| 
 
	
		| Autor: | popi [ pon 28. led 2008 23:19:31 ] |  
		| Předmět příspěvku: | oprava poškrábaného výfuku_návod |  
		| já postupoval takto:
 
 1) úhlová bruska s smirkovým kotoučkem 120 zrn/cm čtvereční (z/cm2), hezky zlehka srovnat všechny rýhy, hlavně netlačit a pohrát si s tím aby se zachovala co nejlepší návaznost válcové plochy.
 
 2) až je vše nahrubo srovnáno dejte do brusky jemnější kotouček cca 240z/cm2 a celý to znovu přebruště hezky zlehka
 
 3) potom příjde ke slovu vibrační bruska na kterou se připevní smirkový plátno s vyšší zrnitostí než doposud cca 280z/cm2 a brousíme a brousíme ,přitom brus roztahujeme do stran aby se nevytvočila v místě brusu ploška. Tímto postupem opakujeme a používáme vždy jemnější smirek.
 při použití nad 400z/cm2 je dobrý přidávat trochu oleje.
 Kdo ko nechce mít lesklý, tak mu postačí tato zrnitost a s výsledkem bude spokojen...
 
 4) kdo ho chce znovu vyleštit bude pokračovat z broušením až do 1000z/cm2 s olejem.
 potom dá do brusky kus filcu a pomocí jemné brusné pasty s olejem připravý povrch na doleštění které udělá rukou, flanelem za použití zalešťovací pasty....
 
 warning: při řeskočení posloupnosti zrnitostí si jen přiděláte práci a výsledný efekt nemusí být tak dobrý.
 leštění i borušení provádějde křížovou metodou...
 
 pzn.: připomínky, rady a vaše zkušenosti přihazujte bez ostychu
  
 před: http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=5547
 po: http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=5749
 lepší foto v případě zájmu doplním
 |  
 
	
		| Autor: | stafflik [ pon 28. led 2008 23:37:46 ] |  
		| Předmět příspěvku: | Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |  
		| Jen dodám že na nerez platí čim vyšší otáčky, tím lepší vysledek.....
   |  
 
	
		| Autor: | Rosťa [ pon 28. led 2008 23:47:54 ] |  
		| Předmět příspěvku: | Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |  
		| A teď, když má někdo třeba připečenou polyesterovou samolepku s logem výrobce laďáku - řeba TENAX (jako jsem měl já) na nerezovém výfuku, Jak ji dostaneš dolů po 40.000 km - úplně zuhelnatělou ???
 
 
 Jednoduše, vezmeš speciální flexu  a hlavně speciální gumový kotouček na odstraňování fóliového polepu z karoserií vozidel, potom 15 minut  brousíš a je to hotovo. Žádná stopa po poškrábaném nerezu, žádná stopa po přilepené nálepce.
 
 
 Jedinou výhodou v mém případě je to, že ty instrumenty prodávám a v rámci předváděčky, kdy měl zákazník nedůvěru, že mu kotouček poškrábe metalízu na karoserii auta pří odstraňováíní nápisu, jsem to nedříve předvedl na mojí mašině na výfuku - takže jsem nemusel kupovat speciální flexu za 7.000 (má nižší otáčky jako standartní flexa) a kotouček za 570 Kč.
 
 Zjistil jsem navíc, že se na povrchu výfuku doleštily i drobné škrábance. Dá se tím odstranit i asfalt ze svodů nebo třeba připečená podrážka boty.
   |  
 
	
		| Autor: | popi [ pon 28. led 2008 23:55:02 ] |  
		| Předmět příspěvku: | Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |  
		| Nemůžu nezareagovat...
 měl jsem na výfuku připečenou podrážku z boty.
 Nešla dolů ředidlem, benzínem, technickým benzínem... no prostě marast..
 Takže stačí když si vypůjčíte od přítelkyně odlakovač na nehty a tím to jde naprosto luxusně... navlhčí se vatový tampón a krásně se to setře!!!
 to bych nevěřil co je to za svinstvo když ani acetonový ředidlo nepomoho...
 
 takže jedině odlakovač na nehty..
   |  
 
	
		| Autor: | sting [ úte 29. led 2008 8:40:58 ] |  
		| Předmět příspěvku: | Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |  
		| rikam furt ze zensky na sebe malujou samy chemikalie
 |  
 
	
		| Autor: | Maykl [ úte 29. led 2008 12:45:20 ] |  
		| Předmět příspěvku: | Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |  
		| Jdu za přítulou pro odlakovač
   
 Doufám, že nebude vadit, když jsou v něm i vitamíny pro výživu nehtů...třeba mi potom ten výfuk povyroste
   |  
 
	
		| Autor: | Nejt [ úte 29. led 2008 13:50:12 ] |  
		| Předmět příspěvku: | Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |  
		| Popák - no to se mi stávalo furt (teď už s Ixilem ne) a řešil jsem to jednoduše leštící pastou nebo jemnější brusnou. Hadýrek omotat kolem ukazováku a lokálně tvrdě přitlačit a bylo to dole..
 |  
 
	
		| Autor: | Wewerka [ sob 02. úno 2008 10:59:59 ] |  
		| Předmět příspěvku: | Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |  
		| Rosťa>myslíš tu speciální úhlovku od nejmenované české firmy (ať nedělám reklamu) co má regulaci otáček 3,5-11 tisíc? ta stojí kolem pětky.. nebo prodáváš něco jiného? myslím, že takový strojek se dá použít jako leštička a cena pod 5000 je naprosto luxusní.. taky mě čeká broušení a leštění, tak nad tím přemýšlím.. a zájimalo by mě, jak ta regulace funguje..
 |  
 
	
		| Autor: | popi [ sob 02. úno 2008 11:16:42 ] |  
		| Předmět příspěvku: | Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |  
		| no v elektrotechnice se moc nevyznám, ale řekl bych že regulaci provádíš potenciometrem čímž měníš elektromotorický napětí který je přímo úměrný magnetické indukci která na rotor působí a pohání ho...
 |  
 
	
		| Autor: | Wewerka [ sob 02. úno 2008 11:55:34 ] |  
		| Předmět příspěvku: | Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |  
		| popi> to zní zajímavě, ale vůbec ti nerozumím
  ale ne... mě by to spíš zajímalo z toho praktického hlediska.. jestli to funguje "tak jak má".. |  
 
 
	| Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |  
	| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/
 |  |