Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba Délka plynových lanek SV1000/SV1000S
Právě je úte 07. kvě 2024 17:22:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Délka plynových lanek SV1000/SV1000S
Nový příspěvekNapsal: úte 13. lis 2012 16:43:15 
Offline
nováček

Registrován: úte 13. lis 2012 0:20:50
Příspěvky: 2
Ahoj. Liší se délka lanek plynu u nahé verze oproti Sku? Předpokládám, že na Nku jsou delší, ale radši se ptám. Předělávám Sko na naháče a lanka mám teď vyvedené jinudy a stejně jsou jen tak tak. Díky


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 13. lis 2012 17:00:28 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
jj jsou delsi, aspon podle toho co jsme to resili, predpokladam ze na 650 to je stejny jak na litra
na Nku vedou spodem na Sku horem, coz by ale naznacovalo ze ve finale muzou bejt stejne dlouhy :-)
no vytazeny jsme to nemeli, predelavka N na S ale lanka prekazej

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 13. lis 2012 20:07:34 
Offline
nováček

Registrován: úte 13. lis 2012 0:20:50
Příspěvky: 2
Aha, už vidím, že je rychlopal na Nku řešenej jinak.
Hmm, no uvidím, co se dá sehnat. Letovat se mi to nechce.
Díky za odpověď.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 25. led 2013 0:10:38 
Offline
nováček

Registrován: čtv 24. led 2013 23:59:26
Příspěvky: 5
Ahoj, prosím tě, řeším stejný problém a moc by mě zajímalo, jak si to nakonec vyřešil.... Díky moc za info....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 21. úno 2013 20:05:22 
Offline
nováček

Registrován: pon 10. pro 2012 14:19:29
Příspěvky: 7
Mám stejný problém, dávám na Sko cestovní řidítka z hrazdou.
Zatím sem to vyřešil tak že my vedou na opačný straně tedy mezi nádrží a brejlema, čily před řidítkama a né až za nima tak jak bylo původně. Není to zrovna elegantní řešení, je celkem funkční nikde nevadí a ani se moc nelámou, ale moc se my to nelíbý.
Spíš horší my připadá lanko spojky to mně štve víc, by chtělo vyměnit za Nkový, ale ještě sem nesehnal. No uvidím až se stím poprvý projedu, pak kdyžtak budu shánět delší.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 27. úno 2013 12:17:44 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. lis 2010 20:08:37
Příspěvky: 150
Bydliště: Neznašov
Mám předělané S-ko na N-ko a plynové lanka fungují ty staré, jen jsem je protáhnul jinudy.
Na spojku vede hadice a tu jsem taky nemusel měnit.

_________________
Suzuki SV 1000N, bylo S


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 06. bře 2013 0:35:49 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 10. led 2009 22:12:29
Příspěvky: 18
Dal jsem po 7 letech cestovní řidítka na Sko.Plynová lanka +150mm, ale asi by stačilo +130mm, elektrika +150mm, pancéřky +100mm.Tam nejvíc záleží na banju na pumpách, dobrý jsou 45°.Plynová lanka jsem vedl tak jak to bylo originál, je to opravdu nejlepší, každé jiné řešení je s rizikem předčasného opotřebení.Bovdeny a lanka v nejvyšší kvalitě v cyklo krámu, lanka prům. 1,2mm. Laboroval jsem nad tím celou zimu.Řidítka WRP střední výška - za 810,-(amtrade.cz), nástavce Accel za 550,-(miramoto.cz),nutné dát jiné šrouby - kratší.Hadice Venhil komplet za 3200,-(moto-david.cz.).Všechny obchody super dodací lhůty.Původní brejle zespoda vyvložkované do odlehčení hliníkem tl.14mm, přesně napasovaným a zalepeným, vše vyvrtané prům.12mm.Není třeba se obávat o pevnost brejlí, i tak je tam bohatá pevnostní rezerva.Pozor na řidítka, pokud nebudou mít prům.22,3mm tak jak origo, ale 22mm, je třeba vložkovat tak, jak jsem to musel udělat u WRP.Jinak je vše volné.V rejdu vše vychází skvěle, z toho jsem měl lufta.Na nádržku brzd.kap. je nutný nový držák - vyroben z nerez.plechu, ale budu dělat novou objímku z hliníku.Přesto doporučuju tyto úpravy tomu, kdo má aspoň páru o strojařině.A přeju pevný nervy při instalaci lanek plynu, protože koncovky se navlékají od válce, kde je to hodně natěsno, zatímco od rámu je tři, možná čtyři prdele místa.Tak hodně štěstí!!!!!!!!!!!!!!


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 23. dub 2014 21:28:01 
Offline
záklaďák

Registrován: sob 10. led 2009 22:12:29
Příspěvky: 18
Přidal jsem do alba 2 fotky - vyšší řidítka a když vyšší řidítka, tak taky vyšší plexi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz