|
Právě je pát 09. kvě 2025 15:37:57
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Autor |
Zpráva |
pajatitis
|
Napsal: pát 14. črc 2017 9:29:30 |
|
 |
nováček |
Registrován: čtv 01. čer 2017 16:15:55 Příspěvky: 5 Bydliště: Kopernikova 32, Plzen
|
Dobrý den, nedávno jsem si koupil motorku a přijde mi že je v určitých fázích jízdy dost nestabilní. Hodně to pociťuji když prudce zrychluji a pak začnu hodně brzdit motorem, tak se mi motorka rozklepe.. Pneumatiky jsou nahuštěné tak jak mají být a jsou skoro nové.
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: pát 14. črc 2017 14:23:48 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
mno na to ti asi nikdo moc neodpovi vseobecna odpoved by asi byla je to Suzuki SV rozpoctovka co proste extra stabilni neni
jestli je tam ale jinej zadrhel zjistis asi jen tim ze to pujcis k projeti nekomu kdo sv zna a rekne ti ze to je ok, a nebo nekdo pujcit sv tobe a ty zjistis ze je to +- stejny pokud ne pak se muze resit proc dokud tohle nevis nema cenu neco zjistovat
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
pajatitis
|
Napsal: pát 14. črc 2017 17:01:38 |
|
 |
nováček |
Registrován: čtv 01. čer 2017 16:15:55 Příspěvky: 5 Bydliště: Kopernikova 32, Plzen
|
Už jsem na jiné sv650 jel a zdaleka to nebylo takové, popsal bych to jako vlnění, které pociťuji hlavně v zatáčkách.
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: pát 14. črc 2017 18:19:51 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
1) Tlak gum...zkus laborovat...ubírat, přidávat...má být 2,5atm, ale ono každý tlakoměr měří trochu jinak. 2) Volný krk řízení...jestli máš možnost, zvedni motorku tak, aby bylo přední kolo ve vzduchu, pak vezmi oběma rukama za vidle a zaklepej s nimi. Pokud volné, tak utáhnout. Zároveň zkontroluj chod řízení od kraje ke kraji, musí jít krásně hladce bez záškubů. Pokud nejde plynule a spíš škube nebo má vychozenou střední polohu, tak tě budou čekat ložiska v krku řízení. (levné ale pracné) 3) Nevhodné gumy anebo velikost...napiš co máš a v jaké velikost. Gumy můžou mít taky vliv.
A jinak, jak píše Shark...sehnat někoho na porovnání je taky fajn.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: pát 14. črc 2017 19:48:23 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
mno tlak gum 2,5 2 apod nebude mit vliv, nejsi na okruhu, jsem schopnej cestovne jezdit na 1,0 bez vetsiho povimnuti  a jo tam to uz trochu vlni jsi z plzenska tak se nekdy stav mrknem na to, ti to projedu a uvidime, vic pre SZ
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Vilém
|
Napsal: pon 17. črc 2017 14:53:25 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 22. črc 2016 11:48:35 Příspěvky: 60 Bydliště: Pardubice
|
Možná nastavení tlumičů. Snažil bych se to dostat do továrního nastavení, pokud to není.
_________________ Honda CBF 600 N, Yamaha FZS 1000 Fazer, Honda CBR 929 Fireblade, Suzuki GSXR 1000 K6, Yamaha FZ1 S Fazer, Suzuki SV 1000 S
|
|
Nahoru |
|
 |
Hasha
|
Napsal: úte 18. črc 2017 7:07:31 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Vilém píše: Možná nastavení tlumičů. Snažil bych se to dostat do továrního nastavení, pokud to není. To mě už napadlo taky, ale má 650 k5...takže žádné nastavení odskoku a tlumení.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
 |
pajatitis
|
Napsal: stř 19. črc 2017 17:12:26 |
|
 |
nováček |
Registrován: čtv 01. čer 2017 16:15:55 Příspěvky: 5 Bydliště: Kopernikova 32, Plzen
|
Hasha píše: Vilém píše: Možná nastavení tlumičů. Snažil bych se to dostat do továrního nastavení, pokud to není. To mě už napadlo taky, ale má 650 k5...takže žádné nastavení odskoku a tlumení. Mel jsem v profilu spatne zadany rok. Mam 2008 tam uz se daji nastavit tlumice nebo take ne?
|
|
Nahoru |
|
 |
Martas607
|
Napsal: pon 24. črc 2017 16:47:11 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: sob 01. bře 2014 18:38:49 Příspěvky: 48
|
od roku 2002 se nastavit dají.
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|