Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba Po zahřátí padají otáčky volnoběhu
Právě je sob 26. črc 2025 0:18:13

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: pát 02. dub 2010 10:07:13 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř 31. bře 2010 17:32:58
Příspěvky: 6
Bydliště: Ostrava
Zdar chlapi, rád bych se na váš obrátil a prosbou o radu. SVčko 650 z roku 99´ mám už čtvrtým rokem a jsem s ním nad míru spokojený. Loni na podzim mě, ale začalo zlobit a po cca 30 minutách jízdy mi začínájí padat volnoběžné otáčky a to tak rychle, že pokaždé zdechne. Je to dost nepříjemné zvláště na křižovatkách. Pročetl jsem jsem všechny témata, ale žádný problém se netýká mých potíží. Jinak jsem vyměnil svíčky, nechal seřídit karburátory a benzín je také kvalitní, ale problém pořád na světě. Jsem bezradný. Měl někdo něco podobného nebo někdo nějaký typ na co bych se mohl zaměřit? Budu rád za každý názor dík


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 02. dub 2010 17:06:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
Až na to zdechnutí když zastavíš to jede normálně? Zdechne to vždy po zahřátí - i na stojanu? Problém může být stále v těch karburátorech. Předpokládám, že tomu seřízení co proběhlo věříš. Nodehrálo se nějaké přestavení jehel, výměna trysek? Stačí docela malá putující nečistota ... ještě jsem nezkoumal karbce na SV, zda se z nich dá vypustit benzín - obvykle se maras z nádrže drží na dně plovákových komor a jak se to dá do pohybu ... může to třeba trvat právě zhruba tu dobu než se to zahřeje a s teplotou motoru to třeba vůbec nesouvisí. Jak to pak chytá když chcípne - okamžitě, bez plynu nebo musíš přidat plyn když startuješ? Jak vypadá vzduchový fitr a airbox uvnitř? Dosedá pěkně na hrdla karburátorů? Výfuk máš takový nějaký „normální“, ne vykuchanou rouru?

Pokud to nebude v karbcích tak jsem s radami u konce. Cesta zapalování a elektroinstalace není moje parketa.

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 02. dub 2010 20:44:54 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř 31. bře 2010 17:32:58
Příspěvky: 6
Bydliště: Ostrava
zdar, při jízdě se to chová úplně normálně. Reakce na plyn je taky v pořádku, ale když dám neutrál, tak po chvíli to neovladatelně padá ať už ma ní sedím nebo je na stojánku. Ty karbce mi dělal borec, kterého neznám a pod ruce jsem se mu nedíval, tak ruku do ohně bych za to nedal, když mi tvrdil, že jsou komplet dělané (čištěné, podtlaky a šeřízení). Ta nečistota by přece dělala neplechu i při jízdě, ne? Za jízdy se to nedusí, necuká , prostě paráda. Sotva zastavím, chvíli si bublá normálně a pak to padá. Jestli tam není nějaké čidlo nebo senzor, to jen tak střílím. Asi by nebylo od věci to celé rozhodit a vyčistit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 02. dub 2010 20:52:01 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř 31. bře 2010 17:32:58
Příspěvky: 6
Bydliště: Ostrava
Jo ještě, laďák je tam Remus Grand Prix, ale ten tam byl ještě před tím, než problémy začaly. Kdyby to měla být netěsnost sání, tak to dělá od začátku a né až po takové době. Spotřeba je na normálu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 02. dub 2010 21:02:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 26. srp 2008 18:20:01
Příspěvky: 166
Nemůžou se ti uchcat svíčky? To by ti ale zase asi chcíplo i za studena.Co vzduch filtr je čistej?Třeba malo vzduchu.?!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 02. dub 2010 21:15:16 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
když ti dělal karbce, nepohnul ti jen s dorazem obtokovýho šroubu pro seřízení volnoběhu? když by byl moc povolenej, tak by ti to chcípalo taky... ale při studeným motoru máš popotaženej sytič, takže by jsi nic nepoznal...

chcípá ti to pouze na volnoběh když s tím nic neděláš a i když je motor méně ohřátý nebo jen při max teplotě?

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 02. dub 2010 23:55:40 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
Stane se to vždy když se zahřeje, nebo někdy vše funguje normálně jak má? To seřízení jsi dělal kvůli tomuto problému?

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 03. dub 2010 0:19:55 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Jen ještě trošku technická, zkoušeli jste nastavit volnoběh při zahřátém motoru? U stříkačky se má volnoběh nastavovat při 85 °C a výš.
Nevím jak je u SV řešený karburátor, ale nemůže být ucpaná volnoběžná tryska (pokud SV nějakou má)?

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 03. dub 2010 14:18:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 13. dub 2009 11:06:22
Příspěvky: 260
Mě dělala přesně to samý MZta a bylo to špatně seřízeným volnoběžným okruhem.Chce to zkusit poladit a pak nechat chvilku běžet na volnoběh.Zdechlo mi to třeba až po 20 vteřinách.

_________________
Simson,Jawa,MZ,SV 650S K3,GSR 750 L2


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 03. dub 2010 23:05:03 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř 31. bře 2010 17:32:58
Příspěvky: 6
Bydliště: Ostrava
ty karburátory se dělaly jen v rámci údržby, ale je pravda, že to začalo dělat brzo po tom co se v tom hrabal. Je to pro mě záhada, protože to dělá až po ujetí cca 30 km. Dneska jsem ji zase sjel. Pro upřesnění, dělá to jen když necháš volnoběh po chvíli asi 2-3 sekundách začnou otáčky padat ve stylu jako by docházel benzín, tak to bude nejspíš v karbcích. Když pootočíš plynem, tak reaguje normálně, bude to nějaká prkotina, ale otravuje to život řádně. Jen mi nejde do hlavy proč je to v závislosti na teplotě, ale jak psal jirin.sv , tak správně se má štělovat za teploty 85 stupňů, tak to logiku má.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 03. dub 2010 23:10:31 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř 31. bře 2010 17:32:58
Příspěvky: 6
Bydliště: Ostrava
filtr je v pořádku a ten problém se vyskytuje pořád.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 03. dub 2010 23:32:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
Myslím, že nejrozumnější by bylo soudruhy v servise znovu navštívit a pokusit se o reklamaci. Když to rozhodíš sám, stejně budeš potřebovat to „heblo“ k synchronizaci karburátorů.

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 04. dub 2010 11:56:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
já bych jakio první zkusil nastavit volnoběh běžným způsobem...
je možný, že jsi měl jeden karbec moc otevřenej a při synchronizaci je srovnal, ale nenastavil správně volnoběh...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 05. dub 2010 10:13:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. led 2009 0:54:36
Příspěvky: 524
Bydliště: Krnov
popi píše:
já bych jakio první zkusil nastavit volnoběh běžným způsobem...
je možný, že jsi měl jeden karbec moc otevřenej a při synchronizaci je srovnal, ale nenastavil správně volnoběh...


... to by bylo na ránu sukovicí :shock:

_________________
Stadion, Jawa350 kýv., ČZ175, Jawa350/638, Jawa250 kýv., XJ650/82´& SV650S/99´


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 05. dub 2010 11:09:07 
Offline
nováček
Uživatelský avatar

Registrován: stř 31. bře 2010 17:32:58
Příspěvky: 6
Bydliště: Ostrava
včera jsem motorku rozhodil a chtěl jsem se do toho pustit sám, ale vyměkl jsem, abych ty karbce "nedojebal" ještě více než jsou. Přes týden hodím motorku do servisu a pak poreferuju, kde byl problém. Dík za ochotu, chlapi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz