Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning levné užitečné modifikace SV 1000 část 3 kalibrace TPS
Právě je pát 01. lis 2024 1:54:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: pát 04. črc 2008 12:41:48 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 07. dub 2008 20:59:10
Příspěvky: 26
TPS je senzor který snímá otáčky motoru upravuje vstřikování paliva a řízení motoru. Většina motorek je nastavena nesprávně už z továrny a toto způsobí, že se motorka chová trhaně při nízké rychlosti (vzhledem k tomu, že tam není dost paliva). Tato kalibrace odstraní všechny problémy. http://www.sv-portal.com/forums/showthread.php?t=9111 tady je link jak na to i s obrázky. Je to v angličtině a poněkud obsáhlejší. :good:


{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 04. črc 2008 13:17:55 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20
Příspěvky: 115
Bydliště: Liberec
já tohle asi brzo vyzkouším, protože do 3tis RPM se nedá jet a při popojíždění ve městě šílím...

jinak kdo by se nechtěl registrovat (aby viděl obrázky) tak mrknout sem - http://www.suzukisv1000.com/faq/tps.htm je to ten samý článek jen vytažený z toho fóra do jedné stránky.

_________________
velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3
malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 09. črc 2008 22:43:43 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
může to někdo přeložit???

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 10. črc 2008 9:55:02 
Offline
záklaďák

Registrován: pon 07. dub 2008 20:59:10
Příspěvky: 26
Zjednodušeně:

http://www.suzukisv1000.com/faq/tps.htm

1 Připrav si kus drátu

2-3 Zvedni nádrž

4-6 Skontroluj že máš správně nastavené volnoběžné otáčky 1200 RPM při zahřátém motoru popřípadě je nastav

7-8 Najdi správný konektor pod sedlem

8-9 Vypni zapalování a dej tam drát jako na obrázku

10 Na displeji se objeví místo teploty -c 00

11 Nastartuj a pomalu vytáčej motor - by se mělo správně posunout nahoru ve 1450 RPM ale pravděpodobně se tak stane až někde kolem 3000 RPM to jsou otáčky ve kterých začne stříkačka přidávat benzín takže když je to takto vysoko nastavené motorka se v malých rychlostech cuká.

12-13 Vypni motor a najdi TPS viz obrázek a povol oba šroubky spodní je těžko přístupný

14 nastartuj a otáčej TPS protisměru hodinových ručiček tím se snižuje aktivační bod senzoru.

15 velmy pomalu a opatrně posunuj sensor koukej při tom na displej a přidávej otáčky dokud nedosáhneš požadovaných hodnot. tj. v na volnoběh je - ve středu 00 a pohne se nahoru ve 1450 RPM Buď trpělivý displeji trvá několik sekund než zaznamená změnu z TPS.

16 pokud máš správně nastaveno opatrně utáhni oba šrouby poté znovu skontroluj nastavení na displeji.

17 oddělej drát z konektoru, znovu jej zapoj a vrať vše do původního stavu

Doufám že to je srozumitelný : motosmileV :


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 11. črc 2008 20:14:53 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20
Příspěvky: 115
Bydliště: Liberec
tak to mám za sebou. ten senzor je teda pěkná mrcha citlivá. nakonec sem to vzdal na 1550RPM, mělo by to být sice 1450 ale ta stovka snad ničemu neuškodí. jinak "default" jsem měl 2600, takže doufám že cukání při popojíždění městem okolo těch 2 - 2,5 tis RPM bude tatam. už jsem to bohůžel nestihl vyzkoušet, akorát sem utáhl šrouby a přiřítila bouřka..

_________________
velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3
malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 12. črc 2008 16:15:30 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 13. úno 2008 22:24:15
Příspěvky: 63
Bydliště: Praha 3
Velmi zajímavé :) až to někdo otestujete hoďte sem prosím info. zda a jak se to projevilo.
..ta moje nervoza pod 3000 ... :(
no byl bych rad kdyby to fungovalo :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: sob 12. črc 2008 20:32:11 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20
Příspěvky: 115
Bydliště: Liberec
tak odzkoušeno. je to super, nad nově zkalibrované otáčky žádné cukání, jde krásně plynule za plynem. super tip.

_________________
velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3
malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 13. črc 2008 8:53:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
A melo nejaky dalsi vliv?Je jasny ze ted tahne esce vic odspodu asi,ale me by zajimalo esi takova uprava muze posunout treba krivku nebo tak...

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 13. črc 2008 9:05:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
No já jsem si tohle nechal dělat v servisu a zmizely mi problémy při startování. Když jsem si SV dovezl, tak mi dělala to, že lehce naskočila, ale hned chcípla – po druhém nastartování už to bylo OK. (ale je možný že mi trochu poladily i volnoběh a motorka dostala nové svíčky –– každopádně to jelo a startovalo lépe :))

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 13. črc 2008 11:06:16 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36
Příspěvky: 259
Bydliště: Košice okolie - SR
Tak mne to cuka pri jazde pod 3000 otacok a dnes som to kontroloval a mam to nastavene na 1600 otacok. Skusim to este doladit na tych 1450.

_________________
Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 13. črc 2008 11:40:17 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
ewans píše:
A melo nejaky dalsi vliv?Je jasny ze ted tahne esce vic odspodu asi,ale me by zajimalo esi takova uprava muze posunout treba krivku nebo tak...

Ewans my mame s karbecama smulu... :cray:

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 03. srp 2008 10:25:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
Tak jsem to udělal přítulce na moto a je v tom rozdíl měla to nastaveno na něco přes 2500ot/min teď jde motor podstatně plynuleji za plynem od nizkých otáček.
Jo jinak je to strašná piplačka,ale rozhodně se vyplatí udělat.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: ned 03. srp 2008 21:48:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
Tak přítulka dnes provedla zkušební jízdu a hubu od ucha k uchu prej co jsem s tím udělal,že jsem jí to snad musel vyměnit motorku.Motor prej jde krásně od 3000 tis za plynem na jakoukoliv rychlost.Tak to asi funguje :good:

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 04. srp 2008 16:39:40 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 04. srp 2008 15:34:09
Příspěvky: 14
Bydliště: Brandýs n. Labem
Jedna z možností jak trochu zklidnit "nervozitu" mezi 2 a 3 tisícema otáček u SV / TL / DL motoru jsou elektronický udělátka s ATRE, jako je třeba GIpro - což je sice hlavně ukazatel zařazenýho kvaltu, ale má vestavěný i rozšířený TRE mod (ATRE), který trochu vyhlazuje v nízkých otáčkách na litrových mašinách chod a odezvy plynu (viz http://gipro.moto-doplnky.cz).

No a pak taky změna sekundárního převodu - což je třeba u nás na Vstromu hodně populární věc, výměna kolečka 17-zub za 16-zub. Ale mění to charakter mašiny a u SV to nemá zrovna smysl...

_________________
Pavel 'Kokin" Köhler, Suzuki V-Strom DL-650 K9
http://www.givi.cz - výhradní dovozce Gipro a Healtech electronics do ČR.
Dovoz Stebel, Louis.de a další. Prodej sortimentu Givi, Sw-motech, MRA, Puig, Scottoiler.
Administrátor http://www.vstromklub.cz


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 06. srp 2008 22:56:37 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
Dá se tenhle postup použít i u SV650, bydlim v menšim městě a plynulejší chod po centru bych uvítal. Takhle musim buď drtit spojku, nebo né uplně bezpečně předjíždět : scrosbike : .

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 07. srp 2008 7:52:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
NecMaster píše:
Dá se tenhle postup použít i u SV650, bydlim v menšim městě a plynulejší chod po centru bych uvítal. Takhle musim buď drtit spojku, nebo né uplně bezpečně předjíždět : scrosbike : .

jasně ,že to jde i na 650.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 07. srp 2008 16:47:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 10. úno 2008 18:27:17
Příspěvky: 270
No OK, po 20ti minutách hledání konektoru jsem zjistil, že na mé motorce neni pod zadním sedlem, ale vpředu u baterky. No nic zapojil jsem a mínus se mi hne u 3000rpm, tak že stim tedy hnu, bohužel jsem zjistil, že mám sice Torx bity, ale tohle je Security Torx Bit, ten samozřejmě nemám. Byl jsem v servise a chtějí za 1 Sec.TorxBit 69Kč, ale velikost 25 se prodává pouze v Setu za 690,-. Dá se to povolit nějak alternativně, nebo kde bych koupil ten Bit samostatně ???

_________________
Pionýr "Pařez" `76 > Simson "S51" `91 > SV650s K4 > Hornet 600 `08 > GSX-R 750 -nejlepší <<<


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 08. srp 2008 7:59:33 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
nechá se to udělat i 27 ale musíš jí tam velmi opatrně nacvaknout...já 25 taky neměl jen 27...možný by nebylo od věci si ten bit třeba i někde jen půjčit...na víc jak půl hodiny ho stejně potřebovat nebudeš.

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 08. srp 2008 10:27:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 18. dub 2008 2:13:20
Příspěvky: 115
Bydliště: Liberec
taky jsem několik dní marně sháněl ST bit, všude jen T a ST jen v sadách. nakonec jsem sehnal samostatný ST bit za 79,- v AlfaVarii

jinak kamarád to řešil na svym XJR tak, že to co v hlavě šroubu překáželo prostě "vypreparoval" :roll:

_________________
velká liška: Suzuki SV 650S ´99 -> Suzuki SV 1000S K3
malá liška: Piaggio NRG MC3 -> Aprilia SR 50


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pát 08. srp 2008 10:41:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
ryan69 píše:
taky jsem několik dní marně sháněl ST bit, všude jen T a ST jen v sadách. nakonec jsem sehnal samostatný ST bit za 79,- v AlfaVarii

jinak kamarád to řešil na svym XJR tak, že to co v hlavě šroubu překáželo prostě "vypreparoval" :roll:

tak to přeju u SV přijemnou práci...je to skovaný za rámem :-D

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 81 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz