Autor: |
popi [ pon 28. led 2008 23:19:31 ] |
Předmět příspěvku: |
oprava poškrábaného výfuku_návod |
já postupoval takto:
1) úhlová bruska s smirkovým kotoučkem 120 zrn/cm čtvereční (z/cm2), hezky zlehka srovnat všechny rýhy, hlavně netlačit a pohrát si s tím aby se zachovala co nejlepší návaznost válcové plochy.
2) až je vše nahrubo srovnáno dejte do brusky jemnější kotouček cca 240z/cm2 a celý to znovu přebruště hezky zlehka
3) potom příjde ke slovu vibrační bruska na kterou se připevní smirkový plátno s vyšší zrnitostí než doposud cca 280z/cm2 a brousíme a brousíme ,přitom brus roztahujeme do stran aby se nevytvočila v místě brusu ploška. Tímto postupem opakujeme a používáme vždy jemnější smirek. při použití nad 400z/cm2 je dobrý přidávat trochu oleje. Kdo ko nechce mít lesklý, tak mu postačí tato zrnitost a s výsledkem bude spokojen...
4) kdo ho chce znovu vyleštit bude pokračovat z broušením až do 1000z/cm2 s olejem. potom dá do brusky kus filcu a pomocí jemné brusné pasty s olejem připravý povrch na doleštění které udělá rukou, flanelem za použití zalešťovací pasty....
warning: při řeskočení posloupnosti zrnitostí si jen přiděláte práci a výsledný efekt nemusí být tak dobrý. leštění i borušení provádějde křížovou metodou...
pzn.: připomínky, rady a vaše zkušenosti přihazujte bez ostychu 
před: http://www.suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=5547 po: http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=5749 lepší foto v případě zájmu doplním
|
Autor: |
stafflik [ pon 28. led 2008 23:37:46 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |
Jen dodám že na nerez platí čim vyšší otáčky, tím lepší vysledek.....
|
Autor: |
Rosťa [ pon 28. led 2008 23:47:54 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |
A teď, když má někdo třeba připečenou polyesterovou samolepku s logem výrobce laďáku - řeba TENAX (jako jsem měl já) na nerezovém výfuku, Jak ji dostaneš dolů po 40.000 km - úplně zuhelnatělou ???
Jednoduše, vezmeš speciální flexu a hlavně speciální gumový kotouček na odstraňování fóliového polepu z karoserií vozidel, potom 15 minut brousíš a je to hotovo. Žádná stopa po poškrábaném nerezu, žádná stopa po přilepené nálepce.
Jedinou výhodou v mém případě je to, že ty instrumenty prodávám a v rámci předváděčky, kdy měl zákazník nedůvěru, že mu kotouček poškrábe metalízu na karoserii auta pří odstraňováíní nápisu, jsem to nedříve předvedl na mojí mašině na výfuku - takže jsem nemusel kupovat speciální flexu za 7.000 (má nižší otáčky jako standartní flexa) a kotouček za 570 Kč.
Zjistil jsem navíc, že se na povrchu výfuku doleštily i drobné škrábance. Dá se tím odstranit i asfalt ze svodů nebo třeba připečená podrážka boty.
|
Autor: |
popi [ pon 28. led 2008 23:55:02 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |
Nemůžu nezareagovat... měl jsem na výfuku připečenou podrážku z boty. Nešla dolů ředidlem, benzínem, technickým benzínem... no prostě marast.. Takže stačí když si vypůjčíte od přítelkyně odlakovač na nehty a tím to jde naprosto luxusně... navlhčí se vatový tampón a krásně se to setře!!! to bych nevěřil co je to za svinstvo když ani acetonový ředidlo nepomoho...
takže jedině odlakovač na nehty..
|
Autor: |
sting [ úte 29. led 2008 8:40:58 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |
rikam furt ze zensky na sebe malujou samy chemikalie
|
Autor: |
Maykl [ úte 29. led 2008 12:45:20 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |
Jdu za přítulou pro odlakovač
Doufám, že nebude vadit, když jsou v něm i vitamíny pro výživu nehtů...třeba mi potom ten výfuk povyroste
|
Autor: |
Nejt [ úte 29. led 2008 13:50:12 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |
Popák - no to se mi stávalo furt (teď už s Ixilem ne) a řešil jsem to jednoduše leštící pastou nebo jemnější brusnou. Hadýrek omotat kolem ukazováku a lokálně tvrdě přitlačit a bylo to dole..
|
Autor: |
Wewerka [ sob 02. úno 2008 10:59:59 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |
Rosťa>myslíš tu speciální úhlovku od nejmenované české firmy (ať nedělám reklamu) co má regulaci otáček 3,5-11 tisíc? ta stojí kolem pětky.. nebo prodáváš něco jiného? myslím, že takový strojek se dá použít jako leštička a cena pod 5000 je naprosto luxusní.. taky mě čeká broušení a leštění, tak nad tím přemýšlím.. a zájimalo by mě, jak ta regulace funguje..
|
Autor: |
popi [ sob 02. úno 2008 11:16:42 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |
no v elektrotechnice se moc nevyznám, ale řekl bych že regulaci provádíš potenciometrem čímž měníš elektromotorický napětí který je přímo úměrný magnetické indukci která na rotor působí a pohání ho...
|
Autor: |
Wewerka [ sob 02. úno 2008 11:55:34 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: oprava poškrábaného výfuku_návod |
popi> to zní zajímavě, ale vůbec ti nerozumím ale ne... mě by to spíš zajímalo z toho praktického hlediska.. jestli to funguje "tak jak má"..
|
Stránka 1 z 1 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|