Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba Prosím pomoc, motor střílí/vynechává
Právě je úte 22. črc 2025 14:26:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: úte 10. čer 2008 21:33:10 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 10. čer 2008 18:32:08
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno
Ahoj, poradí mi někdo? Mám SVčko 650, rok 2001, a na jaře mi začal motor střílet/škytat/blafat/vynechávat, vážně nevím jak to mám pojmenovat. Ze začátku to byli takové slabší rány, které vycházejí přímo z motoru (těžko se určuje z kama přesně), velice nepravidelné, slyšitelné jen na volnoběh, jedna tak za 2 až 5 vteřin. Ale stále se to zhoršovalo, až teď, když nastartuju, tak když na plný sytič má motor 3000 otáček, tak při této ráně klesnou chvilkově i o 700 ot. , a pak se vrátí zas na původní hodnotu, atak dokola, a po vypnutí sytiče to neudrží volnoběh vůbec. Nezřetelnější je to u studeného motoru, i když po zahřátí to dělá taky. První co mě napadlo tak sem vyměnil svíčky, ale vůbec to nepomohlo.
Ví někdo co to způsobuje?


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 10. čer 2008 21:59:04 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Zkus procist toto vlakno:
viewtopic.php?f=15&t=307
myslim ze bysme se s tema radama opakovali ;)

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 11. čer 2008 9:07:06 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 10. čer 2008 18:32:08
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno
Jo, díky za odkaz.
Svíčkama to není.
Já myslel spíš jestli neví někdo konkrétnějc, jestli to bude karburátorama, nebo spíš elektrikou (vadné kably/fajky/cívka), protože jenom blbé seštelování karburátorů stojí docela dost peněz.

Jelikož to dělá docela nepravidelně, tak to osobně vidím spíš na chybu v elektrice, než ve směsi.

_________________
Simson S51 Enduro 86' >> Suzuki SV650S 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 11. čer 2008 11:57:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. úno 2008 10:07:00
Příspěvky: 271
Bydliště: Praha 4 - Újezd u Průhonic
Mě to dělal přebroušenej kabel od přední svíčky. přebrousil se o chladič. po výměně v poho. Nebo to budou fakt karburátory. Nechat vyčistit a aseřídit.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 11. čer 2008 12:34:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 23. lis 2007 10:06:20
Příspěvky: 163
Bydliště: Praha
p.ninja píše:
Mě to dělal přebroušenej kabel od přední svíčky. přebrousil se o chladič. po výměně v poho. Nebo to budou fakt karburátory. Nechat vyčistit a aseřídit.

Ten kabel sis koupil origo nebo nějaká náhražka??? Popřípadě na kolik tě to vyšlo.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 11. čer 2008 13:41:27 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. úno 2008 10:07:00
Příspěvky: 271
Bydliště: Praha 4 - Újezd u Průhonic
no ja mam starej typ sv a na tom je dobrý, že to neni navařený na cívku, takže mi známej jen vyměnil ten kabel na fajfku. Nevim jak je to u novýho, u některejch mašin je to společně s cívkou a tam je výměna docela mazec, jinak mě to přišlo asi na 200,-Kč


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 11. čer 2008 21:21:42 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. lis 2007 12:30:15
Příspěvky: 410
Bydliště: okr. Olomouc
Když to střílí, tak to je znamení špatné elektriky, kdy se ve výfuku nahromadí nespálený benzín a potom střelí - to vlákno co psal Jimbo viewtopic.php?f=15&t=307 si pročti pozorně - tam se nepsalo jen o svíčkách, nesmíš být tak zbrklej, píše se tam o fajkách, VN kabelu, odvodňovacím kanálku z předního válce z prostoru pro svíčky,....

_________________
SV-čko jsem miloval aje nenávratně pryč, ale V-Stromek 1000 taky není k zahození :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 31. črc 2008 9:09:41 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
Čus,
chtěl jsem se zeptat k tomuto tématu. Když nastartujete motorku přidáváte hnedka plyn, nebo to necháte aby se to vyladilo samo. Já když jí nastartuju, tak musim lehce přidat a pak už drží sama, když nepřidám, tak motor zhasne. Když je motorka uplně studená občas se stane, že mi něco třískne jakoby z válce, ale to udělalo zatim 2x sekundu po startu, něco jako by to chtělo chcípnout, ale nechcípne.
Vyzkoušel bych nové svíčky, protože mám najeto 14.000 a pochybuju, že ten předemnou je tam dával, ale podle manuálu jsem z těch obrázků nějakej zmatenej (tuhle sundat nádrž, tuhle radiátor, ale jak ho udržim ve vzduchu :-) ) můžete sem kdyžtak ve stručnosti napsat kde co oddělat. Už jsem si podle rad tady vyměnil na moto uplně všechno sám a bez problémů, díky.

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 31. črc 2008 12:40:29 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
Tak jsem na to ještě pořádně koukal a neni to nic složitýho, takže je to OK, ten chladič podrží kámoš :-) . Jsem zvědavej zda zmizí to křápání při studenym startu.

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 31. črc 2008 13:26:49 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
chladič opřeš o kolo... jen dej bacha aby jsi si nepodřel blatník

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 31. črc 2008 21:00:56 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Nebo ho rovnou oddelej uplne a vyfoukej vzduchem, se nebudes stacit divit co z toho sechno vyleti :lol:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 31. črc 2008 22:42:20 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
Díky za odpovědi.

Zkusil jsem tedy ty svíčky, takže klasika NGK CR8E, shánění po celým okrese nakonec Suzuki Liberec to jstilo. Ještě přesně nevím, jestli jsou ty křápance vyřešeny, ale to co jsem já vytáhl z hlav válců tak to jste ještě neviděli, mít foťák tak to fakt vyfotim (brutus). Každopádně startuje bez problémů, otáčky drží, ale hlavně je plynulejší i chod do otáček.

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 31. srp 2009 1:15:35 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 20. srp 2009 11:14:05
Příspěvky: 32
Oživim tohle téma abych nezakládal nové.

Dneska sem vytáhnul motorku a jel jí projed, cca po 2 km motorka vynachala a vyšla rána z výfuku. To se stalo ještě párkrát a já sem si všiml, že to dělá jen při přechodu přes 6500 otáček, ale jen když jedu tak na čtvrt plynu (když sem přidal víc tak to nedělalo). Dojel sem dom a pustil se do práce po výměně svíček, proměření kabelů atd. to bylo furt stejný. Už sem to pomalu vzdával a pak sem si řikám že to vypadá jak kdyby někdo vypnul zapalování, no a výsledek byl následující, na stojánku byla už horší pružina a při 6500 otáčkách se rozvibroval takovým způsobem že občas vypnul motor (dal sem tam jinou pružinu a je po problému). :clapping:

_________________
Suzuki SV 650S, V2, 1999 52kw 47 000 km, klín pod motorem
Suzuki GSX-R 1000, 2006 131kw 10 000 km (hrozná bestie),výfuk Yoshimura Tri-Oval, K&N filtr, frézované páčky, kousané kotouče


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz