebruště hezky zlehka

3) potom příjde ke slovu vibrační bruska na kterou se připevní smirkový plátno s vyšší zrnitostí než doposud cca 280z/cm2 a brousíme a brousíme ,přitom brus roztahujeme do stran aby se nevytvočila v místě brusu ploška. Tímto postupem opakujeme a používáme vždy jemnější smirek.
při použití nad 400z/cm2 je dobrý přidávat trochu oleje.
Kdo ko nechce mít lesklý, tak mu postačí tato zrnitost a s výsledkem bude spokojen...

4) kdo ho chce znovu vyleštit bude pokračovat z broušením až do 1000z/cm2 s olejem.
potom dá do brusky kus filcu a pomocí jemné brusné pasty s olejem připravý povrch na doleštění které udělá rukou, flanelem za použití zalešťovací pasty....

warning: při řeskočení posloupnosti zrnitostí si jen přiděláte práci a výsledný efekt nemusí být tak dobrý.
leštění i borušení provádějde křížovou metodou...

pzn.: připomínky, rady a vaše zkušenosti přihazujte bez ostychu :clapping:

před: http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=5547
po: http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=5749
lepší foto v případě zájmu doplním

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 28. led 2008 23:37:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1987
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Jen dodám že na nerez platí čim vyšší otáčky, tím lepší vysledek..... ;)

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 28. led 2008 23:47:54 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. lis 2007 12:30:15
Příspěvky: 409
Bydliště: okr. Olomouc
A teď, když má někdo třeba připečenou polyesterovou samolepku s logem výrobce laďáku - řeba TENAX (jako jsem měl já) na nerezovém výfuku, Jak ji dostaneš dolů po 40.000 km - úplně zuhelnatělou ???


Jednoduše, vezmeš speciální flexu a hlavně speciální gumový kotouček na odstraňování fóliového polepu z karoserií vozidel, potom 15 minut brousíš a je to hotovo. Žádná stopa po poškrábaném nerezu, žádná stopa po přilepené nálepce.


Jedinou výhodou v mém případě je to, že ty instrumenty prodávám a v rámci předváděčky, kdy měl zákazník nedůvěru, že mu kotouček poškrábe metalízu na karoserii auta pří odstraňováíní nápisu, jsem to nedříve předvedl na mojí mašině na výfuku - takže jsem nemusel kupovat speciální flexu za 7.000 (má nižší otáčky jako standartní flexa) a kotouček za 570 Kč.

Zjistil jsem navíc, že se na povrchu výfuku doleštily i drobné škrábance. Dá se tím odstranit i asfalt ze svodů nebo třeba připečená podrážka boty. :wave:

_________________
SV-čko jsem miloval aje nenávratně pryč, ale V-Stromek 1000 taky není k zahození :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 28. led 2008 23:55:02 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Nemůžu nezareagovat...
měl jsem na výfuku připečenou podrážku z boty.
Nešla dolů ředidlem, benzínem, technickým benzínem... no prostě marast..
Takže stačí když si vypůjčíte od přítelkyně odlakovač na nehty a tím to jde naprosto luxusně... navlhčí se vatový tampón a krásně se to setře!!!
to bych nevěřil co je to za svinstvo když ani acetonový ředidlo nepomoho...

takže jedině odlakovač na nehty.. :good:

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 29. led 2008 8:40:58 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01
Příspěvky: 1138
rikam furt ze zensky na sebe malujou samy chemikalie

_________________
pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 29. led 2008 12:45:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 15:34:15
Příspěvky: 18
Jdu za přítulou pro odlakovač :yahoo:

Doufám, že nebude vadit, když jsou v něm i vitamíny pro výživu nehtů...třeba mi potom ten výfuk povyroste : biker6 :

_________________
http://www.maykl-design.wz.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 29. led 2008 13:50:12 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Popák - no to se mi stávalo furt (teď už s Ixilem ne) a řešil jsem to jednoduše leštící pastou nebo jemnější brusnou. Hadýrek omotat kolem ukazováku a lokálně tvrdě přitlačit a bylo to dole..

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 02. úno 2008 10:59:59 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 04. pro 2007 23:55:47
Příspěvky: 114
Bydliště: Zlínsko
Rosťa>myslíš tu speciální úhlovku od nejmenované české firmy (ať nedělám reklamu) co má regulaci otáček 3,5-11 tisíc? ta stojí kolem pětky.. nebo prodáváš něco jiného? myslím, že takový strojek se dá použít jako leštička a cena pod 5000 je naprosto luxusní.. taky mě čeká broušení a leštění, tak nad tím přemýšlím.. a zájimalo by mě, jak ta regulace funguje..

_________________
Babetta > Jawa 350/640 > Honda X8R-X> Honda NES 150 > SV650SK4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 02. úno 2008 11:16:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
no v elektrotechnice se moc nevyznám, ale řekl bych že regulaci provádíš potenciometrem čímž měníš elektromotorický napětí který je přímo úměrný magnetické indukci která na rotor působí a pohání ho...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 02. úno 2008 11:55:34 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 04. pro 2007 23:55:47
Příspěvky: 114
Bydliště: Zlínsko
popi> to zní zajímavě, ale vůbec ti nerozumím :D ale ne... mě by to spíš zajímalo z toho praktického hlediska.. jestli to funguje "tak jak má"..

_________________
Babetta > Jawa 350/640 > Honda X8R-X> Honda NES 150 > SV650SK4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 04. úno 2008 1:23:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
tu je teda výsledek, cca 40min práce když nepočítám sundání a zpětnou montáž výfukové soustavy...
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=5749

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz