Právě je pát 29. bře 2024 4:06:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: pát 09. říj 2009 0:03:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. črc 2009 1:48:45
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha 5
PS: material...je to jedno z ceho ty podlozky budou, nebo ten silon ma nejakou vyhodu oproti duralu treba...krome vahy ? nejaky tyce v praci mame, ale spis nerez a dural, tak zda mi bude stacit to, nebo mam shanet silon, dik


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: pát 09. říj 2009 11:45:11 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. črc 2009 1:48:45
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha 5
tak jsem tam dal nejakej plast...neco jako silon...
Obrázek

mel jsem to 57mm ...tak jsem odecetl 34 a podlozka cini 23mm ...hned na posez je to znat, po praci projedu a uvidime vic :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: sob 10. říj 2009 10:27:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
no vidíš.. než jsem si to přečetl na icq tak už to máš...

kolik teď máš maximální odskok? s jezdcem a bez jezdce?

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: sob 10. říj 2009 21:03:57 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
To není plast, ale černej silon - tzv. ERTALON a dělají se z toho padáky běžně ;)

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: sob 10. říj 2009 21:09:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. črc 2009 1:48:45
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha 5
popi: hehe, to nevim, jsem to pak uz nemeril, ale masina je ted tvrda hodne...dnes jsem byl s Canichon a Keymanem na vyjizdce a o kazdy dire ted vim...a v jedny pravy uprostred nejakej bordel, asi hlina od traktoru, tak jsem to klopil k pravy strane a nejakej hrb tam byl a nez jsem se stihl srovnat, uz jsem byl na nem, no, docela jsem se lek, ale i s prednim ve vzduchu jsem to ustal. Kazdopadne kdyz jsem to meril pred podlozkama, tak jsem to meril s kolegou torchu jinak...ja nasedl, zavrtel, on dal pasku na vidli, pak mi to pres stojanek zvedl predni do vzduchu a ja s metrem odecetl tech asi 57+/-1mm...tak jsem dbal na tvou radu a podlozky na soustruhu jsme stocili na tech 23 aby mi tam zbylo 34 ten odskok. Ale pak uz jsem to nemeril :( zmerim, dodam...

A sice uz to sem nepatri, ale kdyz pisu...rano jsem vymenil olej...po 4,9tis. km ode me, predtim tam pry bylo 1500km od jara...takze lehce pres...krasne to radi...a nalil jsem tam vcera V-Power, dnes zase a dotahl zadni tlumic +2 zuby ze 4 myslim...a je to fakt znat, celkove mi ta masina dneska proste jela lip...a spotreba sla za dnesek na 256km z 6,2 prumeru posledni dobou na 5,9 !!! zazrak :) snad vyjde v pondeli pocasi a ten Most mi vyjde...hrozne se tesim, asi jsem premotivovanej, tak snad vyjde...a skonci bez ujmy


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: sob 10. říj 2009 21:24:24 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Já si myslím naopak, že těch 23mm už je moc. Už tím že ti poskakuje přední kolo na nerovnostech bo dírách a nekopíruje terén je špatně. Já měl osobně na SV taky kolem 50ti, ale zvolil jsem jenom 10mm a určitě jsem to neměl potom na 35mm a byl jsem spokojen, takže u tebe bych šel max. do 15mm. Myslím že budeš spokojen a bude ta jízda příjemnější a stále rozdíl oproti standartu.
No každopádně dál jsem tam hodil progresivní pružiny a tam jsem vypočítal, abych to měl kolem těch 35mm. No dělalo mi to přesně to co ty, na nerovnostech a dírách to odskakovalo. Na okruhu sice super, ale začala se mi i natrhávat pneuška, která to dřív nedělala. Takže jsem z těch 11mm nechal po laborování, kdy jsem tam měl 8mm a skončil jsem u 3mm a motorka se chovala o hodně líp, byla sice o hodně víc tvrdá oproti sérii, byla to taková ta horní hranice snesitelnosti, ale kopírovala krásně terén a nikde nenakopávala.
Co se týče výměny oleje u SV, tak těch prvních 1000km po výměně je opravdu převodovka přesnější a jemnější. Ale potom se to zas vrátí do starých kolejí...

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: sob 10. říj 2009 21:34:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. črc 2009 1:48:45
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha 5
no, ja to ted resil narychlo ty podlozky aby se v patek udelaly v praci na soustruhu, bo v pondeli mam dovcu a jedu zkusit poprve ten Most...takze dneska v provozu nic moc...ale uvidime co to udela na okruhu a kdyztak si udelam jeste jedny pristi tyden tenci do provozu a budu prehazovat kdyz tyhle budou ok na dromu, nebo je proste zmensim kdyz to bude moc hardcore i na dromu. kazdopadne pres zimu se v tom budu hrabat, pruziny bych rad taky, olej vymenim za tuzsi urcite, vubec vsechny kapaliny...no, jsem na sebe zvedav :)

PS: Jimbo, dnes jsem jel na "kacerovi" ...co ta predni brzda ? kotouc slabej nebo proc to tak kope ? jinak parada, krasny presny razeni, super zvuk...jen to tak hezky neklopi jako ta moje 120/60 nova. A ten predek je takovej lepsi, no :) jen ty brzdy jsem se lek...kdyz vezmu za predni, tak to zacne pulzovat jak ABS v aute nebo k cemu bych prirovnal...pustim brzdu a jeste si dvakrat kopne...asi tenkej kotouc uz a zahratim se krouti ? nevim, hadam...Canichon to pripada normalni...zes prej rikal, me to babka nedela


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: ned 11. říj 2009 11:49:52 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
Někdo tu nabízel kotouče i celé přední kolo. (když se podíváš na cenu nových) Nebude ale nejspíš mít samolepku. Ale to je normální :grin: :) :grin:

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: ned 11. říj 2009 13:45:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Honzi píše:
PS: Jimbo, dnes jsem jel na "kacerovi" ...co ta predni brzda ? kotouc slabej nebo proc to tak kope ? jinak parada, krasny presny razeni, super zvuk...jen to tak hezky neklopi jako ta moje 120/60 nova. A ten predek je takovej lepsi, no :) jen ty brzdy jsem se lek...kdyz vezmu za predni, tak to zacne pulzovat jak ABS v aute nebo k cemu bych prirovnal...pustim brzdu a jeste si dvakrat kopne...asi tenkej kotouc uz a zahratim se krouti ? nevim, hadam...Canichon to pripada normalni...zes prej rikal, me to babka nedela

Mně to dělalo od doby co jsem to koupil, dělalo to i majkovi, a ten měl ve finále lehce hnutej kotouč. Je možný, že předchozí majitel ho nějak zkurvil, ale neměl sem potřebu to nijak řešit, vpodstatě okamžitě sem si na to zvykl a nevnímal to, a ani na dromu v brně při časech kolem 2:35 mně to nijak neomezovalo, a to sem tam SVo rval až k jeho hranicím a možnostem, a kotouče se rozhodně nekroutili. Takže i canichon to rozhodně nebude nijak omezovat a myslím že už si na to taky zvykla. Pokud by ji to sralo, tak není problém za pakatel koupit jinej jetej kotouč, tím by se to asi pořešilo. Pustím brzdu a ještě si to 2x kopne? tak to nevím o čem mluvíš, to mně rozhodně nedělalo.
No jinak i jetá 120/70 to klopí 1000x prdkrát líp než nová 120/60. Co se mýho srovnání v provozu i dromu týče.

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: ned 11. říj 2009 13:48:36 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Jo a ty podložky 23 mm, ani kdybys měl metrák a pružiny pamatovaly bolševika, tak je to hrozně moc, na rozbití rypáku, ten odskok musí být šílenej, nemůže to fungovat správně...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: ned 11. říj 2009 15:05:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. črc 2009 1:48:45
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha 5
no, schvalne ho zkusim dnes teda zmerit ten odskok, ale pokud navod funguje, tak by to melo byt ok...myslim, nevim, zmerim a uvidim. A ja v kombi s helmou metrak asi taky mam, kdyz sam mam 93 :)

A to brzdeni nerikam ze je nejak vadny, jen me to prekvapilo, Canichon to nevadi, jak rikas, zvykla si...jen me to zajimalo, kdyby mi to zacalo delat taky, tak kde hledat....a s tim ze dvakrat kopne i kdyz pustim brzdu...proste kope...jak ABS v aute cca i po pusteni packy, takze jsem hadal ze by vzniklym brzdicim teplem se kotouc vyhnul a pak bouchal a jeste dvakrat, trikrat i po pusteni packy nez se zase trochu ochladi...jak kdyby byl z bimetalu :) ale jak rikas, tobe to nevadilo, kdyz jsi to drel na dromu, tak to Canichon vadit nemuze


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: ned 11. říj 2009 20:14:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
podložka nemá na odskakování kola vliv... podložkou jen víc vysuneš kluzáky ale charakteristika se tím nezmění... na odskakování kola má vliv olej a nastavení škrcení který u SV není... takže připadá v úvahu jen olej...

Pokud budeš mít odskok těch 35mm tak je to OK.
Tuhost pak doladíš olejem, ale msíš to nějak rozumně nakombinovat se zadní jednotkou...
No a taky se dá částečně ovlivnit progrese předku úpravou hladiny oleje...

Já to musel řešit taky na GSXR protože jsem na ty pružiny už dost těžkej a při nastaveným pružení i tlumení jsem se občas dostával na maximum dvihu...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: ned 11. říj 2009 20:56:48 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
popi píše:
podložka nemá na odskakování kola vliv... podložkou jen víc vysuneš kluzáky ale charakteristika se tím nezmění... na odskakování kola má vliv olej a nastavení škrcení který u SV není... takže připadá v úvahu jen olej...

