|
Právě je úte 22. črc 2025 14:26:20
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
MartinSV01
|
Napsal: úte 10. čer 2008 21:33:10 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 10. čer 2008 18:32:08 Příspěvky: 46 Bydliště: Brno
|
Ahoj, poradí mi někdo? Mám SVčko 650, rok 2001, a na jaře mi začal motor střílet/škytat/blafat/vynechávat, vážně nevím jak to mám pojmenovat. Ze začátku to byli takové slabší rány, které vycházejí přímo z motoru (těžko se určuje z kama přesně), velice nepravidelné, slyšitelné jen na volnoběh, jedna tak za 2 až 5 vteřin. Ale stále se to zhoršovalo, až teď, když nastartuju, tak když na plný sytič má motor 3000 otáček, tak při této ráně klesnou chvilkově i o 700 ot. , a pak se vrátí zas na původní hodnotu, atak dokola, a po vypnutí sytiče to neudrží volnoběh vůbec. Nezřetelnější je to u studeného motoru, i když po zahřátí to dělá taky. První co mě napadlo tak sem vyměnil svíčky, ale vůbec to nepomohlo. Ví někdo co to způsobuje?
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: úte 10. čer 2008 21:59:04 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Zkus procist toto vlakno: viewtopic.php?f=15&t=307myslim ze bysme se s tema radama opakovali 
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
MartinSV01
|
Napsal: stř 11. čer 2008 9:07:06 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: úte 10. čer 2008 18:32:08 Příspěvky: 46 Bydliště: Brno
|
Jo, díky za odkaz. Svíčkama to není. Já myslel spíš jestli neví někdo konkrétnějc, jestli to bude karburátorama, nebo spíš elektrikou (vadné kably/fajky/cívka), protože jenom blbé seštelování karburátorů stojí docela dost peněz.
Jelikož to dělá docela nepravidelně, tak to osobně vidím spíš na chybu v elektrice, než ve směsi.
_________________ Simson S51 Enduro 86' >> Suzuki SV650S 01'
|
|
Nahoru |
|
 |
SV Mušketýr
|
Napsal: stř 11. čer 2008 12:34:17 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: pát 23. lis 2007 10:06:20 Příspěvky: 163 Bydliště: Praha
|
p.ninja píše: Mě to dělal přebroušenej kabel od přední svíčky. přebrousil se o chladič. po výměně v poho. Nebo to budou fakt karburátory. Nechat vyčistit a aseřídit. Ten kabel sis koupil origo nebo nějaká náhražka??? Popřípadě na kolik tě to vyšlo.
|
|
Nahoru |
|
 |
Rosťa
|
Napsal: stř 11. čer 2008 21:21:42 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 24. lis 2007 12:30:15 Příspěvky: 410 Bydliště: okr. Olomouc
|
Když to střílí, tak to je znamení špatné elektriky, kdy se ve výfuku nahromadí nespálený benzín a potom střelí - to vlákno co psal Jimbo viewtopic.php?f=15&t=307 si pročti pozorně - tam se nepsalo jen o svíčkách, nesmíš být tak zbrklej, píše se tam o fajkách, VN kabelu, odvodňovacím kanálku z předního válce z prostoru pro svíčky,....
_________________ SV-čko jsem miloval aje nenávratně pryč, ale V-Stromek 1000 taky není k zahození :-)
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: čtv 31. črc 2008 9:09:41 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Čus, chtěl jsem se zeptat k tomuto tématu. Když nastartujete motorku přidáváte hnedka plyn, nebo to necháte aby se to vyladilo samo. Já když jí nastartuju, tak musim lehce přidat a pak už drží sama, když nepřidám, tak motor zhasne. Když je motorka uplně studená občas se stane, že mi něco třískne jakoby z válce, ale to udělalo zatim 2x sekundu po startu, něco jako by to chtělo chcípnout, ale nechcípne. Vyzkoušel bych nové svíčky, protože mám najeto 14.000 a pochybuju, že ten předemnou je tam dával, ale podle manuálu jsem z těch obrázků nějakej zmatenej (tuhle sundat nádrž, tuhle radiátor, ale jak ho udržim ve vzduchu  ) můžete sem kdyžtak ve stručnosti napsat kde co oddělat. Už jsem si podle rad tady vyměnil na moto uplně všechno sám a bez problémů, díky.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: čtv 31. črc 2008 12:40:29 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Tak jsem na to ještě pořádně koukal a neni to nic složitýho, takže je to OK, ten chladič podrží kámoš  . Jsem zvědavej zda zmizí to křápání při studenym startu.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 31. črc 2008 13:26:49 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
chladič opřeš o kolo... jen dej bacha aby jsi si nepodřel blatník
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: čtv 31. črc 2008 22:42:20 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Díky za odpovědi.
Zkusil jsem tedy ty svíčky, takže klasika NGK CR8E, shánění po celým okrese nakonec Suzuki Liberec to jstilo. Ještě přesně nevím, jestli jsou ty křápance vyřešeny, ale to co jsem já vytáhl z hlav válců tak to jste ještě neviděli, mít foťák tak to fakt vyfotim (brutus). Každopádně startuje bez problémů, otáčky drží, ale hlavně je plynulejší i chod do otáček.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
Frank Dux
|
Napsal: pon 31. srp 2009 1:15:35 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: čtv 20. srp 2009 11:14:05 Příspěvky: 32
|
Oživim tohle téma abych nezakládal nové. Dneska sem vytáhnul motorku a jel jí projed, cca po 2 km motorka vynachala a vyšla rána z výfuku. To se stalo ještě párkrát a já sem si všiml, že to dělá jen při přechodu přes 6500 otáček, ale jen když jedu tak na čtvrt plynu (když sem přidal víc tak to nedělalo). Dojel sem dom a pustil se do práce po výměně svíček, proměření kabelů atd. to bylo furt stejný. Už sem to pomalu vzdával a pak sem si řikám že to vypadá jak kdyby někdo vypnul zapalování, no a výsledek byl následující, na stojánku byla už horší pružina a při 6500 otáčkách se rozvibroval takovým způsobem že občas vypnul motor (dal sem tam jinou pružinu a je po problému). 
_________________ Suzuki SV 650S, V2, 1999 52kw 47 000 km, klín pod motorem Suzuki GSX-R 1000, 2006 131kw 10 000 km (hrozná bestie),výfuk Yoshimura Tri-Oval, K&N filtr, frézované páčky, kousané kotouče
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|