ryan69 píše:
ergevan - tak to máš podobný průběh jako já. čili vadu na čidle chladící kapaliny asi můžeme eliminovat, díky. jen u mně se to na těch 1200 (což mám nastaveno jako volnoběh na teplym motoru) neudrží a klesne to těsně pod hranici 1000. 1200 udrží až hodně zahřátý motor.
start - 1750
pokles na 1500
volnoběh cca 1250
jaký je časový průběh - nevim.podle mě až tak moc nebude záleže tna čase,ale teplotě(pokles otáček).
K3 se mně s tím taky srala,jak jsem psal(pokles kolem litru,možná i pod,válce škytaly,mlátily,až to zdechlo)....nevim,čím to bylo....no,pokud to ničemu jinýmu neva,tak to praktikuj jako já....nastartuj,sedni,jeď....
žádný točení za studena,pomalu,plynule zahřát a pak kalup....myslím,že stání nastartované motky před garáží je akorát ku hovnu....
K7 je v pohodě....