Autor: |
a.m.b.r.y [ úte 25. bře 2008 19:55:43 ] |
Předmět příspěvku: |
Střílení při studeném motoru |
Chtěl bych se zeptat co může dělat, když motorku nastartuju tak začne střílet do výfuku. Při zahřátí nebo když se trochu přidá tak to nedělá, spíš jen zastudena na volnoběh. Taky sem si všimnul že jakoby občas zastudena vynechal jeden válec. Typuju tak svíčky nebo něco s karbecem ne? Jo a ještě sem se chtěl optat jak dlouho nechat motorku po startu zahřívat na volnoběh(jakože nechat stát na stojánku a klapat), nebo jestli je lepší sednout a opatrně hnedka jet.
|
Autor: |
popi [ úte 25. bře 2008 20:20:38 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
sednou jet! může to být směsí, svíčkami i kolísavým napětím v síti... a mnohem víc... takhle z hlavy mě žádná zázračná rada nenapadá..
|
Autor: |
stafflik [ úte 25. bře 2008 20:21:49 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
Nastartuj a jeť. Pomalu, nevytáčet a je to tak lepší než stát na místě. Máš na mašině laďák?
|
Autor: |
Radek [ úte 25. bře 2008 20:25:05 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
Měl sem podobnej problém a bylo to svíčkama.
|
Autor: |
Brnďa [ úte 25. bře 2008 20:34:28 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
Bude to svíčkama.
|
Autor: |
a.m.b.r.y [ stř 26. bře 2008 6:06:43 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
stafflik píše: Nastartuj a jeť. Pomalu, nevytáčet a je to tak lepší než stát na místě. Máš na mašině laďák? jo mám ladák, zhlavy ti tedka nereknu jakou znacku. To ma taky vliv?
|
Autor: |
a.m.b.r.y [ stř 26. bře 2008 6:09:39 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
Je fakt ze se mi to stalo kdyz sem to startoval a bylo asi +5°C. Mam skusit ty svicky vydelat a treba je oskrabat? nebo hnedka raci do novejch? Nevite kolik stoji?
|
Autor: |
Marťas [ stř 26. bře 2008 9:59:21 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
Hele znamej tedka kupooval od NGK nejaka lepsi rada tech svicek a vysla ho jedna asi na 170...nizka investice
|
Autor: |
canni [ stř 26. bře 2008 10:06:56 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
To byla spíš nějaká horší až průměrná svíčka NGK Iridium máš minimálně od 350,- za jednu
|
Autor: |
popi [ stř 26. bře 2008 17:04:18 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
canni_proč by jsi tam cpal iridium?
|
Autor: |
canni [ stř 26. bře 2008 17:07:56 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
Protože to už je materiálově lepší svíčka. Ale i bez Iridia je to prostě za platinum verzy pořád 300,-
|
Autor: |
popi [ stř 26. bře 2008 17:36:48 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
proč platinum? je to zbytečný. zbytečně drahý a nevýhodný. Má lepší průchodnost jiskry a mnohem delší živitnoist, ale za předpokladu že jezdíš mraky km. A rozhodně není podmínkou že dražší svíčka je pro motor vhodnější.Upřímně mi je to jedno, dávejte tam klidně iridium... Já radši vyměním svíčky každej rok než jezdit 5let na ty stejný který ale stejně odrovnám... Ideál je předepsanej výrobcem...
|
Autor: |
Sobio [ stř 26. bře 2008 17:38:05 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
mam tam ngk cr9e za 200kc/kus
|
Autor: |
a.m.b.r.y [ stř 26. bře 2008 20:10:50 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
díky všem za názory, jaký sou teda předepsaný výrobcem? Mám motorku ca. 40km jak bydlím, tak že bych je zrovna koupil. Je tam nějakej rozdíl v dýlkách závitů nebo tak něco? Znám jen klasiku Brisk co sem cpal do simála CZ175
|
Autor: |
popi [ stř 26. bře 2008 20:30:22 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
mrkni do manuálu, jsou ke stažení v galerce a určitě najdeš...
|
Autor: |
Nejt [ čtv 27. bře 2008 1:26:16 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
Hlavně to ale vůbec nemusí být svíčkama! Teda jak psal Popák, může toho být mnohem víc, ale pokud máš laďák a předtím ti to nedělalo, potom je další pravděpodobná možnost špatné seřízení karbeců, resp. směsi (moc bohatá), která při studeném motoru ve válci všechna neshoří a tyhle zbytky explodují až ve svodech. Taky mě to dělá, já bych to bohužel vyřešil jen pomocí PC, na což seru, zas tak závažný problém to není, záleží, jak moc to střílí. Hlavní negativum je, že ta exploze nejde samozřejmě jen ven z laufu, ale do všech stran, tudíž i zpět a škodí to výfukovému ventilu a vata v laufu se rychleji spotřebuje. Pokud by to bylo tímhle, potom si jenom nech seřídit karbece, mělo by to přestat a taky se ti malilinko sníží spotřeba.
|
Autor: |
a.m.b.r.y [ čtv 27. bře 2008 7:11:30 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
Jo chystam se je nechat seridit az se udela trochu obstojne. Ladak je tam uz nekolik let. Co sem to koupil a jel s tim asi 7x tak me to pri poslednich dvou jizdach pri studenym motoru blbnulo. Co jsem s tim jel predposledni jizdu tak to nestrilelo jen obcas vynechal jeden valec(jen zastudena). Pri posledni jizde uz to i strilelo. Asi po 5 sekundach. Kdyz se trochu pridalo, tak to prestalo. Ale je zase fakt ze to muze byt tema svickama, protoze to vynechavaní valcu by neudelal spatne serizenej karbec ne?
|
Autor: |
Nejt [ čtv 27. bře 2008 21:40:02 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
No třeba máš zesraný úplně všechno!
|
Autor: |
stafflik [ čtv 27. bře 2008 23:20:06 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
a.m.b.r.y píše: stafflik píše: Nastartuj a jeť. Pomalu, nevytáčet a je to tak lepší než stát na místě. Máš na mašině laďák? jo mám ladák, zhlavy ti tedka nereknu jakou znacku. To ma taky vliv?
Jo, má. Pokud to nedělalo s origošem, tak máš blbě seštelovany karbce. Teda pokud dobře vidim že máš starši SV. Střikačka si s tim poradi sama.......
|
Autor: |
Rosťa [ čtv 27. bře 2008 23:27:22 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Střílení při studeném motoru |
Bude to cokoli, co způsobuje neúplné spálení benzínu ve směsi, která blafne většinou ve výfuku (u provedení 99-03).
Nedokonalé zpalování většinou způsobí: - svíčka, fajka, VN kabel - karburátory - bohatost směsi, nastavení podtlaků, nastavení volnoběhu - u studeného motoru při použití sytiče přidání plynu - v bohaté směsi se po přidání motor zahltí benzínem, který se nespálí všechen ve válci a dohoří v potrubí
Každopádně po nastartování je nejlepší co nejdříve vyrazit na nízké otáčky a co nejdříve ztáhnout sytič, jinak se zbytečně vypalují svody benzínem, který v bohaté směsi dohořívá ve výfukovém potrubí, může to potom mít vliv i na životnost ventilů a sedel, které se mohou dříve podpálit.
|
Stránka 1 z 2 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|