|
Právě je pát 25. črc 2025 22:29:33
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 19 ] |
|
Shorty
|
Napsal: pát 23. dub 2010 21:39:26 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
zapříčí se to z druhé strany násadou od koštěte, jak se to protáčí. Ale určitě už to tu bylo probíráno 
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 24. dub 2010 10:03:05 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
veight píše: je to ročník 2002. Ja sem měl taky K2 a s tou násadou mně to teda šlo bez problémů...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: sob 24. dub 2010 12:02:40 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
mě se to protáčelo aji na litru, ale po asi půlhodině snažení a krouceni do leva a prava plus prostřiknutí mazadlem mě to pak šlo. ale matně si pamatuju, že jsem to taky nějak zapříčil zevnitř...ale byl to fakt boj.
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
jaja83
|
Napsal: ned 25. dub 2010 20:32:25 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: čtv 27. lis 2008 13:13:49 Příspěvky: 63 Bydliště: Praha 10
|
Taky jsem to dělal a nějak to nešlo...pomohlo prudké, co nejrychlejší cuknutí. To znamená vidli do svěráku (přes plech a deku samozřejmě) a nasadit imbus a co nejprudšeji po imbusu třísknout kladivem. Já vím, pakárna a opruz, ale povedlo se mi to. Pokud to ještě zkombinuješ s nějakým šprajcnutím zevnitř (násada od koštěte) tak tím líp. P.S. Na Banditovi - stejné vidle - mi to kámoš asi 20 minut nahříval horkovzduškou (na vidli nešla udržet ruka) a pak to povoloval pneumatickou vrtačkou (pneumatickým utahovákem) - prstě pistol, co se nacvakla na hadici od kompresoru. Tkaže to bylo taky velice prudké a rychlé cuknutí. "holou rukou" to asi nedáš, s tím bych se rozloučil rovnou - prostě nepovolovat, ale prudce urvat první půl otáčky
|
|
Nahoru |
|
 |
veight
|
Napsal: ned 25. dub 2010 22:08:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pon 13. dub 2009 20:09:50 Příspěvky: 12 Bydliště: Veselí nad Moravou
|
jaja83 píše: Taky jsem to dělal a nějak to nešlo...pomohlo prudké, co nejrychlejší cuknutí. To znamená vidli do svěráku (přes plech a deku samozřejmě) a nasadit imbus a co nejprudšeji po imbusu třísknout kladivem. Já vím, pakárna a opruz, ale povedlo se mi to. Pokud to ještě zkombinuješ s nějakým šprajcnutím zevnitř (násada od koštěte) tak tím líp. P.S. Na Banditovi - stejné vidle - mi to kámoš asi 20 minut nahříval horkovzduškou (na vidli nešla udržet ruka) a pak to povoloval pneumatickou vrtačkou (pneumatickým utahovákem) - prstě pistol, co se nacvakla na hadici od kompresoru. Tkaže to bylo taky velice prudké a rychlé cuknutí. "holou rukou" to asi nedáš, s tím bych se rozloučil rovnou - prostě nepovolovat, ale prudce urvat první půl otáčky Tak nakonec se podarilo!!!!  kamos vymyslel pripravek kterym si to zaklinil o hodne lip jak smetakem a naraz to slo.Ja sem byl zrvona v praci kdyz to delal a rikal ze to bylo dorvane = docela spatne vyresene nato jak sou ty vidle jednoduchee.
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: pát 18. čer 2010 8:09:23 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
měnil jsem na motce nové gufera plus hustší olej do vidlí, protože původní protejkali. tedka po cca 6tis mě opět protejka leva vidle. nevite nekdo co s tim? oleje jsem tam dal presne množství, cca 0,5l do jedne. nebo nemohlo nejak vyskocit gufero? docela me to zarazi. je fakt ze tu silnice nejsou moc nic a sem tam se trefim do nejake diry. chystam se to rozhodit, ale nevim zda prijdu na to proc protejkaji  (
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: pát 18. čer 2010 12:41:24 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
buď nekvalitní gufera, jeslti nejsou origo. Nebo je lehce ohlá vidle, tímpádem se to zas po chvíli zkurví. Anebo ještě jedna možnost, nejsou na vidlici nějaký rýhy nebo nějaké její jiné poškození?
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: pát 18. čer 2010 16:41:59 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
Shorty píše: buď nekvalitní gufera, jeslti nejsou origo. Nebo je lehce ohlá vidle, tímpádem se to zas po chvíli zkurví. Anebo ještě jedna možnost, nejsou na vidlici nějaký rýhy nebo nějaké její jiné poškození? Mrknu na to.
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
terence
|
Napsal: stř 07. črc 2010 19:31:51 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 30. říj 2008 20:24:16 Příspěvky: 19
|
veight píše: Tekla me leva vidla tak ze to dneska s kamosem vymenime gufera plus olej.Odmaslime masinu atd. sundame vidle, rozdelame je a vytahnem pruzinu plus podlozku, vylejeme olej a nakonec ze vysrubujem zespodu ten srub aby sla vidla rozhodit ale neustale se protaci nejde vysrubovat, ma s tim nekdo zkusenost???jak by to slo??napadlo nas odvrtat??budu rad za kazdou radu diky.. Mě se to taky protáčelo-uvnitř roury(alespoň u mě-r.v.2003) je taková matice na kterou si musíš udělat "klíč".Kus cca 1m dlouhé a do pravého úhlu ohnuté trubky, průměru asi 18-20mm (omlouvám se za to "asi", ale,neměřil jsem to-měl jsem kus roury , která tam pasovala), do které se musí udělat na jedné straně 4 zářezy flexou-udělat z ní něco jako korunku. Musí zkrátka zapadnout do toho protikusu co je v tý vidlici.Abys dostal trubku na místo je potřeba vyšroubovat předpínáky pružin a navlíknout jí na tu cca 1cm silnou tyčku.( ale to je asi jasný). Pak jen zabrat-jde to povolit krásně. Jinak je tu na foru komplet servisní manuál v PDFku je to sekce "chassis" a stránka 21. Jsou tam obrázky pro lepší pochopení.
_________________ Jawa Mustang 23>Jawa 125/355>Jawa 150/352>Jawa 250/559>Jawa 350 Bizon>Suzuki SV 1000S K3
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 08. črc 2010 19:59:50 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
tony_ul píše: Shorty píše: buď nekvalitní gufera, jeslti nejsou origo. Nebo je lehce ohlá vidle, tímpádem se to zas po chvíli zkurví. Anebo ještě jedna možnost, nejsou na vidlici nějaký rýhy nebo nějaké její jiné poškození? Mrknu na to. jak jsi postupoval při nasazování nových gufer?
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: čtv 08. črc 2010 21:28:34 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
no zvednul jsem motku dole pod motorem aby se mi nadlehcil predek. odstrojil jsem ho. sundal jsem vidle. vypustil olej, pak povolil ten imbus dole. vytahnul pruzinu a veskere ty vnitrnosti. poradne jeste vylil olej, proplachnul, vytrel. gufera jsem jakoby vytloukl, tak ze jsem stahoval a vytahoval kluzak z vidle. pak jsem otrel kluzak, nasadil gufero, opatrne o plochym sroubovakem po obvodu kolem dokola napasoval na spravnou pozici, dal tam tu pojistku, gumovej kryt a hotovo. nalej olej, nasadit.
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
Shorty
|
Napsal: čtv 08. črc 2010 22:17:38 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46 Příspěvky: 1804 Bydliště: Štěchov
|
myslím že by se gufero mělo nasazovat přes igeliťák, aby se eliminovalo případné stržení hrany při nasazování. Popák to má myslím tak popsané i v tom svém manuálu na výměnu gufer.
_________________ Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška
|
|
Nahoru |
|
 |
tony_ul
|
Napsal: čtv 08. črc 2010 23:41:09 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 15. úno 2009 15:44:21 Příspěvky: 1091 Bydliště: Ústí nad Labem
|
no to jak jsem to dělal vypada drasticky mozna, ale delal jsem to citovkou  ) jinak myslim, ze jsem to delal podle popakovo manualu, pac jsem si to i tiskl, a tam jsem nic o igelitaku nevidel, ale mozna jsem to prehlidl.
_________________ Suzuki SV 650N 00' > Suzuki SV 1000S K3'
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: ned 11. črc 2010 21:42:56 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
zajímalo mě právě to přetažení gufera přes trubku...
já to dělám tak, že přes trubku natáhnu kus mikrotenového sáčku, namažu ho a i celou tubku novým olejem a gufero opatrně natáhnu....
jinak je možnost že ho i nepatrně poškodíš o trubku a pak ti může začít prolínat...
nebo máš třeba poškozený kluzáky... možností je víc
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 19 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|