Zjednodušeně:
http://www.suzukisv1000.com/faq/tps.htm1 Připrav si kus drátu
2-3 Zvedni nádrž
4-6 Skontroluj že máš správně nastavené volnoběžné otáčky 1200 RPM při zahřátém motoru popřípadě je nastav
7-8 Najdi správný konektor pod sedlem
8-9 Vypni zapalování a dej tam drát jako na obrázku
10 Na displeji se objeví místo teploty -c 00
11 Nastartuj a pomalu vytáčej motor - by se mělo správně posunout nahoru ve 1450 RPM ale pravděpodobně se tak stane až někde kolem 3000 RPM to jsou otáčky ve kterých začne stříkačka přidávat benzín takže když je to takto vysoko nastavené motorka se v malých rychlostech cuká.
12-13 Vypni motor a najdi
TPS viz obrázek a povol oba šroubky spodní je těžko přístupný
14 nastartuj a otáčej
TPS protisměru hodinových ručiček tím se snižuje aktivační bod senzoru.
15 velmy pomalu a opatrně posunuj sensor koukej při tom na displej a přidávej otáčky dokud nedosáhneš požadovaných hodnot. tj. v na volnoběh je - ve středu 00 a pohne se nahoru ve 1450 RPM Buď trpělivý displeji trvá několik sekund než zaznamená změnu z
TPS.
16 pokud máš správně nastaveno opatrně utáhni oba šrouby poté znovu skontroluj nastavení na displeji.
17 oddělej drát z konektoru, znovu jej zapoj a vrať vše do původního stavu
Doufám že to je srozumitelný