Právě je úte 13. kvě 2025 15:33:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Otevření z 25 kW - k1
Nový příspěvekNapsal: úte 03. srp 2010 22:26:13 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. říj 2009 19:23:55
Příspěvky: 64
Mám SV650s 01. Na moto je Dynojet, KN filtr a laďák od Ixilu. Včera sem se pustil do výměny šoupátak moto pak jela jak dělo na nějákejch 8k otáčkach se začalo tahat max jela 220. Dneska sem k ní přišel, jel sem se kousek projet a výkon jako včera neměla... Do otáček se jí nechtělo. Jede teď tak něco mezi zavřeou a otevřenou. Max sem to rozkoulel na 190 a už tolik netahá. Zejtra se na to půjdu mrknout, tak jestli někdo nevíte čim by to mohlo bejt. Díky za rady:)

_________________
Aprilia RS125 98 > Suzuki SV650s 01 > Yamaha FZ1N 06 > Suzuki SV1000S 04 > Kawasaki ZX-6R Ninja! 05 > SV650N 02 + TT600R 98 > zase V2 - TL1000S 97

+ ČZ 125/476.1 1969, Jawa 23 Mustang 1978, ČZ 250/471 1974 + PAv 40 - LEVIATHAN


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Otevření z 25 kW - k1
Nový příspěvekNapsal: stř 04. srp 2010 21:16:32 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Asi by nebylo od věci popsat, co jsi na moto udělal za úpravu, resp. co všechno jsi udělal, abys to otevřel a trochu více popsat problém. Pak ti tady určitě někdo poradí ;)

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Otevření z 25 kW - k1
Nový příspěvekNapsal: stř 04. srp 2010 21:17:37 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. říj 2009 19:23:55
Příspěvky: 64
No, jen sem vyměnil šoupátka :)

_________________
Aprilia RS125 98 > Suzuki SV650s 01 > Yamaha FZ1N 06 > Suzuki SV1000S 04 > Kawasaki ZX-6R Ninja! 05 > SV650N 02 + TT600R 98 > zase V2 - TL1000S 97

+ ČZ 125/476.1 1969, Jawa 23 Mustang 1978, ČZ 250/471 1974 + PAv 40 - LEVIATHAN


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Otevření z 25 kW - k1
Nový příspěvekNapsal: stř 04. srp 2010 21:21:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. kvě 2008 23:42:46
Příspěvky: 1804
Bydliště: Štěchov
Nevím už přesně co všecko se vyměňovalo, aby byla babka otevřená z 25kW, to si najdi tady na foru. Ale myslím si, že tam byly ještě nějaký podložky pod jehly nebo něco takového....

_________________
Začalo to 05 jednoskokem -> potom dlouho ČZ 175 -> pak modré SV650S -> a teď eruška


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Otevření z 25 kW - k1
Nový příspěvekNapsal: stř 04. srp 2010 22:01:37 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 15. zář 2008 14:43:14
Příspěvky: 370
Bydliště: Nová Paka, Vrchovina
Jj na 100% podlozky pod jehly...jsou to takovy bezovy O krouzky...asi se dava jina tlouska aby se doladila smes(moje teorie)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Otevření z 25 kW - k1
Nový příspěvekNapsal: stř 04. srp 2010 22:57:00 
Offline
záklaďák

Registrován: stř 08. črc 2009 20:52:20
Příspěvky: 46
Bydliště: louny
jj sou k tom u jeste podlozky s vetsim prumerem
ale truchu strelec hned po otevreni to palit 220 a druhej den rict ze 190 je malo ;)
ale dost moralizovani ty to nekde rozstrelis tvoje vec :lol: ;)

