Registrován: pát 14. pro 2007 23:55:13 Příspěvky: 159 Bydliště: Mělník
No prostě jsem dycky na zadní hrany pneu přiložil pravítko a na předku změřil obě hrany pneu to z každé strany abych dal do lainy přední kolo a pak srovnal zadek no a ve finále když přiložím pravítko u řadičky tak to dává na předku od hrany pneu k pravítku (obě hrany stejně) 3 cm,kdežto u strany co je brzda jenom 2 cm.
No i když to naměříš správně a přesně, tak 1 cm tě vůbec trápit nemusí, obecně platí takové nepsané pravidlo, že tolerance pro odchylku, aby to nemělo vliv na jízdní vlastnosti, je 2 cm.
No já to taky nemám potvrzený z nějakých oficiálních zdrojů, v podstatě jen ze slov servisáků, tak to prostě tak nějak beru, no. U závoďáku by tahle odchylka asi neprošla, ale prostě pro naše ježdění to prý do těch 2 cm poznat nejde.
Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01 Příspěvky: 1138
no ja mam zas pruser ze na jedny strane jak je tam ta podlozka s tou merkou tak ten vnitrni prumer je nejakej vetsi asi o milimetr takze mi na ty ose klokta cili nikdy nevim jestli ji mit naprostredku sroubu nebo zarazit nalevo ci napravo tak se taky ridim aby ty zavity u tech utahovacich sroubu byly na obou stranach stejne dlouhy
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
ty měrky tam jsou spíš jen orientačně než aby se podle noc sežizovalo. martin_měřením těch šroubů bych se tay neřídil protože už malá změna na šroubu ti hodí pořádnej kus na vyosení kola... já si to vždy před sezonou pořádně proměřím latí, nastavím šponováky a potom podle potřeby dotahuju během sezony vždy o stejnej úhel obě matice..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru