|
Právě je stř 15. kvě 2024 5:02:14
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Lightning
|
Napsal: ned 26. čer 2016 21:27:10 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 07. dub 2015 18:57:56 Příspěvky: 27
|
Ahoj chci se zeptat. Nikde jsem to nenašel nebo neumím hledat. Výměna oleje: Jen zahřejete a vypustíte a dáte nový jako u auta? Letos chci měnit olej na motorce bez servisu, ale pořád přemýšlím jestli se dostane olej i z chladiče nebo tam zůstane? Popřípadě ho odpojit a nechat také vytéct? Kdybych ho nechal vytéct nebude zavzdušněný (samozřejmě po nalití nového oleje a nastartování, odvzdušní se sám)? Díky
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: pon 27. čer 2016 7:11:15 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Jak píše Thoms, postup stejný jak u auta. Základ je ale koupit plně syntetický olej do motorek, protože motorky a auta mají jiné požadavky na kvalitu a vlastnosti oleje. Letos už jsem na Sůze najel skoro 7t km, takže budu měnit znova. Teď jsem jel Motul 5100 10W40 a zkusím něco jiného...protože mi papá +-2,5dcl oleje na 1000km, tak potřebuji zjistit, jestli je to motorem nebo olejem
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
Lightning
|
Napsal: pon 27. čer 2016 9:02:43 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 07. dub 2015 18:57:56 Příspěvky: 27
|
Jasný, do manuálu jsem koukal, ale prostě mi přijde divný neodpojit i chladič. Odpojovat ho tedy nebudu, olej jsem objednal castrol gps 10w40.
|
|
Nahoru |
|
|
Thoms
|
Napsal: pon 27. čer 2016 19:31:59 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 22. črc 2012 14:47:01 Příspěvky: 96
|
Hasha píše: Jak píše Thoms, postup stejný jak u auta. Základ je ale koupit plně syntetický olej do motorek, protože motorky a auta mají jiné požadavky na kvalitu a vlastnosti oleje. Letos už jsem na Sůze najel skoro 7t km, takže budu měnit znova. Teď jsem jel Motul 5100 10W40 a zkusím něco jiného...protože mi papá +-2,5dcl oleje na 1000km, tak potřebuji zjistit, jestli je to motorem nebo olejem Kolik má moto celkově najeto ? Co jsem vypozoroval, tak od cca. 50 000 km začne žrát olej, čím více se točí, tím víc. Taky mi brala 1-2 decky na 1000 km..Olej jsem dával 15W50
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: pon 27. čer 2016 19:50:10 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Thoms píše: Kolik má moto celkově najeto ? Co jsem vypozoroval, tak od cca. 50 000 km začne žrát olej, čím více se točí, tím víc. Taky mi brala 1-2 decky na 1000 km..Olej jsem dával 15W50 Teď bude mít 56t, takže to by sedělo. 15W50 jsem koupil na dolévání. Sice je při stejné teplotě trochu hustší, ale stejně to moc to nepomohlo (kort když 10W40 tam stále bylo přes 2l). Každopádně zkusím teď Castrol nebo Repsol.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
zdenysrx6
|
Napsal: pon 27. čer 2016 20:50:35 |
|
|
záklaďák |
Registrován: úte 02. pro 2008 21:15:36 Příspěvky: 101 Bydliště: most
|
druhý šroub ze spodu na imbus vypustí olej pouze z olejového čerpadla,je to vlastně jenom taková zátka na uzavření olejového kanálku ze sítka do čerpadla
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|