Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba " Rachtání" v převodovce?
Právě je úte 15. říj 2019 10:32:10

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: stř 05. zář 2018 0:54:47 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6484
Bydliště: Praha
pokud vam nekdo rozjebe spinaci skrinku tak ze neotocite klickem, nebo klicek uplne ztratite
lze nastartovat ale..... je k tomu nutny odpor 100 ohmu !

do spinaci skrinky vede 5 kabelu 2x cerveny, 1x hnedy, 1x oranzovy a 1x zluto-oranzovy tenky

je jedno jaky cerveny + hnedy rovna se obrysova svetla a zadni svetla a blinkry, muzete spojit

nasledne je nutno spojit cerveny + oranzovy a pres ten odpor pridat zluto-oranzovy (pokud nefunguje tak spojte pre odpor cerveny s zluto-oranzovym a pak pripojte k tomu cervenemu jeste ten oranzovy)

zapnete chcipak

ted muzete odpor a zluto-oranzovy odpojit nastartovat a odjet.......

ps: nesmite draty rozpojit po dobu jizdy, jinak konec
pss: pokud slusnete cervene draty (mozna i jine) o kostru, odejde hlavni pojistka pod sedlem (kdo ji jeste neodpalil tak jsou tam 2, jedna je nahradni) pod pruhlednym plastovym krytem

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5)


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 05. zář 2018 15:42:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56
Příspěvky: 1986
Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
Ale, ale.. Nekdo se ti snažil čmajznout mášu???

_________________
Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 06. zář 2018 19:56:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 13. bře 2011 0:14:59
Příspěvky: 379
Bydliště: Praha
Nevim, jestli se mi někdo snažil rozjebat skříňku nebo se prostě po těch 14 letech provozu něco unavilo, ale taky jsem tento týden měl HODNĚ velký problém s otočením klíčku z jakékoliv polohy do jakékoliv jiné. Trvalo cca 10-20 minut, než se podařilo nastartovat nebo zamknout. To byste nevěřili, jaxe u otáčení klíčku člověk zapotí..
Sháněl jsem info všude od Zdeňka po zámečníky a už už se viděl, jak budu vyměňovat zámky... Dopadlo to (zatím?) tak, že jsem zámek důkladně profoukal vzduchem a prolil snad litrem WDčka (to byla ta nejčastější rada...) a zámek naštěstí rozchodil. Ale pořád tam cítím něco, co lehce blokuje a musím klíčkem tak trošku poštelovat, aby to šlo bez problémů.
Ještě, že tady ten Sharkův návod nebyl předtím, protože už bych asi jezdil s rozpojenýma drátama a odporem...
Jen na doplnění těm, kteří to neví:
- zámkové vložky se nemažou ničím mastným, protože by se zalepily a nefungovaly 100%
- na pohyblivé části zámků (nikoliv vložky) se používá grafit
- WD není mazadlo, spíš čistidlo, odpuzovač a vytěsňovač vody - to vím i ze zkušenosti, protože jsem s ním párkrát "namazal" ložiska bruslí a opravdu je natvrdo zadřel

_________________
BlahoSlaVeni budiž SV


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 09. zář 2018 14:28:39 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6484
Bydliště: Praha
me ne, bejvaly karlovo zluty motorce.....

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz