|
Právě je úte 22. črc 2025 11:16:45
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
stafflik
|
Napsal: úte 19. srp 2008 23:01:05 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
No pokud už ti to nende víc našpónovat tak bude řeťěz v háji. Tym šróbem vlastně špónuješ řetaz... Hrábni po řetazu na rozeťě. Eši s nim pohneš, pude oddálit od rozety tak asi bude v háji..
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: stř 20. srp 2008 8:03:43 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Takže ty šrouby se maj normálně přitáhnout a tím se natáhne řetěz ? Nemusí to mít nějakou nastavenou vůly, abych s tim nemusel třeba do servisu, prostě mam dotahovat dokud to jde ?
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: stř 20. srp 2008 19:10:14 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Tak jsem to chtěl udělat, stim šroubem ani nehnu, nadzvednu motorku a začne se ohlodávat. Takže to asi nevyzkoušim. Každopádně jsem zkusil ještě dotáhnout ty dvě matky na šroubech vzadu, ty se přitáhly k těm myskám a už to tam necinká. Jinak řetěz mi nepřijde nijak prohnutý, hlavně nevim jak změřim ten prohyb, ale od rozety se dá odtáhnout asi tak 0,5-1 milimetru.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: čtv 21. srp 2008 8:00:48 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Nehnu s tim šroubem, kterej je na fotce nahoře označenej jako "1". Manuál mam staženej a vytištěnej. Já jsem byl hlavně zmatenej z toho, že se tam kejvaly ty krytky protože původně to dotáhnout nešlo a včera jsem to dotách. Ale ten velkej šroub si budu muset nechat někde povolit. Ještě pokud jsem to dobře pochopil, tak mám povolit šroub číslo "1", potom dotahovat v pravo a vlevo matku na šroubu číslo "2", seštelovat to a zase dotáhnout šroub číslo "1".
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: čtv 21. srp 2008 19:49:27 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Tak to vypadá, že už by to mělo bejt v klidu. Bohužel se mi stala další nepříjemnost, stojim před BikersCrownem, kde po 2 reklamuju rukavice, koukam na padák a ten je nějakej křivej - Tak do něho klepnu prstem a on upad  , normálně byl přilepenej sekundáčem, v tu chvíli mít toho "XXXXXX" co mi prodal motorku před sebou tak mu dam takovou, že mu upadne hlava jak mě ten padák, fakt si nedokážu představit, že jedu 160km/h klopim to a upadne mi to pod zadní kolo. Dá se stim takle vůbec jezdit, protože u nás v servisu bude ten co tohle odvrtává až za 3 tejdny.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
popi
|
Napsal: čtv 21. srp 2008 21:19:48 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
NecMaster píše: Nehnu s tim šroubem, kterej je na fotce nahoře označenej jako "1". Manuál mam staženej a vytištěnej. Já jsem byl hlavně zmatenej z toho, že se tam kejvaly ty krytky protože původně to dotáhnout nešlo a včera jsem to dotách. Ale ten velkej šroub si budu muset nechat někde povolit. Ještě pokud jsem to dobře pochopil, tak mám povolit šroub číslo "1", potom dotahovat v pravo a vlevo matku na šroubu číslo "2", seštelovat to a zase dotáhnout šroub číslo "1". nepovoluj šroub. ale matici!
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: čtv 21. srp 2008 22:14:53 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Sorry, nemyslel jsem šroub, myslel jsem matici. Mám blbej klíč, takže to šlo fakt špatně aniž bych to zkurvil, takže jsem sehnal očkovej a už OK, hlavně nepovolovat směrem nahoru ale dolu je to lepší..........spíš by mě zajímalo zda se dá jezdit s urvanym padákem, vypadá to tak, že mi kouká kus šroubu kterej vede do motoru kam se umístuje padák, akorát neni přitaženej k rámu ( jak je urvanej ).
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
sting
|
Napsal: pát 22. srp 2008 0:50:39 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01 Příspěvky: 1138
|
to je vcelku logicky ze to jde povolit lip pakou dolu nez to tahat nahoru... jinac ti doporucuji si koupit golu nebude lepsi koupit novej padak nez premejslet nad tim jak se da jezdit s urvanym? myslim ze uz je stejne na hovno...
_________________ pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: pát 22. srp 2008 8:04:44 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
sting píše: to je vcelku logicky ze to jde povolit lip pakou dolu nez to tahat nahoru... jinac ti doporucuji si koupit golu nebude lepsi koupit novej padak nez premejslet nad tim jak se da jezdit s urvanym? myslim ze uz je stejne na hovno... Jde o to, že ten šroub je urvanej přesně s rámem Taky jsem rozhodně nepřemejšlel, že tam ten padák budu lepit lepidlem jak ten dement předemnou. Jenže si ho musim nechat odvrtat a nechat vytáhnout a ten servisák tu budue až za 3 tejdny, tak nevim jestli se na tom dá jezdit takle s tim urvanym šroubem, nebo jestli to nějak drží motor.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: pát 22. srp 2008 16:17:55 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Tak ho povol na druhé straně.... Ten šroub vede zkrz motor a na druhé straně na něm máš našróbené druhé padák. Jinak nejak nechápu jak ti tam ten druhé drži, když ty padáky sou vlastně matka. Mrskni sem fotku, co máš ulomeny...
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 23. srp 2008 1:57:55 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Nejde mi to do hlavy taky staffliku, fotka to asi rozuzli...
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
Jimbo
|
Napsal: sob 23. srp 2008 11:46:45 |
|
 |
Moderátor |
 |
Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09 Příspěvky: 3868 Bydliště: Újezd u Brna
|
Nj chlape, ty je mas tam kde byt nemaji, uz nas to tu par tak blbe melo... maji byt tady: http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=16218
_________________ Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9
|
|
Nahoru |
|
 |
stafflik
|
Napsal: sob 23. srp 2008 12:03:50 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 06. lis 2007 21:52:56 Příspěvky: 1987 Bydliště: Doloplazy ( u Olomouce )
|
Tak to tomu ovšem nerozumiš dobře  Tam kde ty máš padáky opravdu šroub durch není. Problém je v tom že tam taky padáky byt nemaji...  Maji byt o jeden šroub níž. Tam je šroub skrz celé motor. Navic nechápu co tam máš ten špunt. To je nejaké zbytek teho padáku? Protože tam je jenom hladké rám s tim šroubem. V podstatě ty to máš chyceny šroubem 11 a mělo by to byyt pod šroubem kde je na obrázku jenom matka 15. Z druhé strany máš šroub skrz celé motor...
Přílohy: |

rouby.JPG [ 35.44 KiB | Zobrazeno 3623 krát ]
|
_________________ Suzuki SV 650 N rok výroby 2003, barva: modrá metalíza. ;-)
|
|
Nahoru |
|
 |
NecMaster
|
Napsal: sob 23. srp 2008 12:19:23 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17 Příspěvky: 270
|
Nojo, já to takhle koupil a fakt jsem nechtěl aby to upadlo. Prostě to tam v Itálii někdo blbě namontoval a prodejce to tam nalepil aby to jen prodal a nazdar. Jinak ten muj padák se skládá ze 2 částí, takže to co je tam na rámu je asi ta druhá část. Jak to tam drží fakt nevim, ale klidně bych i věřil tomu, že je to tam přilepený lepidlem. V tuhle chvíli by mě spíš zajímalo, jestli se stim takle dá jezdit, vypdá to, že ten šroub když nejde skrze motor neni zas až tak důležitej, samozřejmě vim, že důležitej je každej, ale potřebuju na tom ujet 14 dní než to necham opravit. No teď mě tak došlo, že pokud to bylo přilepený, tak jsem doteď natom takhle jezdil celý léto.
_________________ Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<
|
|
Nahoru |
|
 |
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|