Autor: |
hOOrNeT [ úte 24. zář 2013 12:45:08 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
jakmile mě bude čekat výměna filtru - což bude teď v zimě, tak tam KNko půjde
|
Autor: |
hOOrNeT [ úte 24. zář 2013 12:46:40 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
Kawa píše: hOOrNeT_ čemu říkáš otevřený koncovky? Otevřený tlumič?
Přesně. Měl jsem namysli absorbční tlumič
|
Autor: |
bobkuuu [ úte 24. zář 2013 20:35:32 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
Kawa píše: Mně to do laufu při deceleraci prdne jen na n ezahřátém motoru a to ještě tak málo...Mám KN, výfuky Leo Vince, homo vložky vytažené OK, jakou jinou výhodu to má mimo ukončení střílení do laufu? Mimo popsaných pocitových, že to lépe jde za plynem...??
ak len pri studenom motore, tak ešte treba obohatiť zmes, na karbeci povytiahnuť sytič, ale čo keď máte striekačky?
|
Autor: |
Kawa [ úte 24. zář 2013 20:57:41 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
bobkuuu píše: Kawa píše: Mně to do laufu při deceleraci prdne jen na n ezahřátém motoru a to ještě tak málo...Mám KN, výfuky Leo Vince, homo vložky vytažené OK, jakou jinou výhodu to má mimo ukončení střílení do laufu? Mimo popsaných pocitových, že to lépe jde za plynem...?? ak len pri studenom motore, tak ešte treba obohatiť zmes, na karbeci povytiahnuť sytič, ale čo keď máte striekačky? hm, nebo se studeným nejezdit zahřívám motor jízdou a stane se to fakt málo kdy. a navíc, na stříkačce (litr je jen stříkačka) nic nenaladíš - viz můj dotaz výše tže já tento problém neřešim, jen jsem se zapojil do debaty, abych si rozšířil obzory a zjistil, čím by případné vyřazení PAIR prospělo x neprospělo motce.
|
Autor: |
qjetinac [ stř 25. zář 2013 0:15:47 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
hOOrNeT píše: qjetinac píše: ať si klidně prdne Tvoje výfukový ventyly tě budou milovat
Ono taky těžko říct, co myslíš tím střílením. Mně to spíš trochu zabublá. Není to vyloženě rána. A nedělá to pořád. Navíc dřív na tom IXILu nebyla tlumivka, já jsem ji tam dal, protože to bylo fakt hlučné na delší cesty a bublalo to předtím i teď. Hlučnost "bublání" před vs. po nedokážu posoudit...
|
Autor: |
qjetinac [ ned 29. zář 2013 19:36:26 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
qjetinac píše: hOOrNeT píše: qjetinac píše: ať si klidně prdne Tvoje výfukový ventyly tě budou milovat Ono taky těžko říct, co myslíš tím střílením. Mně to spíš trochu zabublá. Není to vyloženě rána. A nedělá to pořád. Navíc dřív na tom IXILu nebyla tlumivka, já jsem ji tam dal, protože to bylo fakt hlučné na delší cesty a bublalo to předtím i teď. Hlučnost "bublání" před vs. po nedokážu posoudit...
Jelikož jsem teď slyšel, jak to komusi střelilo, tak jsem to pozkoušel a občas si to při silnější deceleraci trochu pšoukne, ale žádná střela. Myslím, že to nebude na závadu.
|
Autor: |
Brembo [ čtv 09. led 2014 19:43:42 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
striela to i so sériovým výfukom,len to nie je počut,tlmič to ututlá. Ventilom to príliš nemá vadit,explozia v tomto prípade nastane až vo výfukovom potrubí. Kedže tlaková vlna si hladá cestu,ako uniknut,volí si cestu smerom z výfuku,smerom k ventilom by musela prekonat značný protitlak výfukových plynov.
|
Autor: |
Raduzak [ pon 13. led 2014 13:26:36 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
Od kdy se montoval PAIR? Mám za to, že od 2007. Nebo už dřív?
|
Autor: |
hOOrNeT [ pon 13. led 2014 14:33:20 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
myslím, že to mají všechny od 03 ... moje K6 to má. Zvedni nádrž a podívej se
|
Autor: |
bustusan [ stř 28. kvě 2014 9:03:51 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
no výborne, zrovna som to riešil.. Tiež ma niekedy vytáča to strielanie, človek má pocit, že niečo nie je správne. Inak mám ročník 05 a pair systém tam je, práve som na to bol pozrieť v garáži.
|
Autor: |
hOOrNeT [ stř 28. kvě 2014 10:48:34 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
vše potřebné najdeš ve vlákně. Je to rychlá úprava a funkční.
|
Autor: |
stangto [ čtv 10. črc 2014 19:33:23 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
clovek sa tu dozvie zaujimave veci...mne to na mojej suzanke s mivv laufom striela brutalne, az tak ze v noci ked za mnou idu chalani tak ze mi slahaju modre zablesky z vyfuku. Osobne som si kazdy vystrel uzival a jazdil tak, aby strielala. Potom som sa ale dopocul, ze to nerobi dobre vyfukovym ventilom, je to tak? Teraz jazdim s DB killerom aby to nestrielalo, ale neni to ono...
|
Autor: |
Roman Milo [ čtv 30. črc 2015 13:50:46 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
Řekl bych, že odstranění PAIR je dobrý nápad, jenom představa co to dělá s lambdou, když si z ničeho nic lokne čistého vzduchu a zareaguje obohacením směsi... Vrazil jsem do přívodních hadiček k membránovým ventilům 12mm ocelové kuličky a je to.
|
Autor: |
hOOrNeT [ pát 31. črc 2015 8:14:01 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
No vidiš. Od doby co jsem založil tohle vlákno a znemožnil činnost PAIRu jsem nemusel střílení do výfuku řešit prostě to funguje
|
Autor: |
hOOrNeT [ ned 02. srp 2015 22:50:00 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
lambda sonda až od K7 , nemýlím-li se. Já jsem šťastným majitelem K6
|
Autor: |
speedymratin [ pon 03. srp 2015 7:08:42 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
hOOrNeT píše: lambda sonda až od K7 , nemýlím-li se. Já jsem šťastným majitelem K6
Ja právě jsem šťastný majitel K7. Tak by me prave zajímalo co by to dělalo s touto úpravou.
|
Autor: |
Roman Milo [ pon 03. srp 2015 7:49:12 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
Lambdu mám v K4 a podle mne ji mají všechny stříkačky. Snímá obsah kyslíku ve výfukových plynech, pokud se tam objeví ve větším množství než je třeba (chudá směs, netěsnost výfukového potrubí nebo PAIR) obohatí směs, v opačném případě směs ochudí tak, aby byla efektivně spálena. Navíc Suzuki systém PAIR použila naposledy v roce 2013.
|
Autor: |
speedymratin [ stř 05. srp 2015 15:17:42 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
Roman Milo píše: Lambdu mám v K4 a podle mne ji mají všechny stříkačky. Snímá obsah kyslíku ve výfukových plynech, pokud se tam objeví ve větším množství než je třeba (chudá směs, netěsnost výfukového potrubí nebo PAIR) obohatí směs, v opačném případě směs ochudí tak, aby byla efektivně spálena. Navíc Suzuki systém PAIR použila naposledy v roce 2013.
hOOrNeT: Ten kluk má pravdu. Sondu musíš mít. Jak by jinak vyhodnocovala řídící jednotka bohatost směsi???
|
Autor: |
hOOrNeT [ stř 05. srp 2015 15:51:41 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Odstranění PAIR |
ruku do ohně za to nedám a klidně se nechám poučit.
Ale proč tolik lidí jezdí po nasazení KN a laďáku na chudší směs? Pokud by tam lambda byla, tak by si to přece sama ŘJ doladila. Ať řekne někdo zkušenější, jestli tam je. A jestli ano, tak má stejně pekelně omezený rozsah nastavení ŘJ.
Já stále tvrdím, že je až od K7 , protože moto s euro 2 ji dle mě nemají
Jinak kluci tenkrát řešili rozdíly mezi jednotlivými ročníky a ztotožňuje se to s mými znalostmi
http://www.suzukisv.cz/sv-forum/viewtopic.php?f=37&t=494
|
Stránka 2 z 3 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|