Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba nastavení/upgrade zadního tlumiče
Právě je pon 13. kvě 2024 2:24:44

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: nastavení/upgrade zadního tlumiče
Nový příspěvekNapsal: sob 27. zář 2014 21:58:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
Čágos střelci :)

Jedna věcná ohledně podvozku, třeba se tu najde někdo znalejší :)

Přední vidle (olej 15w) při origo předpětí pružiny mám sag 35mm když sedím na motorce, což by mělo být akorát. dobře žehlí mírné nerovnosti, ale v prudším náklonu začne být nejistá a nemám odezvu od předního kola. Pokud přitvrdím, tak to ze mě chce vyhrkat duši ale v náklonu líp cítím přední kolo - ovšem dokud tam nejsou nerovnosti. Potápění při brždění jsem se zbavil výměnou oleje na 15w.

A teď ten druhý problém, o kterém jsem do nedávna nevěděl. Furt jsem nadával jen na přední vidle, ale teď jsem zjistil, že ještě větší slabinou je snad centrální tlumič.
Když jsem byl na motodovolené, tak jsem zjistil že motorka krásně sedí jak je naložená, neodskakuje a pěkně drží stopu v zatáčce i pod plynem. Po návratu jsem si řekl že jsem měl asi předtím moc velké předpětí pružiny a měl bych ubrat, abych se dostal na ten stav jak ta motka fungovala naložená. Ubral jsem tedy předpětí z 4ky na origo 3ku a dnes to jel protáhnout. Nevěřil jsem co se dělo :scratch: Zadek sice začal celkem hezky žehlit nerovnosti, ale jakmile jsem za to začal brát v zatáčce tak se tak strašně začal potápět, že byla motka nedotáčivá a kurevsky se rovnala že jsem nebyl schopnej udržet stopu. Bylo to na 3ku a 8tis ot a víc... Nicméně s původním nastavením předpětí na 4ku to tak hrozné nebylo. Ale zase co nerovnost to kopanec a rozhození ve stopě... :beg:

Teď mám dilema... na předpětí 3 nemůžu prudce akcelerovat ve výjezdu ze zatáčky a na 4ku mě to kope na nerovnostech...

Přemýšlím tedy o upgradu zadního tlumiče z ninji, je tu víc lidí co to už takhle jezdí? Miluju SVčko, ale začíná mě ten podvozek pěkně srát :cry:


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 28. zář 2014 7:03:27 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 19. kvě 2014 22:41:01
Příspěvky: 162
jsem na tom podobne,mam K8 a 80kg a vyzkousel jsem ruzne nastaveni na centralu i vidlich a porad mam pocit,ze skacu na koze. Zadna poloha nesedi. Ptal jsem se odborniku na Krivonosce a treba RYBKA ma vymenu centralu za stavitelnej tlumic a je spokojenej,Sharku souhlasi? Ja silne uvazuju ze se objednam ke Zdendovi na posilovac rizeni,slibuju si od toho plynulejsi vyjezdy ze zatacek.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 28. zář 2014 9:55:42 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
zadek jsem tu uz nekolikrat resili, proc zakladas nove tema?

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 28. zář 2014 20:56:16 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
ronny - asi myslíš tlumič řízení. Mám a je to paráda - doporučuju :)

Shark - proto, že jsem sice četl vlákno od Jirina, ale ten měnil i komplet předek. Zajímalo mě, jestli je tu někdo kdo má sériové vidle a dával jinej centrál. Jestli to pak funguje jako celek, nebo se pro změnu zase projeví chyba v předních vidlích, protože ten zadní centrál bude hluboce překračovat schopnosti předku. Dika ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 28. zář 2014 21:07:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Napiš členovi "dsv".Tomu jsem dal zadek z te Kawy a dopředu progresívky Wirth.Teď na ní jezdí jeho syn ,protože ji zavřel na35kW.Karel zatím vodí litra.
Jinak ty progresívky má ode mě víc členů fora,jak na "S",tak na "N".

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 29. zář 2014 0:10:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. říj 2012 13:35:57
Příspěvky: 20
Bydliště: Oslavany
hOOrNeT píše:
Zajímalo mě, jestli je tu někdo kdo má sériové vidle a dával jinej centrál. Jestli to pak funguje jako celek, nebo se pro změnu zase projeví chyba v předních vidlích, protože ten zadní centrál bude hluboce překračovat schopnosti předku. Dika ;)


Plha se hlásí! :hello:

moto sv650n k8

Předek: originální vidle s progresivními pružinami Wilbers + olej 15W, předpětí myslím 3, tlumič řízení od Zdeňka, pneu Conti SportAttack2

Zadek: centrál kawa ZX-10R standardní nastavení podle kawa manuálu, pneu Conti RoadAttack2, obě pneu předepsaný tlak

Začínal jsem na oem podvozku. První šly progresivky, potom tlumič ř., nakonec centrál. Největší zlepšení sem pocítil z progresivek, centrál jsem dával letos a taky pecka. Nestíhá jenom při velkým zatížení (dva lidi na moto + táhlá zatáčka + akcelerace), tak má tendence se rozvlnit, ale stačí trochu povolit plynu a srovná se.

Vážím 80kg + výstroj, jezdím svižně (tím se nechci srovnávat s místními střelci), poserproužek většinou mini nebo není... Podvozek celkově tvrdší, po delší jízdě je to cítit, ale nemůžu říct, že by to odskakovalo na nerovnostech apod. Zatím jsem se sebou nikde neplesknul...

No pokud se dostanu do Humpolce na sraz, tak ti moji černou krásku můžu půjčit na test ;-)

P.S.: originální centrál jsem myslím jezdil na předpětí 5/7 :)

_________________
Suzuki SV 650 N K8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 29. zář 2014 10:03:47 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
resili jsme i zadek, ale to je jedno, moje pocity jsou znacne smiseny, od ty doby co jsem sed na CBR tak mi prijde ze je cely sv naprd
co jsem dal zasek tak jsem zas takovej rozdil nepocitoval, prislo mi ze je to spis o hlave nez o to ze by byla motorka stabilnejsi
to jsem si vyzkousel i ted v sosnovy, krouti se to jaksvina, hondice drzi jak svina
osobne bych tomu dal +20% vic ne

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 29. zář 2014 10:36:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17
Příspěvky: 526
Bydliště: Náchod
Díky oběma za poznatky ;)

Když si to teda člověk posčítá tak vychází jediné. Pokud není SV srdeční záležitost, tak popřemýšlet o změně. Protože poměr vražené finance do úprav versus výsledek není takový, jak by člověk čekal. Díky chlapci. :hello:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 29. zář 2014 16:42:26 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
tak ten tlumic jeste neni tak hroznej cenovej masakr, stal nejak 2300kc

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz