Home SV Forum SV a vse kolem nich Opravy a udrzba Nízký otáčky na volnoběh při studenym motoru
Právě je čtv 28. bře 2024 15:23:48

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: stř 18. čer 2008 12:32:19 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20
Příspěvky: 115
Bydliště: Liberec
Hoy,

mám problém - při studenym motoru mám hrozně nízký otáčky, padá to skoro pod 1000RPM a div to nechcípne. Po startu je to OK, otáčky se drží cca na 1500RPM, ale už po 10sekundách to spadne na hranici 1000RPM. Svíčky jsem dával včera nový (najeto 11.500 km), nepomohlo.

Nenapadá někoho, čím by to mohlo být? Špatnej soft? Motorka je v origo stavu, tak bych spíš tipoval že se vysralo něco "mechanickýho" :confused:

_________________
velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3
malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 18. čer 2008 12:53:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
zdar,
na K3 mně to občas dělalo taky.Budoucí majitel pak psal,že přidal více otáček na volnoběh.
Nebo nastartuj,jeď,nenechávej ju zbytečně zahřívat.

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 18. čer 2008 13:49:35 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14
Příspěvky: 191
Když sem moto odvážel měl sem stejnej problém. Volnoběžné otáčky nastavené tak na cca 900.. Dokud nebyla zahřátá a nebyla pod plynem tak chcípala (amplituda po ubrání). Tak sem nastavil volnoběh na cca 1300 a už se to neděje.. U 1000 to má být kolem 1300 u 650 nevim..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 18. čer 2008 14:57:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20
Příspěvky: 115
Bydliště: Liberec
hoy,

já volnoběh zvednul, takže na studenym motoru to bylo okolo 1400RPM, jenže pak zase po zahřátí to bylo skoro 2000 :( ještě si s tím zkusím pohrát. ale myslíte teda, že "to spíš dělá všem", než že by bylo něco KO?

_________________
velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3
malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 18. čer 2008 15:29:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
volnoběh nastavuj vždy na zahřátém motoru.....

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 18. čer 2008 16:06:36 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14
Příspěvky: 191
Kawa píše:
volnoběh nastavuj vždy na zahřátém motoru.....


jj, je to stříkačka ona si to přebere.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 18. čer 2008 19:42:23 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20
Příspěvky: 115
Bydliště: Liberec
Kawa píše:
volnoběh nastavuj vždy na zahřátém motoru.....


to sem samozřejmě nastavoval. schválně jsem dal vyšší abych viděl co to udělá na studeným, resp. jestli se otáčky za studena zvýší nebo ne. hledal jsem chybu všudemožně, ale zatím jsem na nic nepřišel. nějak se mi nechce věřit, že by to takhle bylo "z výroby".. ale co mechanickýho by to mohlo být? ač sem si to ze začátku nemyslel, skoro to začínám vidět na chybu v softu. nejde mi do hlavy, proč hned po startu jsou za studena otáčky správně zvýšené, ale klesne do na 1000 hned po pár vteřinách.. mělo by to tam podle mně vydržet dýl.

_________________
velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3
malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 18. čer 2008 19:58:59 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Ještě si nech udělat nebo udělej synchronizaci (TSP).
Na mé 650 jsem měl problémy se startováním a právě během na volnoběh a tohle pomohlo

http://www.suzukisv1000.com/faq/tps.htm

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 19. čer 2008 8:37:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. úno 2008 10:07:00
Příspěvky: 271
Bydliště: Praha 4 - Újezd u Průhonic
mě to dělalo taky, ale já mám karbec. když jsem přidal volnoběžný otáčky tak to při ohřátym motoru bylo dost. nakonec to vyřešilo vyčištění a poštelování karburátorů. ale u stříkačky nevím.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 19. čer 2008 9:37:08 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20
Příspěvky: 115
Bydliště: Liberec
jirin.sv píše:
Ještě si nech udělat nebo udělej synchronizaci (TSP).
Na mé 650 jsem měl problémy se startováním a právě během na volnoběh a tohle pomohlo

http://www.suzukisv1000.com/faq/tps.htm



díky, to vypadá zajímavě :thumbsup:

_________________
velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3
malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 27. čer 2008 13:28:29 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
čidlo teploty chladící kapaliny pro řídící jednotku(zaoxidované,nebo špatné)ale kde je ti neporadim protože to nevim.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 28. čer 2008 17:35:27 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20
Příspěvky: 115
Bydliště: Liberec
to zní zajímavě, nevíte někdo kde by to mohlo být? koukám na mikrofiše ale nevidím, nevidím :-/

_________________
velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3
malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 28. čer 2008 18:08:42 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
A tech cidel pro mereni teploty chladici kapaliny je vic?
Ja myslim ze je to todle:


Přílohy:
cidlo.JPG
cidlo.JPG [ 16.72 KiB | Zobrazeno 18914 krát ]

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 29. čer 2008 0:04:59 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20
Příspěvky: 115
Bydliště: Liberec
toho jsem se tak trochu bál, že to bude to co ukazuješ - právě jsem si říkal, že tam asi na chladící soustavě nebude tolik vstupů. to na obrázku je krom jiné spínač ventilátoru a ten je nový, kupovaný před týdnem - takže tohle za nízký otáčky za studena nemůže :| leda by byl problém ještě na kabeláži z něj

_________________
velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3
malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 29. čer 2008 3:08:52 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 25. úno 2008 20:53:14
Příspěvky: 500
Bydliště: Praha 9-Libeň
Měl jsem stejný problém a řešil jsem to uplně stejně jako ostatní. přidal jsem na volnoběhu a hotovo.

_________________
Jawa 50, Čz 175, Honda cb 750, Suzuki sv 1000s k3,

"Když do pekla, tak se vší parádou!"


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 29. čer 2008 17:48:41 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20
Příspěvky: 115
Bydliště: Liberec
to ale v mém případě nikam nevede. pokud volnoběh sešteluju tak, aby se za studena drželi otáčky aspoň na těch 1300 - 1500, tak za tepla pak budou skoro 2000 a to je nesmysl.

spíš by mě zajímalo, od někoho, komu to "normálně funguje", jaký průběh z hlediska časové osy mají otáčky za studena.

u mně je to tak, že
start - otáčky kolem 1700
5s po startu klesnou na 1500
za dalších 5s jsou 1200
za dalších 5s už kolísají na hranici 1000 otáček

dle mně prostě ECU blbě vyhodnocuje teplotu motoru a otáčky sníží moc brzo

_________________
velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3
malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 30. čer 2008 10:45:32 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 19. kvě 2008 12:31:14
Příspěvky: 191
Je ti podívám. Mám sice K7 ale to by mělo bejt stejné..


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 30. čer 2008 13:39:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20
Příspěvky: 115
Bydliště: Liberec
dííky :good:

_________________
velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3
malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 30. čer 2008 14:56:08 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36
Příspěvky: 259
Bydliště: Košice okolie - SR
ryan69 píše:
to ale v mém případě nikam nevede. pokud volnoběh sešteluju tak, aby se za studena drželi otáčky aspoň na těch 1300 - 1500, tak za tepla pak budou skoro 2000 a to je nesmysl.

spíš by mě zajímalo, od někoho, komu to "normálně funguje", jaký průběh z hlediska časové osy mají otáčky za studena.

u mně je to tak, že
start - otáčky kolem 1700
5s po startu klesnou na 1500
za dalších 5s jsou 1200
za dalších 5s už kolísají na hranici 1000 otáček

dle mně prostě ECU blbě vyhodnocuje teplotu motoru a otáčky sníží moc brzo

Mam taktiez SV1000S/K3
Zohrej motor a potom nastav volnobeh na cca 1200 rpm.

Ja to mam nasledovne:

start - otáčky okolo 2000
5-10s po startu klesnu na 1700
a pomaly klesaju na 1200
potom uz kolisu na 1200 otackach

Pri studenom motore to cele trva od nastarovania asi 20s.
Ked je motor len trocha teply, tak to trva asi 5s.

_________________
Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 30. čer 2008 16:12:14 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20
Příspěvky: 115
Bydliště: Liberec
ergevan - tak to máš podobný průběh jako já. čili vadu na čidle chladící kapaliny asi můžeme eliminovat, díky. jen u mně se to na těch 1200 (což mám nastaveno jako volnoběh na teplym motoru) neudrží a klesne to těsně pod hranici 1000. 1200 udrží až hodně zahřátý motor.

_________________
velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3
malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 27 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz