|
Právě je čtv 02. kvě 2024 23:55:38
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Hasha
|
Napsal: úte 19. črc 2016 7:09:34 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
Pokud seženeš něco ve východních Čechách, tak já byl mohl.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
miki83
|
Napsal: úte 19. črc 2016 11:03:03 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pát 15. črc 2016 19:56:12 Příspěvky: 49
|
Hasha píše: Pokud seženeš něco ve východních Čechách, tak já byl mohl. Ok budu s tím počítat, děkuju za nabídku a ochotu.
|
|
Nahoru |
|
|
Kawa
|
Napsal: úte 19. črc 2016 11:21:58 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22 Příspěvky: 2620 Bydliště: Štatl
|
miki83 píše: Případně bych se chtěl zeptat zda by si někdo udělal čas na to aby se se mnou zajel podívat na nějaké to SV. Vím že čas není zadarmo a domluvíme se. Pokud by někdo měl chuť tak se prosím ozvěte. Máte už zkušenosti a víte na co si dát pozor. Děkuji. Brno a okolí bych taky mohl, pokud se to nějak bude dát časově skloubit. Za deště ale nikam nejedu - zbytečně projebanej čas. 2 rady před výjezdem na prohlídku: Nech si předem zaslat VIN, motorku prověř předem. Upozorni majitele, aby byl studenej motor při tvém příjezdu. Lidi jsou vyscaní a startujou to předtím, než dojedeš - to je na hovno.
_________________ Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R
|
|
Nahoru |
|
|
miki83
|
Napsal: úte 19. črc 2016 16:20:56 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pát 15. črc 2016 19:56:12 Příspěvky: 49
|
Kawa, ok díky. Určitě bych vše domluvil předem aby se to hodilo všem. S tím VIN kem je to dobrej tip, v bazaru je to pořešený ale přímo od kupce je to riziko. Dík. Ten studenej a teplej motor to vím, zatím jsem vždy narazil na studený.
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: úte 19. črc 2016 23:05:20 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6556 Bydliště: Praha
|
nevypada spatne praha+plzen a okoli muzu ja
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
miki83
|
Napsal: stř 20. črc 2016 5:16:31 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pát 15. črc 2016 19:56:12 Příspěvky: 49
|
shark píše: nevypada spatne praha+plzen a okoli muzu ja shark: Děkuju, to mi pomůže. Budu rád. A kterou máš na mysli, tu z těch Říčan? Má sice 42 tis. km ale jinak to vypadá, že byla opečovávaná. A co vše se při tolika km řeší, je třeba dělat nějaký větší servis (klapky, rozvody atd.)? Jestli ano na kolik to tak vidíte, přibližně. Jinak Vám chci poděkovat za ochotu mi pomoc a za rady, díky Teď jen vybrat tu správnou.
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: stř 20. črc 2016 7:43:11 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
42t km je nic, takový průměrný nájezd. Koukni na http://www.motorkari.cz/tema/?t=188606 uvidíš, že ani víc není problém. Vyšší km rozhodně neznamenají něco špatně, záleží ale hlavně na dodržování pravidelné údržby a celkovém stavu motorky. Intervaly jsou 6/12/24...takže ve 48 bude velký servis, tzn ventily a klapky, atd...koukni do servisního manuálu.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
Hasha
|
Napsal: pon 25. črc 2016 10:25:50 |
|
|
záklaďák |
Registrován: pon 04. led 2016 15:07:33 Příspěvky: 328 Bydliště: Letohrad
|
miki83 píše: Ahoj, objevil se mi další tip. http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... 12525.htmlJe teda červená, což není zrovna moje barva a proto se ptám vás zkušenějších co by vyšel lak na černou na celou motorku. Jinak to vypadá že pán se o ní staral dobře. Nový lak na lakované díly cca 15t. Počítej ještě svoji/cizí práci na odstrojení a ustrojení mašiny. Koupě samolepek/polepů/nápisů (cca 1t). Hledání dobrého lakýrníka, ne každý lakýrník chce dělat samolepky pod lakem. Zápis změny barvy do TP - 500? Motorka vypadá pěkně, cena slušná na to kolik a jakých má doplňků (PC+laufy). Jestli to nemáš daleko, jeď minimálně na kukačku....třeba naživo se ti ta červená bude nakonec líbit. Třeba mě se měděná taky nějak moc nezamlouvala, ale pak jsem ji viděl ve skutečnosti a změnil jsem názor.
_________________ Sůza: SV1000S K3, vínová, GSXR předek, 320mm kotouče, R6 třmeny/pumpa, PC V + QS, vačky -1 do předstihu Zůza: SV1000S Kx, červená, GSXR předek, 320mm kotouče, R1 třmeny, RCS17 pumpa, Öhlins SU303 tlumič, Ignijet 12D jednotka, M4 svody
|
|
Nahoru |
|
|
Thoms
|
Napsal: pon 25. črc 2016 11:10:14 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: ned 22. črc 2012 14:47:01 Příspěvky: 96
|
miki83 píše: Ahoj, objevil se mi další tip. http://www.motorkari.cz/motobazar/motor ... 12525.htmlJe teda červená, což není zrovna moje barva a proto se ptám vás zkušenějších co by vyšel lak na černou na celou motorku. Jinak to vypadá že pán se o ní staral dobře. Ahoj, pokud bys potřeboval klidně ji můžeme dojet omrknout.. (občas se po okolí jezdim projet). Neříkam, že jsem odborník , ale SV jsem měl 4 sezony a za tu dobu už snad člověk ví, co a jak..
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník |
|
Můžete zakládat nová témata v tomto fóru Můžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|