|
Právě je úte 22. črc 2025 10:22:21
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
ewans
|
Napsal: pát 06. čer 2008 11:55:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Zrejme me odesla baterka v masine tak koukam po nove,zjistil sem ze tam patri oznaceni YTX9-BS.Volal sme do motokseftu v brne,tam me rekli ze ju maji za 2100Kc,koukal sme na netu http://www.micronix.cz/cz/1.php?loc=showitem&choice=142http://www.mulac.cz/cenik.php?typ=moto tip Bat. 508012 VARTA LF 12V/ 8Ah/ 80A za 1252.00Kc http://www.nejlevnejsiautobaterie.cz/in ... ts_id=2999Tak se chcu zeptat esi mate nekdo zkusenosti s kupovanim baterky do sv650 r.v.2002.Popripade esi ste kupovali pres net a kde a esi uz dosla naformatovana,pac jak ne tak je me to nahovnec. Napred se ujistim esi je to teda baterkou-zkusim tam dat jinou a uvidim. Jel sem normalka na masine do hokny a du z hokny otocim klickem a nic-zadna elektrika vubec nic,zkousel sem pohnout snimacem spojky,zkousel sem kontakty na baterce a nic,vytahl sem baterku,dotahl dom zkusil sem ju na dratky-pres zarovku a ta se ani poradne nerozsvitila,jen vlakno se trochu rozzhavilo,takze soudim ze je po ni dyz se z niceho nic tak naraz vybije asi ne?
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: pát 06. čer 2008 12:02:23 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Ted me tak napadlo-zkousel ste nekdo nastartovat masinu pres kably z auta?Ma to taky 12V ale jiny ampery tak se chcu zeptat esi to jde nebo esi bych tim neco zkurvil....
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pát 06. čer 2008 12:06:49 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Jde to jednoduše, jeden kabel na startér, druhý na rám a davaj, nemusíš ani lozit přímo k baterce... na karbecový verzi mě taky odešla baterka a špatněl jsem startoval, takže jsem to takhle řešil častokrát.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: pát 06. čer 2008 12:09:54 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Neith píše: Jde to jednoduše, jeden kabel na startér, druhý na rám a davaj, nemusíš ani lozit přímo k baterce... na karbecový verzi mě taky odešla baterka a špatněl jsem startoval, takže jsem to takhle řešil častokrát. A dyz to dam proste na poly na baterku tak by to melo taky jit ne?....takze nevadi ze auto ma jiny ampery?v tomhle se prave moc nevyznam.Sem hodil tu baterku na nabijecku tak ju zkusim hodit do masiny a esi nastartuje tak ju snad dovezu dom-jak masina jede tak jede na alternator ne a baterku skoro nepotrebuje-dyz pojedu bez svetel a blinkru....kdyby chcipla tak ju nahodim pres auto...
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pát 06. čer 2008 12:18:27 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
No já nejsem elektrikář, takže teorii ti neřeknu, ale řeknu to takhle... nouzově jsem to dělal snad stokrát, kdekoliv se objevil ochotnej chlápek s kablama, v životě jsem neřešil, co je to za auto, resp. jakou má baterku. Připojili jsme kably, já to nahodil, kably do frcu a hurá pryč. Samozřejmě můžeš i přímo k baterce, dělal jsem to tak i tak, ale proč zbytečně lozit k baterce...? Jak už nastartuješ, tak je to samozřejmě v pohodě, jenom bacha, ať brzo nestáhneš sytič, rádo to zdechá.. ale to už asi znáš dobře sám. Takže ještě s nahozeným sytičem bych raději nic neřešil a rozjel se co nejdřív a stáhl ho částečně až po rozjezdu a úplně až po aspoň částečném zahřátí motoru.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pát 06. čer 2008 12:25:32 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Jinak zkoušel jsem pro tebe najít tu baterku, kterou jsem na kupoval na ročník 99 a vyšla mě tehdy na 1.100 kč! Bohužel si nevzpomenu a papíry od ní jsem někde asi upotřebil na hajzlu nebo nevím, prostě je nemám.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: pát 06. čer 2008 14:24:02 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Tak sem do ni hodil nabitou baterku a vse je v cajku,takze ted resim esi mam vubec kupovat novou baterku nebo esi je tahle dobra,nerad bych aby me zas nekde vypekla-treba ted u Kurta.Dobijite baterku pres leto?ja ted jezdim hodne casto,skoro kazdej den do hokny a z hokny takze si myslim ze se musi stihat dobijet,tak ale jak je mozny ze se me z niceho nic vybila??sakra
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Nejt
|
Napsal: pát 06. čer 2008 15:11:41 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Mě se baterka vybila kvůli alarmu. Když je integrovanej, bere si šťávu, i když není aktivovanej. Jinak netuším.. kontrolovals dobíjení? Přes léto baterku nedobíjím, je teplo a když člověk jezdí aspoň jednou za 3 týdny, neměl by být absolutně žádný problém. Teď budu odjíždět na měsíc pryč, tak ju na dobíječku hodím, ale jinak na to peču.
Jinak je třeba proměřit celkovou kapacitu baterky. Pokud klesne její voltáž pod 10, už je to špatně a baterka už bude mít docela slabou výdrž a bude třeba ji častěji dobíjet nebo pro klid rovnou vyměnit. Mě tehdy baterka klesla na nějakých 8V a když motorka stála déle než dva dny, už byl problém ji rozjet, naštěstí mám garáž na kopci, tak jsem ji nakonec vždycky nahodil, ale tohle není řešení. Jak říkám, tohle není ani spočítaný ani teoretické vysvětlení, tohle je moje zkušenost s chováním baterky na SV 650 99.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
 |
ewans
|
Napsal: pát 06. čer 2008 17:02:45 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Ok,nejak promerim a uvidim...
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 07. čer 2008 11:29:58 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
No tos k tem kabelum, neni to absolutne problem, tebe zajima akorad udaj ze baterka ma 12V, a ten zdroj od koho chces startovat (auto) musi mit taky 12 V, ja mam zatim zkusennost ze sme takhle s kamosem nahazovali CBR600F a nebyl problem, ale hodnekrat nam to chciplo, tak na po3 uz se to drzelo... A k tomu dobijeni, presne jak psal neith, je to teplo a navic kdys jednou za cas vyjedes tak by se to melo dobijet, a ty kdys stim litas do hokny tak tuplem. Nevidim duvod proc bys mel nabijet, pokud se covek stara dobre o baterku tak mu bez nabijeni vydrzi treba i 5 let... Navic bacha na to nabijeni, je potreba impulsni nabijecka nikoli klasicka... Chce to nechat masinu treba den stat a pak zmerit napeti, nemelo by byt pod 11V... Tak ja se neska nebo zetra teda stavim a zmerame to 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: sob 07. čer 2008 23:34:09 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Neith píše: v životě jsem neřešil, co je to za auto, resp. jakou má baterku. Připojili jsme kably, já to nahodil, kably do frcu a hurá pryč tak bacha na liazky.... neb. jiný podivnosti co mají 24V 
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: sob 07. čer 2008 23:35:22 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
jinak jsem mašinu taky startoval přes kabely.... Jen je dobrý auto nastartovat portože i ta motorka má celkem velkej odběr a pokud ještě nechce chytnout, taky by jsi potom nemusel ani s autem odjet 
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: ned 08. čer 2008 1:54:18 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Tj, tak to snad kazdyho napadne ze kdy uvidi jednou tak velkou baterku nez je v aute, treba ta liazka tak ze to ma vic clanku a tim padem vic voltu, to by byl pruser Jinak jak pise popi, stejne jak kdys startujes auto pres kabely, nahodit auto, zapojit minusovej pol, pa ka opratrne plusovej, nekdy to jiskri trochen, a pak teprve startovat,jak uz sem psal tak tu CBR sem nahodil az na po 3ti, to ste meli videt jak te octavce 1.9 TDI padaly otacky, cili sme to meli jeste lehce pod plynem, zase tak lehce to neslo...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: ned 08. čer 2008 15:37:28 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
stafflik píše: 99% náklaďáku má 24 voltu. Neni to počtem článků, nebo velikostí baterky, prostě só tam ty baterky dvě...  no tak nezáleží kolik je tam baterek, ale jak jsou zapojený( serie/paralel) a kolik voltů dávají jednotlivé články...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: ned 08. čer 2008 15:47:16 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
presne tak...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: ned 08. čer 2008 16:43:52 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Eště sem neviděl aby olověné článek dával vic jak 1,5 voltu...(lip řečeny olověné článek=1,5V) A 24 voltovou baterku v autě sem viděl jednó. Náklaďáky sou na 24 a je jedno jak máš řešeny baterky. Jenom ty mali ludry só na 12... Jasny že mužeš mět čtyry baterky a bude ti to dávat podle zapojeni klidně 12V, ale o tym sem se nebavil...Velikost baterky ovlivňuje jenom kapacitu, ne volty. To by ta baterka musela mit vic článků a jak řikám to sem viděl jednou v životě.... Jedna baterka 12V, proto se to řeši dvěma. Tak je naprostá většina náklaďáku.. Jo eště třeba Vétřieska je řešená jinak. Ta má dvě baterky,fachči na dvanáct, jenom při startu se zapoji aji druhá baterka a fachá to na 24..... Ale taky nevim eši to má eště nejaky auto...
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
ergevan
|
Napsal: ned 08. čer 2008 17:43:33 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36 Příspěvky: 259 Bydliště: Košice okolie - SR
|
stafflik píše: Eště sem neviděl aby olověné článek dával vic jak 1,5 voltu...(lip řečeny olověné článek=1,5V) A 24 voltovou baterku v autě sem viděl jednó. Náklaďáky sou na 24 a je jedno jak máš řešeny baterky. Jenom ty mali ludry só na 12... Jasny že mužeš mět čtyry baterky a bude ti to dávat podle zapojeni klidně 12V, ale o tym sem se nebavil...Velikost baterky ovlivňuje jenom kapacitu, ne volty. To by ta baterka musela mit vic článků a jak řikám to sem viděl jednou v životě.... Jedna baterka 12V, proto se to řeši dvěma. Tak je naprostá většina náklaďáku.. Jo eště třeba Vétřieska je řešená jinak. Ta má dvě baterky,fachči na dvanáct, jenom při startu se zapoji aji druhá baterka a fachá to na 24..... Ale taky nevim eši to má eště nejaky auto... Tak pokial viem, tak oloveny clanok ma 1,9-2,2V. Vybity clanok ma 1,6V. Ak klesne napatie pod hranicu 1,6V, tak dochadza k poskodeniu clanku.
_________________ Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|