|
Právě je ned 10. lis 2024 21:22:35
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Hasha
|
Napsal: stř 14. bře 2018 16:29:25 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Tyjo, to je fakt prekérka.
Za prvé bych řekl, že jakmile se rozsvítí FI, tak koukej na budík, jestli svítí olejnička (vlevo nahoře). Ono FI není jenom chyba vstřikování/elektroniky...ale je to i kontrolka nedostatečného tlaku oleje. Jestli svítí, tak okamžitě zastavit a nejet.
STP to může být...nevidím důvod proč ne. Třeba se úplně neotvíraní -> mašina je přiškrcená. Zkus je také seřídit (synchro klapek) i nastavit čidlo, je to podobné jak TPS. Případně koukej, co to dělá....na volnoběh se zvedlou nádrží a otevřeným aiboxem zavrkat plynem.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: stř 14. bře 2018 21:42:01 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 329 Bydliště: Letohrad
|
Olejnička svítí, když není dostatečný tlak oleje...může se odkráglovat čerpadlo nebo třeba šála. To se může stát i když máš dost oleje Správně by mělo být TPS nastaveno na střed při volnoběhu (zahřáto na prov. tepl.) a od cca 1700 ot. být nahoře. Je to dost citlivé na nastavení, chce to u toho chvíli vydržet a dotahovat a zkoušet. Synchro sekundárních klapek se blbě dělá...já jsem při vypnuté mašině pošrouboval motor, až se klapky zavřely a pak jsem měřil jejich vzdálenost po obou stranách k vršku sacích hrdel....jednu klapku nastavil na stejné stejné vzdálenosti a druhou pak doladil přes šroub, aby byla opět stejně. Je to trochu polopatě vysvětleno, kdyžtak to rozepíšu podrobněji, kdyby bylo třeba. Primární klapky se dělají klasicky přes podtlaky při běžícím motoru.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
speedymratin
|
Napsal: sob 16. led 2021 9:51:13 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 237 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
No to není snad ani možný!!! Já mám K7 a loni jsem čistil, ale tohle tam určitě nebylo. Pár nečistot toť vše. Jaký máš rok? Zkontroluj si pro jistotu nádrž, jestli ji nemáš zrezlou. Hlavně si neber sirky na posvícení .
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
|
Palcát
|
Napsal: sob 16. led 2021 16:33:07 |
|
|
záklaďák |
Registrován: sob 28. bře 2020 18:27:06 Příspěvky: 12
|
Už mám vše cajk. Nádrž jsem vyčistil a střiky taky. Je to asi způsobeno lokací kde hlavně jezdím, Rumunsko, Bosna, Černá Hora a Albánie. Nádrž uvnitř vypadá v pohodě, tak soudím, že to bylo natankováno s benzínem. Jinak mám 2005.
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|