Suzuki SV.cz forum
http://www.suzukisv.cz//forum/

Čidlo sytiče
http://www.suzukisv.cz//forum/viewtopic.php?f=15&t=4867
Stránka 1 z 2

Autor:  Kobozol [ stř 19. srp 2015 0:13:01 ]
Předmět příspěvku:  Čidlo sytiče

Chlapi jsem v koncích... Jaké čidlo ovladá sytič mám svíčko 650 rok 2003 a nefunguje sytič. Když mám motor kolem 22C tak by měly být otáčky mezí 1800-2400 podle manuálu ale nejsou stova to drží na 1000rpm a nebo to zdechne. dík za každou radu. ;)

Autor:  zdeněk [ stř 19. srp 2015 22:27:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

U vstřikování žádnej sytič není.Vše řídí jednotka ,jak zapalovací impulzy tak dobu otevření vstřikovačů.

Autor:  Kobozol [ čtv 20. srp 2015 9:27:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

Takže to může být problém s řídicí jednotce CDI? Kurec a dá se to nějak zjistit než jí budu kupovat?

Autor:  shark [ čtv 20. srp 2015 10:05:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

a co si stelovatkem nastelovat vetsi otacky? ;-)

Autor:  Kobozol [ čtv 20. srp 2015 10:16:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

No to jsem udělal ale jak se to zahřeje tak je pak musím stahnout.

Autor:  Roman Milo [ čtv 20. srp 2015 11:56:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

Nebo proměřit snímač teploty motoru.

Autor:  hOOrNeT [ čtv 20. srp 2015 14:36:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

nastav správné otáčky za provozní teploty motoru , jak radí shark :thumbsup:

Pokud máš problém i se starty, tak pomůže odladění TPS (před správným nastavením jsem musel startovat s troškou plynu, po seštělování jde na "hrk" ;) )

Autor:  Kobozol [ čtv 20. srp 2015 16:51:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

Otáčky mám nastavené na 1300 za tepla tak jak mají být a za teple to je v pohodě ale na studený start to má sotva 1000. Jinak jsem našel jen jedno teplotní čidlo a to na olej co je vedle fitru a to je v pohodě o dalším nevím. A co je to TPS a kde to najdu??? Diky :)

Autor:  Roman Milo [ čtv 20. srp 2015 19:13:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

Kontrolka FI ti nesvítí?

Autor:  Kawa [ pát 21. srp 2015 8:41:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

Kobozol píše:
Otáčky mám nastavené na 1300 za tepla tak jak mají být a za teple to je v pohodě ale na studený start to má sotva 1000. Jinak jsem našel jen jedno teplotní čidlo a to na olej co je vedle fitru a to je v pohodě o dalším nevím. A co je to TPS a kde to najdu??? Diky :)

v pravém horním rohu této stránky je tlačítko hledat.
zadáš TPS...a...
viewtopic.php?f=23&t=694&hilit=tps
:wave:
ale podle mě to tím nebude. pokud se za tepla chová normálně, tak bude problím jinde, než v TPS.
nicméně kalibrací TPS ničemu neuškodíš, dej pak vědět, zda to pomohlo studeným startům.

dělá ti to stále, nebo jen tak, z ničeho nic....? nebo po nějaké změně....???

mně po 1 zimě taky nechtěla za studena držet otáčky. po zahřátí cajk. další studenej start taky nedržela...... vyjel jsem nádrž skoro do sucha, dal novej beneli a bylo to v cajku. ale to bylo tím, že dlouho stála, kvalita beneli v čr - to je na jinou debatu.
mířím tím k tomu, zda nemáš bordel v nádrži, následně čerpadlo...... jak už tady bylo zmíněno - FI porucha....viz:
viewtopic.php?f=37&t=1800&hilit=porucha+F&start=0

e: pokud ti to bude dělat dále, až toto vyzkoušíš....tak než kupovat novou řj - zkusil bych se domluvit s někým z fora na zapůjčení - tím si potvrdíš x vyloučíš další možnou závadu.

Autor:  Kobozol [ pát 21. srp 2015 15:21:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

Díky za typ vyzkouším to TPS. Jinak s tím jezdím od začátku sezony a dělá to při každém studeném startu a beňo beru na benzině a shell takže to nejčistějši co se u nás dá sehnat. A kontrolku F1 už taky znám ale to byl jen špatný kontak ve spínačce a to už mám vyřešene.

Autor:  Kobozol [ stř 26. srp 2015 17:16:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

Tak už se mi to povedlo seštelovat mam to na 1450RPM a jako změna je že když popojiždím po městě tak to tak necuka jak jsme se tu dočetl jinak startovaní za studena je pořád stejné furt kolem 1000RPM když se zahřeje tak už to pěkně drží na volnoběh ale na studeny motor to skoro chcipá. Tak mě napadá buď ta řidicí jednotka a nebo ještě to teplotní čidlo ale nevím kde ho mám hledat?

Autor:  Roman Milo [ stř 26. srp 2015 18:31:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

Máš to daleko do Ostravy? Pokud ne tak bych ti na to kouknul.

Autor:  Kobozol [ stř 26. srp 2015 18:49:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

Jsem z frýdku takže dojet mužu to neni problem a kde přesně?

Autor:  Roman Milo [ stř 26. srp 2015 19:09:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

Pošlu ti SZ.

Autor:  Roman Milo [ úte 01. zář 2015 8:38:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

Čekal jsem, že Kobozol napíše, jak to dopadlo. Otáčky studeného motoru se seřizují šroubkem na levé straně přední spodní škrtící klapky, v jeho případě stačilo šroubek přitáhnout o půl otáčky. Při zahřátém motoru musí být aspoň minimální vůle mezi vačkou na horní klapce a pákou s kladkou, která se o ní opírá při studeném startu.

Autor:  Kobozol [ úte 01. zář 2015 9:20:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

Omlouvám se byl jsem trochu pryč. hlavně díky romane za pomoc tu klapu už jsem ani seřizovat nemusel sytič funguje byl to jen ten špatný kontakt na čidle a po zahřáti už drží pěkně 1300rpm a díky za rady i ostatním. :)

Autor:  lumpmatej [ stř 23. bře 2016 15:51:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

Romane, prosím - kdyby se ti podařilo vyfotit, kterým šroubem se seřizují otáčky motoru za studena, byl bych ti moc vděčný ... mám SVčko pár dní a ještě o něm nic moc nevím ... navíc je to moje první motorka se vstřikováním.

Autor:  hroch [ stř 23. bře 2016 18:41:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

lumpmatej píše:
Romane, prosím - kdyby se ti podařilo vyfotit, kterým šroubem se seřizují otáčky motoru za studena, byl bych ti moc vděčný ... mám SVčko pár dní a ještě o něm nic moc nevím ... navíc je to moje první motorka se vstřikováním.
vlevo v rámu pod nádrží

Autor:  lumpmatej [ stř 23. bře 2016 19:07:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Čidlo sytiče

Jo jo ... vlevo pod nádrží jsem za tepla seřídil volnoběh na 1300 ot/min, ale mě motorka nedrží otáčky, když je studená ... prostě nefunguje výše zmíněný sytič ... za studena musím startovat s trochou plynu a koktá to na 900 otáčkách a chcípe ... když se ohřeje, je vše OK

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/