To, že spoje hřejou je normální. Regulátor je zkratový typ, tzn, že ve chvíli kdy jeho výstupní napětí přesáhne limit, zkratuje ("přiškrtí") fáze vůči sobě. To znamená, že z alternátoru do regulátoru jde téměř vždy největší možný proud -> každý kontakt má nějaký odpor -> proto to hřeje.
K tématu... Napětí na výstupu regulátoru jsi měřil? Odpojený i zapojený? Může být poškozená elektroinstalace od reglu k baterce.
Případně můžeš proměřit ještě alternátor při zatížení. Sežen si nějaké výkonnější 24V žárovky, zapoje je do trojúhelníku a připoj altík. Pak proměř fázové napětí při tomto zapojení.
Ještě vem ohm-metr a propípej fáze altíku vůči kostře....jestli to někde "neleze" bokem.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|