Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

Odstranění PAIR
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=15&t=4414
Stránka 3 z 3

Autor:  Roman Milo [ stř 05. srp 2015 19:17:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

Když už zmiňuješ KN, tak s tím jsem motorku koupil a jelikož takovým věcem moc nehovím, vyměnil jsem ho za papírový, kterému více věřím (mimochodem ten KN filtr byl stejně suchý jak pepř a kdyby ho někdo chtěl, vyměním ho za papírový). Nepoznal jsem žádnou změnu, ta přišla po seřízení TPS a ucpání PAIR, kdy motor jde plynule prakticky od volnoběhu.

Autor:  speedymratin [ čtv 06. srp 2015 15:25:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

Já bych vůbec KN tady neřešil! Každý si o tom myslíme své. Já jsem pro papír.
hOOrNeT: se sondou máš na 99% pravdu. Přijde mi to trochu divný, že stříkačka nemá sondu. :-) Pořád tu mám otázku co to bude dělat se sondou? Asi budu muset udělat testím já sám. :-)

Ještě si myslím, že odstranění PAIR může odstranit takové to houpání při konstatní rychlosti okolo 3-5000ot/min. Co si o tom myslíte???

Autor:  Roman Milo [ čtv 06. srp 2015 20:06:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

Jednoduché, ucpi hadičky k hlavám a uvidíš, moje motorka to nedělá, stejně tak koukni na výfukové potrubí v místě pod spojkou, buď tam lambda bude nebo ne.

Autor:  hOOrNeT [ čtv 06. srp 2015 20:19:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

speedymratin - no vidíš, že se shodneme. Mám pravdu a basta :yahoo:

joke ;)

Autor:  stafflik [ čtv 06. srp 2015 21:31:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

No furt nejak čekám kdo se toť ozve a furt nic?... Všechny od K3 lambdu nemajó kluci ;)

Autor:  hOOrNeT [ pát 07. srp 2015 7:44:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

stafflik - však to tu tvrdím celou dobu, že je lambda až od K7 ;)

Autor:  speedymratin [ pát 07. srp 2015 11:00:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

Koukal jsem na Parts depot a lambda je od 2003 na 650, ale na 1000 tam není znázorněná (nebo jsem to nenašel) a já jí tam mám. Jsem z toho zmatenej! Kluci tohle budem muset vyřešit na srazu :-D.
hOOrNeT: Dík za zajímávé téma a až budu moc jezdit, vyzkouším vyřadit z provozu PAIR. :-)

Autor:  stafflik [ úte 11. srp 2015 7:43:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

hOOrNeT píše:
stafflik - však to tu tvrdím celou dobu, že je lambda až od K7 ;)

Čekal sem že to nekdo rosekne.

Speede: Na Parts Depot fakt je, na mašině fakt ne... Véfukovy potrubi mám hladky jak dětská prdýlka, neni tam ani nachystany na nejakó sondu. Eši se nepletu tak lambda je ekovémysl a montoval se právě až od K7. Néni to tak že by bez teho mašina nejela...

Autor:  speedymratin [ úte 11. srp 2015 9:47:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

stafflik píše:
hOOrNeT píše:
stafflik - však to tu tvrdím celou dobu, že je lambda až od K7 ;)

Čekal sem že to nekdo rosekne.

Speede: Na Parts Depot fakt je, na mašině fakt ne... Véfukovy potrubi mám hladky jak dětská prdýlka, neni tam ani nachystany na nejakó sondu. Eši se nepletu tak lambda je ekovémysl a montoval se právě až od K7. Néni to tak že by bez teho mašina nejela...


:-D tak to je zajímavé. Budu muset vyzkoušet vyřazení PAIR sám.

Autor:  hOOrNeT [ úte 11. srp 2015 10:19:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

VÝSLEDEK:

K3 - K6 bez lambdy
K7 ... s lambdou

Malá rada - podívej se na zahraniční fóra, jistě tam najdeš odpověď na tvou otázku, jak se bude chovat ŘJ, když máš lambdu a znemožníš funkci PAIRu. Hrabe se v tom na tom světě kde kdo :grin:

Autor:  RadekFM [ pát 15. led 2016 0:55:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

Čus, moje SV1000S K3 lamdu má. Ale myslím že to závisí na tom, pro který trh byla motorka vyrobená. Ta moje je podle www.rokvyroby.cz E02 pro UK. A v servisním manuálu je popis lambdy jen pro modely E02 a E19 (UK a EU) Takže ostatní (USA, Australia, Canada) asi lambdu nemaj. Jen teorie.

Autor:  hOOrNeT [ pát 15. led 2016 11:17:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

proč to řešit? Stačí, ať každý ohne hřbet u své mašiny a hned při prvním pohledu na svody ví, jestli tam je nebo ne :beg: - tedy za předpokladu, že je to pro něj důležité :D


Jen pro zajímavost:

Pair používá řada výrobců, suzuki není vyjímkou.

TRE (přiškrcení na první tři kvalty) používá suzuki, honda ne

Místo toho má honda ještě větší kokotinu, podtlakem jsou na vstupu do airboxu řízeny klapky, které jsou v nízkých otáčkách uzavřeny, kvůli hlukovým limitům :banghead:

Autor:  čajda [ ned 04. úno 2018 22:21:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

Ahoj, taky mi to strili do vyfuku, mam tam nejakou ladenou koncovku.

Podle hOOrNeTova navodu bych to taky zaslepil. Jen bych poprosil o upresneni jestli jde o pair system viz. prilozene foto.

Dekuji

Přílohy:
IMG_20180204_204403-780x1040.jpg
IMG_20180204_204403-780x1040.jpg [ 169.72 KiB | Zobrazeno 8335 krát ]

Autor:  petrpitr [ stř 14. úno 2018 23:55:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

Ano to je ono. Pravá spodní strana na airboxu.

Autor:  RASíček [ pát 16. úno 2018 13:44:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

Teda, klucí, možná jsem úplně mimo, nechtělo se mi číst celou konverzaci, ale asi jde o střílení do laufu..?
Mám K4 650, KN, laďák, taky mi střílelo, přemýšlel jsem nad ledačíms, ale vyřešilo to nový (kvalitní - díky Zdendo) těsnění na přechodu zadní válec - svod, protože to starý bylo v pr... a rázem bylo po střílení.

Autor:  čajda [ úte 20. úno 2018 19:28:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

Dik za rady.
Zaslepil jsem ten pair jak jsem psal vyse. Projel se (kratce tak do 20min) a zda se mi to o hodne lepsi, ale sem tam to jeste streli. Potom jsem komplet pretesnil vyfuk. Bohuzel od te doby jsem to kvuli pocasi nemohl projet. Snad to pomuze.

Dam vedet az budu vedet, jestli pomohlo :)

Autor:  čajda [ čtv 15. bře 2018 9:29:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Odstranění PAIR

Takze porad stejne.
Zkusim teda to tesneni. Kde lze sehnat to kvalitni? :)

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/