_________________
Jawa 50/21 Pionýr (1969), Honda Rebel 125 (1999), Suzuki SV 650S (1999) :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Otevření z 25 kW - k1
Nový příspěvekNapsal: čtv 05. srp 2010 11:38:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 30. říj 2009 19:23:55
Příspěvky: 64
Jo sry to sem mohl napsat taky:D Podložky sem vyměňil taky:) Otevíral sem to právě podle toho návodu tady. Ten den jak sem to otevřel bylo vše OK, ale dalšího dne už to prostě nechce jít do otáček. Ty rychosli sem psal aby to bylo vidět prostě jelo to 210 do kopce a druhej den z kopce 190 a nechtělo se jí. :(

_________________
Aprilia RS125 98 > Suzuki SV650s 01 > Yamaha FZ1N 06 > Suzuki SV1000S 04 > Kawasaki ZX-6R Ninja! 05 > SV650N 02 + TT600R 98 > zase V2 - TL1000S 97

+ ČZ 125/476.1 1969, Jawa 23 Mustang 1978, ČZ 250/471 1974 + PAv 40 - LEVIATHAN


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Otevření z 25 kW - k1
Nový příspěvekNapsal: ned 05. zář 2010 17:25:13 
Offline
nováček

Registrován: sob 28. srp 2010 16:03:58
Příspěvky: 8
Ahoj, potřeboval bych poradit. Kamoš koupil SV 650 a nechal ji v šenově u Suzuki zavřit na 25kw, origo věci dostal k moto. Když už se tet vyjezdil a chtěli jsme to zpět otevřit, zjistily jsme že šoupatka ktere jsme dostaly jako naše origo tak jsou uplně stejne stěma 25kw. Před zavřenim jela motorka vyborně, měla tah, zvedala se na zadni a jela cca 220km tet tak max 150km a pro mě nuda takže zavřeva určitě je. Zitra se chystame do toho servisu, ale aby nas zase neodrbaly zajimalo by mě jaky je přesny rozdil mezi origo šoupatkem a přiškrcenym na 25kw. Pokud by měl někdo foto byl bych rad. Děkuji Ondra

Ps: at vim co mame chtit
Děkuji za odpovědi


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Otevření z 25 kW - k1
Nový příspěvekNapsal: ned 05. zář 2010 18:40:51 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 15. zář 2008 14:43:14
Příspěvky: 370
Bydliště: Nová Paka, Vrchovina
Myslim ze jsem to tu uz nekolikrat psal...me bylo receno ze soupatka na 25kW maji v sobe dirku kterou si motorka v nejakych 7 tis ot/min zacne prisavat falesny vzduch...taky by se meli dat jeste jiny podlozky pod jehly ale neverim ze to udela takovy vykon...me jede motorka s 25kW taky tak max 150...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Otevření z 25 kW - k1
Nový příspěvekNapsal: ned 05. zář 2010 19:30:00 
Offline
nováček

Registrován: sob 28. srp 2010 16:03:58
Příspěvky: 8
Ano diry tam jsou ale zajimalo by mě ktere jsou i u origo a ktera je tam navic.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Otevření z 25 kW - k1
Nový příspěvekNapsal: ned 05. zář 2010 19:42:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 15. zář 2008 14:43:14
Příspěvky: 370
Bydliště: Nová Paka, Vrchovina
Musel bych se doma podívat ale myslim že v origo nemá být díra žádná...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Otevření z 25 kW - k1
Nový příspěvekNapsal: ned 05. zář 2010 23:24:41 
Offline
nováček

Registrován: sob 28. srp 2010 16:03:58
Příspěvky: 8
Kdyby ještě někdo veděl tak pište. Nebo foto by bylo ještě lepši. Diky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Otevření z 25 kW - k1
Nový příspěvekNapsal: úte 07. zář 2010 22:42:56 
Offline
nováček

Registrován: sob 28. srp 2010 16:03:58
Příspěvky: 8
Tak už to vim, jedna se o vrchni diry z boku na šoupatku. Těsně pod tou gumou. Mame otevřeno. Tet je to parada : motosmileV :


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz