Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba SV650 99-02 otevření výkonu
Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

SV650 99-02 otevření výkonu
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=15&t=1824
Stránka 1 z 1

Autor:  Zuza [ stř 22. črc 2009 8:04:56 ]
Předmět příspěvku:  SV650 99-02 otevření výkonu

Ahoj, někde jsem četla, že pokud chci odškrtit na plný výkon tuto motorku, tak musím přestřihnout nějaký drátek.Bohužel nevím jaký.pročetla jsem tady forum, ale nic pořádnýho jsem nenašla, můžete mi prosím poradit?díky

Autor:  Krtejkk [ stř 22. črc 2009 12:18:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650 99-02 otevření výkonu

drátek se stříhá až u novějšího modelu na ŘJ.

u staršího si vyměníš v karburátorech šoupátka za ty z otevřené verze, na webu je i návod http://www.suzukisv.cz/index.php/opravy/57-demonta-krtici-sady-na-suzuki-sv-650-sn-1999-2002

a už je to i tady na fóru, stačí pořádně hledat ;)

Autor:  Zuza [ stř 22. črc 2009 13:36:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650 99-02 otevření výkonu

no ale mě bylo řečeno, že u novějších verzí-stříkaček se to řeší pouze výměnou CDI a né uskřípnutím drátku.Tak jak to tedy je?

Autor:  Shorty [ stř 22. črc 2009 20:44:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650 99-02 otevření výkonu

Pokud máš novější model 03+ a máš tam řídící jednotku s 25kW, tak potom ti stačí přeštípnout jeden drátek a můžeš to tudíž i potom vrátit, když něco... O jakej drátek se jedná si ale musíš vyhledat, je to tady na foru určitě někde probíraný ;)

Autor:  Mara [ stř 22. črc 2009 21:01:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650 99-02 otevření výkonu

Starší verze má karburátor tudíž je všechno mechanický a nemáš tam kde co stříhat, vyměníš šoupátka a podložky pod jehlami a je hotovo...u novější je stříkačka tudíž je to elektronickký-můžeš štípat drátky

i když přiznám se že jsem nic o stříhání drátků neslyšel...důležitá je palivová mapa a tu si myslim nezměníš tím že přestřihneš jakýsi drátek...buď máš origo jednotku s 25kW a stím už nehneš ani za nic jedině sehnat novou(otevřenou) nebo máš otevřenou ale staženou na 25kW tu můžeš opět otevřít...stříhání ndrátku co vím já je dobrý k tomu že na tuším 1 a 2 rychlostním stupni je nějáký omezovač aby to plnilo emisní normy když tento jakýsi drátek přestřihneš vyřadíš z provozu ten omezovač a motorka ti pojede líop na 1 a 2...ale pokud máš 99-02 tak tohle vůbec neřeš...

co ti můžu poradit tak jestli máš 25kW a nemáš původní šoupata tak tam je to tak že máš v šoupěti dírky který když jedes nad 6000ot tak se jimi saje vzduch a motorka si vezme málo benzínu a nejede(ku..ví se motor protože se špatně vyplachuje) takže se dělá zě se tyhle dírky zavaří co se týče těch podložek pod jehlama tak se přiznám že nevím jakej je tam rozdíl a fakt nevim co s tím udělat ale pro srandu se to tam asi nedává...každopádně ty origo na 25kW stojí asi 150KČ nevim přesně tak si myslim že by podobnou cenu mohli stát i ty origo na otevřenou verzi tak bych je asi koupil...

fuj to jsem se rozepsal ale doufám že jsem aspoň trochu pomohl... :wave:

Autor:  Krtejkk [ čtv 23. črc 2009 11:35:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650 99-02 otevření výkonu

Zuza píše:
no ale mě bylo řečeno, že u novějších verzí-stříkaček se to řeší pouze výměnou CDI a né uskřípnutím drátku.Tak jak to tedy je?

No tak asi záleží kdo ti to řikal, u K3+ stačí přestřihnout ten drátek (jak psal Shorty), ale to moc lidí asi neví. Jinak samozřejmě normální cesta k otevření je výměna ŘJ, ale ta je dost drahá. Kterej je to drátek určitě najdeš tady na fóru, ale stejně se ptáš na 99-02 a tam tě budou zajímat jen karburátory.


jinak ty podložky jsou na chlup stejný, já sem si babku doma otvíral, tak to vim ;). Jedinej rozdíl byl, že ty nový byly čistě bílý :-D

Autor:  Slash [ čtv 23. črc 2009 19:06:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650 99-02 otevření výkonu

ty čoveče nejsou stejný :-D ja babku zaviral i otviral a taky to vím ;-)

Autor:  Krtejkk [ ned 26. črc 2009 14:15:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650 99-02 otevření výkonu

tak mam asi divnou motorku :) ...v čem je u nich teda rozdíl?
já sem na to koukal, když sem je měl oboje vyndaný a jsou stejně tlustý, průměr taky, takže mi tam asi dali špatný :-D ;)

Autor:  Slash [ ned 26. črc 2009 16:48:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650 99-02 otevření výkonu

no já mám ty "otevřený" v motorce a ty z te škrtící sady venku, ale když jsem to tam dával, tak měly stejnej pruměr :-D, ale jinou výšku. Sice jen o chlup, ale vidět to bylo

Autor:  Krtejkk [ ned 26. črc 2009 19:12:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650 99-02 otevření výkonu

já už ty "otevřený" mam taky na motorce, ale když jsem je měl venku, tak sem si rozdílu nevšimnul, ale hádat se radši nebudu :-D ..
Jak píšeš, že jsou jinak vysoký, tak si řikam, mělo by to vůbec nějakej vliv na něco? Podle mě ne, když je to jen o chlup, a nebo jen minimální, ale neznatelnej. Jehla by byla drtek víc zasunutá v šoupěti a šlo by do motoru teda víc směsi při stejnym "plynu", ale asi jen nepatrně... neřikam, že je to tak, ale myslim si to, možná se pletu a plácam tady nesmysly :lol: .

Autor:  Krtejkk [ úte 28. črc 2009 15:17:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650 99-02 otevření výkonu

dobře, plácam nesmysly, těma jinejma podložkama by nejspíš byla buď bohatší nebo chudší směs...
radši do toho už rejpat nebudu, takže vyměnit i podložky a neřešit, stejně nejsou drahý ;)

Autor:  Kasym [ úte 28. črc 2009 15:51:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650 99-02 otevření výkonu

Mara píše:
Starší verze má karburátor tudíž je všechno mechanický a nemáš tam kde co stříhat, vyměníš šoupátka a podložky pod jehlami a je hotovo...u novější je stříkačka tudíž je to elektronickký-můžeš štípat drátky

i když přiznám se že jsem nic o stříhání drátků neslyšel...důležitá je palivová mapa a tu si myslim nezměníš tím že přestřihneš jakýsi drátek...buď máš origo jednotku s 25kW a stím už nehneš ani za nic jedině sehnat novou(otevřenou) nebo máš otevřenou ale staženou na 25kW tu můžeš opět otevřít...stříhání ndrátku co vím já je dobrý k tomu že na tuším 1 a 2 rychlostním stupni je nějáký omezovač aby to plnilo emisní normy když tento jakýsi drátek přestřihneš vyřadíš z provozu ten omezovač a motorka ti pojede líop na 1 a 2...ale pokud máš 99-02 tak tohle vůbec neřeš...

co ti můžu poradit tak jestli máš 25kW a nemáš původní šoupata tak tam je to tak že máš v šoupěti dírky který když jedes nad 6000ot tak se jimi saje vzduch a motorka si vezme málo benzínu a nejede(ku..ví se motor protože se špatně vyplachuje) takže se dělá zě se tyhle dírky zavaří co se týče těch podložek pod jehlama tak se přiznám že nevím jakej je tam rozdíl a fakt nevim co s tím udělat ale pro srandu se to tam asi nedává...každopádně ty origo na 25kW stojí asi 150KČ nevim přesně tak si myslim že by podobnou cenu mohli stát i ty origo na otevřenou verzi tak bych je asi koupil...

fuj to jsem se rozepsal ale doufám že jsem aspoň trochu pomohl... :wave:

neni to omezení na 1;2 ,ale na 2;3 a střihat se taky nemusí jednoduše rozpojíš konektror :-D
Jinak je to z důvodu hlukových jak píšou soudruzi z japonska.

Autor:  mateSAS [ úte 28. črc 2009 17:13:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650 99-02 otevření výkonu

Eeeeeeeeeh Maro, Maro...

vsechno dobry az na to "kurveni motoru"....

ta dira zpusobi, ze neni dostatecnej podtlak ke zvednuti soupatek, cili se zvednou dejme tomu jen do pulky, coz je uplne stejnej efekt, jako by jsi dal pul plynu na otevreny verzi! A nechces me tady tvrdit, ze kdyz nejedes fullgas, ze se kurvi motor?! :D

Od toho mame v karburaci jehly urcityho tvaru, jehlovy kominky nejakyho tvaru atd...
*************
tvoje teorie by byla spravna, pokud by se motor tocil jako u OPEN verze, ale soupatka by se zvedala jen do pulky! Jinak receno - motor by jsi musel umele nejako tocit vic, nez mu dovoluje prisun paliva (ale to jsme nekde u Perpetum mobile tretiho stupne a tim padem miliardovych zisku)...
*************
cili? Nebat se toho!!! Motor se timto NENICI! Funguje to na bazi omezeni chodu plynu. Chod plynu mas sice normalni ale karburace se chova jako by jsi ho mel omezenej ...

Autor:  Topi [ pon 06. čer 2011 17:22:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: SV650 99-02 otevření výkonu

Všichni tu píšete že ste si babku otevřely, ale nepíšete nic o tryskách to jako ty trysky necháte tak jak jsou ? Nebo kolik dáváte otáček ?

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/