|
Právě je sob 10. kvě 2025 7:32:11
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 16 ] |
|
Autor |
Zpráva |
shark
|
Napsal: stř 04. úno 2015 12:26:03 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
napada vas nekoho co jeste muzu vylepsit na sv? krom vacek apod? do motoru se moc hrabat nechci bych neco urcite posr... uz me napada jen powercommander, po nem koukam az pujde nekde za prijatelnou cenu
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Franta.
|
Napsal: stř 04. úno 2015 13:21:24 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 25. čer 2010 9:12:15 Příspěvky: 87 Bydliště: Praha - Černý Most
|
Tak zalezi jakej cil sledujes. Kdybys stavel minitwin, tak bych to videl asi takhle: - gumy: Pirelli Rosso Corsa a lepsi - brzdy: radialni pumpa Brembo, sinter metalicky desticky, kapalina se zvysenym bodem varu (napr. RBF 600) - podvozek: spravne nastavit dle hmotnosti jezdce a stylu jizdy (coz predpoklada stavitelnej podvozek, takze treba tlumic Wilbers nebo Ohlins za nejakejch 27k, dopredu pak tvrdsi pruziny) - prepakovani stupacek - vhodny riditka - motor: zvyseni kompresniho pomeru snizenim hlavy, zmena casovani, laborace s vzduchovymi filtry, odlehceni rotoru, lehci pisty, PC, komplet svody
Osobne si myslim, ze ladit motor nema moc smysl. Jen pro zavodniky - 100 koni se z toho da prej dostat, ale pak ten motor nic nevydrzi a je to strasne drahy.
Spis si motorku postelovat aby to dobre brzdilo, drzelo to, nehoupalo se to, dobre se to ovladalo... Jen blba zmena riditek muze mit velikej efekt. Na nastaveni podvozku je na netu dost navodu.
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 04. úno 2015 15:57:37 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
tak predek mam gsxr zadek ninja, sice serie zadny ohlinc ale furt lepsi nez sv serie prepacko mam riditka radyalni pumpa brembo, brzdice r1 monobloky gumy jsou spotrebak powecommander spis pro prdel a vetsi svaly! 
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
Mira2B7
|
Napsal: stř 04. úno 2015 16:16:54 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: stř 03. zář 2008 19:43:50 Příspěvky: 188 Bydliště: Kuřim
|
Tak mě napadá pořídit Ducati 
_________________ SV 1000S 03, silver metalic → Ducati Multistrada 1000S DS + GSXR1000 K3 okruhovka už ne + Ducati 800SS supertwin
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: stř 04. úno 2015 23:17:08 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
Mira2B7 píše: Tak mě napadá pořídit Ducati  zajimavej napad ale spis 
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
speedymratin
|
Napsal: čtv 05. úno 2015 21:11:43 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: úte 30. dub 2013 3:42:08 Příspěvky: 237 Bydliště: Hradec Králové-Pardubice
|
zdeněk píše: Svět se v prdel obrací ,administrátor fora Suzuki SV propaguje Hondu!!!   Možná už jsme v ........ Zdendo.
_________________ SV 650S -> SV 1000S K7
|
|
Nahoru |
|
 |
shark
|
Napsal: čtv 05. úno 2015 22:41:35 |
|
 |
Administrátor |
 |
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6566 Bydliště: Praha
|
kuci kuci proto resim co jeste provedu s sv aby me to bavilo lhat si nebudem i ta honda co mam je mnohem lepsi nez sv a tim myslim i to moje predelany
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
 |
hOOrNeT
|
Napsal: čtv 05. úno 2015 23:19:12 |
|
 |
záklaďák |
 |
Registrován: sob 19. led 2013 15:01:17 Příspěvky: 526 Bydliště: Náchod
|
to nemusíme. Stačí mrknout na původní cenu strojů a je hned jasno Tak mě ale teď napadá, když už tu žvaníme o těch úpravách... Napadla mě změna sekundárního převodu. Na pastorku zmenšit o jeden zub. Tedy, první dva kvalty jsou i tak dost krátké...  , Ale na druhou stranu mi to na pětku jede tachometrových 200 a to mi připadá zbytečný. Tuto rychlost dosahuji na jedné trase kde jde o táhlý kopec, před ním je zatáčka a na jeho horizontu také, takže jde o co možná nejrychlejší "rozmotání" motorky. Má někdo zkušenosti? Jde mi o to, jestli ti o kousek "kratší" převody v praxi opravdu pomůžou na stejném úseku k lepšímu "rozmotání" na vyšší rychlost, nebo to nemá smysl a je lepší zůstat u origo převodu a např tu pětku nechat motat samotnou. Dle výpočtů bych při změně pastorku mínus jeden zub dával šestku někde nad 180km/hod a dál by to tahala šestka v rozumnějším spektru otáček s vyšším výkonem dle grafů... Na cestování i maximální rychlost je to jasné.... jde mi o lítačky okolo komína na pěkných okreskách plných zatáček, kde ti zkrátka jde o maximální zrychlení mezi zatáčkami snad se chápeme. Zima je dlouhá, tak proč si o tom nepokecat PS: Hledal jsem i v historii, ale tam se řeší spíše popojíždění ve městě a to mě až tak nezajímá.
|
|
Nahoru |
|
 |
Franta.
|
Napsal: pát 06. úno 2015 0:18:04 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 25. čer 2010 9:12:15 Příspěvky: 87 Bydliště: Praha - Černý Most
|
Ja ted delam matematickej model abych mohl merit vykon dle GPS (ano, zima je dlouha  ), takze mam po ruce vzorecky: prevody 45/15, rychlost v km/h na 1. az 6. stupen prevodovka pro verzi N, zadni guma 160/60, 10500 otacek/min: 80.08910591 110.9168766 142.8255722 175.1993686 205.0981162 231.609036 46/15 78.34803839 108.5056401 139.7206685 171.3906867 200.6394615 226.574057 44/15 81.90931287 113.4377147 146.0716079 179.1811724 209.759437 236.8728778 (Sedi to, potvrezno empirickym merenim GPS na dvojku do omezovace 45/15: 110,88 km/h) Ja tam od puvodniho majitele taliana mel 46/15, pak jsem tam dal origo 45/15 a jedinej rozdil asi je, ze to ted jde lip plynem na zadni. Fakt nevim, jestli to krom akcelerace z nuly jde poznat. Rozhodne to nezpusobilo, ze bych jezdil rychlejc zatacky. Tam je to o gumach, o trail brakingu atd. Letos jsem pri akceleraci ze zatacky nakreslil smyk a spadnul, taky tam mam nakej tlumic z kapotovany konfekce jako shark, ale vazne uvazuju o necem funkcnim jako ten Wilbers nebo Ohlins…
|
|
Nahoru |
|
 |
Pšán
|
Napsal: pát 06. úno 2015 3:10:25 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 30. lis 2007 12:22:13 Příspěvky: 64
|
Too hoornet: ..jezdím 14-ku pastorek asi čtyři roky a vím,že origo se tam už nikdy nevrátí.. ..je to stejné,jako dát o tři zuby větší rozetu..maximálka o něco spadne,což mě na naháči vůbec netrápí,ale zátah je znatelnější a to i na vyšší kvalty a v kopcích nevadne,takže na moje poletování po Beskydech ideál.. ..kup pastorek a zkus..těch pár piv co to stojí tě v případě,že ti to nebude sedět,nebude tolik bolet jako koupě větší rozety.. Too Franta: ..hoornet se baví o pastorku..jeden zub na rozetě skoro nic neřeší..na pastorku ten rozdíl je znát.. ..na laborování s různými pastorky,rozetami,otáčkami,kvalty a výslednými rychlostmi je ideál tohle http://www.gearingcommander.com/ .. ..možná to někomu příjde vhod..
|
|
Nahoru |
|
 |
Franta.
|
Napsal: pát 06. úno 2015 10:13:31 |
|
 |
záklaďák |
Registrován: pát 25. čer 2010 9:12:15 Příspěvky: 87 Bydliště: Praha - Černý Most
|
Aha, sry, pastorek jsem prehlid. Tam uz nejakej rozdil je, do Sosny by to mohlo bejt dobry:
74.74965739 103.522176 133.3035557 163.5190283 191.4244608 216.1679281
Zajimavej web, ja si to spocetl v Excelu.
|
|
Nahoru |
|
 |
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 16 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|