No ale toto teda platí asi pro standartní pružiny. Páč já tam měl později progresivní pružiny, 15W olej a podložky, který sem musel oddělat kvůli odskakujícímu přednímu kolu. Předtím než jsem začal oddělávat podložky měla motorka ten odskok 35mm, takže to mělo být teoreticky v pořádku.

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: ned 11. říj 2009 21:31:39 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 05. črc 2009 1:48:45
Příspěvky: 84
Bydliště: Praha 5
tak premereno: odskok cca 36+/-2mm...mereno o5 tak, ze jsem sednul, dala se paska, pak jsem pres stojan zvedl predni kolo a bylo pritelkyni zmereno ze paska je o tech cca 36mm od prachovky. Obracenej postup mereni, kterej tady byl zminen-nejdriv odlehcit, dat pasku a ta se vysune mi nefungoval, zajela do prachovky :-/ no, uvidime zitra co to udela...jedete nekdo do toho Mostu ?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: pon 12. říj 2009 17:15:39 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Honzi píše:
tak premereno: odskok cca 36+/-2mm...mereno o5 tak, ze jsem sednul, dala se paska, pak jsem pres stojan zvedl predni kolo a bylo pritelkyni zmereno ze paska je o tech cca 36mm od prachovky. Obracenej postup mereni, kterej tady byl zminen-nejdriv odlehcit, dat pasku a ta se vysune mi nefungoval, zajela do prachovky :-/ no, uvidime zitra co to udela...jedete nekdo do toho Mostu ?

tak to je v pohodě...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: pon 12. říj 2009 17:16:37 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Shorty píše:
popi píše:
podložka nemá na odskakování kola vliv... podložkou jen víc vysuneš kluzáky ale charakteristika se tím nezmění... na odskakování kola má vliv olej a nastavení škrcení který u SV není... takže připadá v úvahu jen olej...

No ale toto teda platí asi pro standartní pružiny. Páč já tam měl později progresivní pružiny, 15W olej a podložky, který sem musel oddělat kvůli odskakujícímu přednímu kolu. Předtím než jsem začal oddělávat podložky měla motorka ten odskok 35mm, takže to mělo být teoreticky v pořádku.

jsi si jistej že byly tak progresivní jak si myslíš?

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů�.
Nový příspěvekNapsal: pon 12. říj 2009 18:46:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
[quote="popi"]jsi si jistej že byly tak progresivní�ak si myslíš��uote]
teď ne�ápu t�j dot�, ale vím že p�gr�ivní byly. A�aky vím, že když jse�měl s�jný ole� stejné�odložky a st�dartní�ružiny a předě�l na�rogresi�í,�ak to bylo o dost�vrdší a pevnější (to je o��ídající�r��ivním pružiná�, a� �čalo to od�akova�na�erovnostec�a dírách a ten odskok tam byl taky ně�kých 36mm. Prvně jsem oddělal 3mm�odl�ku, bylo to l�ší, ale p�ád to odskako�lo. Pomohlo až ��laní pod�žek o nějakých 8mm myslím a b�o to�deá�ě tvrdý a kopí�val�to pěkně te�n. Jak to teda �světlíš, �yž ods�d byl splně�a �lalo�i to tu neplechu, d�ud��m ho �stáhl?���

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů�.
Nový příspěvekNapsal: pon 12. říj 2009 18:52:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
[quote="popi"]jsi si jistej že byly tak progresivní�ak si myslíš��uote]
teď ne�ápu t�j dot�, ale vím že p�gr�ivní byly. A�aky vím, že když jse�měl s�jný ole� stejné�odložky a st�dartní�ružiny a předě�l na�rogresi�í,�ak to bylo o dost�vrdší a pevnější (to je o��ídající�r��sivním pružinám), �e�ačalo to od�akova� n�nerovnoste� a dírách a ten o�kok tam byl taky něj�ý� 36mm. Prvně jsem oddělal 3mm �dložku, bylo to le�í, ale pořád to odskakov�o. Pomohlo až o�ělaní podl�� o nějakých 8mm myslím a by� to �eál� tvrdý� kopír�alo�o pěkně terén. Jak to teda v�vě�íš, k�ž odsk� byl splněn� dělalo � to tu neplechu, do�d ��m ho �stáhl?���

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: pon 12. říj 2009 18:52:46 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
kurva piíča, po druhé to napíšu a zas posraný znaky, se na to vyseru už, ani vymazat to nemůžu :banghead:

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Nastaveni tlumičů...
Nový příspěvekNapsal: pon 12. říj 2009 19:37:47 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
shorty_ kurva piš to bez těch kundiček.. nedá se to číst..

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 161 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz