Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning Ukazatel zařazené rychlosti s odblokováním škrcení K3 - K9
Právě je sob 20. dub 2024 11:50:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: pon 03. lis 2008 18:08:25 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Týkáse škrcení jen 650,nebo i litru,víme někdo? :scratch:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 03. lis 2008 19:40:22 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. led 2008 18:05:36
Příspěvky: 259
Bydliště: Košice okolie - SR
Už tu bolo nieco take rozoberane na viewtopic.php?f=23&t=692 pokial sa nemylim. Nieje to uplne tak oko tam pisu, lebo pokial viem, cital som o tom, ze sam meni palivova mapa 2. a 3. prevodoveho stupna. A nedava tam mapu 6.stupna, ale 5.stupna.
Neviem teraz, kde som to cital


Přílohy:
schema_pred.jpg
schema_pred.jpg [ 11.05 KiB | Zobrazeno 4600 krát ]
schema_po.jpg
schema_po.jpg [ 13.66 KiB | Zobrazeno 4602 krát ]

_________________
Pionier 05, ČZ175, Suzuki SV1000S, BMW R 1200 GS


Naposledy upravil ergevan dne pon 03. lis 2008 19:53:11, celkově upraveno 2
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: pon 03. lis 2008 19:42:29 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 14. srp 2008 22:43:52
Příspěvky: 1698
Bydliště: Kousek od Kunětické hory.
Kawa píše:
Týkáse škrcení jen 650,nebo i litru,víme někdo? :scratch:



Všechny motorky cca od r.v. 1998 jsou na 2.a3.rychl.stupeň kvůli emisním limitům omezeny.

_________________
Mnoho různých moto JAWA,teď SV650S
http://www.ase-dedic.com/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 04. lis 2008 11:14:06 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
OK,tak se optám jinak.....stojí těch necelých 3 000 peněz za to? Jako ukazatel rychlosti je mně osobně ku hovnu,bo bych ho musel mít zabudovanej v plexi.Během jízdy se plně soustředím na podmínky přede mnou,na tacho čumím jen v obci,otáčkoměr nesleduju téměř vůbec.....sem tam na budík prostě letmo mrknu,ale čumět někam na přístrojovku,abych zjistil,jakej tam mám qalt.....navíc do 6 a zpět napočítat umím a jsem řekl bychs moto sžitej,takže celkem vím,co za qalt mám....
Takže bych ten dotaz rozšířil:
Opravdu se vyplatí dát 3 litry za ukazatel,stíhá ho někdo sledovat?(vím o Jiřinovi,ale ten je na těch svejch gumách spíš krajinkář ;) - sorry,nedalo mně to.... :grin: )
A na úpravu TRE stačí jak bylo psáno odpor za pár peněz,nebo je toto v něčem lepčí?Mimo to,že se to dá vypnout?
No a ten kdo to udělal před nějakou dobou(odpor na litru),je tam cítit rozdíl?

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 04. lis 2008 12:01:37 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
No popravdě co se týče samotnýho ukazatele rychlosti, tak jsem za to docela rád. Nikdy jsem to teda na SV neřešil, ale teď, když ho mám, je to lepší. Na rychlost nečučím skoro nikdy, otáčky občas, ale ty prostě slyšíš/cítíš, ale na ten kvalt koukám docela často. O napočítání do šesti nejde, když jedu pilu, soustředím se na okolí a prostě to zapomenu a třeba když po rychlé rovince, kde se třeba dostanu na čtyřku a rovinka pak končí prudkým vinglem, kde je třeba skopat i dva nebo tři kvalty, už se mi ten ukazatel hodí... rozhodnutí, co udělám, je prostě "rychleji vyřešené". Tím spíš, když mám ukazatel umístěný prakticky v otáčkoměru, stačí jeden rychlý pohled a vím všechno... Možná až budu s motorkou stopro zžitej, tak nebudu potřebovat ani to, ale... prostě smysl to má a ani závodníci to na přístrojovce asi nemají nadarmo...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 04. lis 2008 12:20:43 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Neith píše:
No popravdě co se týče samotnýho ukazatele rychlosti, tak jsem za to docela rád. Nikdy jsem to teda na SV neřešil, ale teď, když ho mám, je to lepší. Na rychlost nečučím skoro nikdy, otáčky občas, ale ty prostě slyšíš/cítíš, ale na ten kvalt koukám docela často. O napočítání do šesti nejde, když jedu pilu, soustředím se na okolí a prostě to zapomenu a třeba když po rychlé rovince, kde se třeba dostanu na čtyřku a rovinka pak končí prudkým vinglem, kde je třeba skopat i dva nebo tři kvalty, už se mi ten ukazatel hodí... rozhodnutí, co udělám, je prostě "rychleji vyřešené". Tím spíš, když mám ukazatel umístěný prakticky v otáčkoměru, stačí jeden rychlý pohled a vím všechno... Možná až budu s motorkou stopro zžitej, tak nebudu potřebovat ani to, ale... prostě smysl to má a ani závodníci to na přístrojovce asi nemají nadarmo...

njn,rozdíl 2vál x 4 vál....mně před točkou stačí tak 1-2 qalty dolů a zavřít plyn..... :wave:
5,6 skoro nepoužívám....mimo rovinek.....a když jedu "pilu",tak to na rovince do maxima nervu.....
akorát,že k tomu rozhodnutí musíš na okamžik pohnout pohledem...
závodníci a okruh - nemusí řešit milion pikačovin jako ty na silnici a jak už jsem někde psal,na okruhu to chápu..

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 04. lis 2008 12:27:05 
Offline
záklaďák

Registrován: úte 10. čer 2008 18:32:08
Příspěvky: 46
Bydliště: Brno
Jimbo píše:
MartinSV01 píše:
Nemohl by sem někdo napsat odkaz na ty zahraniční stránky, kde to bylo tak pěkně popsáno?

Podle předchozího majitele to mám odblokované, ale zajímalo by mě jak to přesně funguje.

http://www.svrider.com/tips/retard.htm

Díky.

_________________
Simson S51 Enduro 86' >> Suzuki SV650S 01'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 04. lis 2008 13:01:29 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Kawa píše:
njn,rozdíl 2vál x 4 vál....mně před točkou stačí tak 1-2 qalty dolů a zavřít plyn..... :wave:

No hlavně taky rozdíl kobyl! Nemluvil jsem teď o podřazování kvůli zpomalení, ale kvůli zvednutí otáček na rychlý výjezd z vinglu... Např. na té dlouhé rovince na Blansku za mostem jsem na SV jel v topspeedu nějakých 160-180 km/h, teď kolem 250-260 km/h.... prostě ty výkyvy jsou mnohem větší, ale zatáčku projíždíš v podstatě stejně na obou moto (jsi limitovaný fyzikou), takže o to víc teď musím zpomalovat atd. Na GSX-R v podstatě řadím mnohem méně (jde teda hlavně o to, že je to litr). Ale prostě taky záleží, jak jedu, ne vždycky kotlím rovinku pod plným a pěkně si řadím, ať to nežere i trávu kolem cesty, ale někdy mě chytne rapl a pak mi na celý Blansko stačí 2.-3. kvalt (i na výše zmíněný topspeed). Prostě jedna věc je, co ti stačí, druhá, co děláš, když ji chceš držet pod krkem.
5, 6 používám jen kvůli spotřebě...
No, prostě mi ukazatel sem tam pomůže, a to hlavně, když jedu naplno, dříve mě to ani nenapadlo, ale teď jsem vyzkoušel a je to boží. (Jo a malý OT: co se týče zpomalování před zatáčkou, brzdná síla motoru u 2V je u gsxra bohatě vykompenzována nesrovnatelně lepšími brzdami, páčku stačí jen pohladit)

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 04. lis 2008 13:44:18 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
[quote]Např. na té dlouhé rovince na Blansku za mostem jsem na SV jel v topspeedu nějakých 160-180 km/h, teď kolem 250-260 km/h.... [quote]
hovado...už s tebou nebudu jezdit.... :P

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 04. lis 2008 14:06:50 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Neith píše:
teď kolem 250-260 km/h

... na trojku :twisted:

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 04. lis 2008 18:38:11 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. úno 2008 16:10:09
Příspěvky: 3868
Bydliště: Újezd u Brna
Ja bych ten ukazatel aji bral, už sem u něm hodně uvažoval, páč i když už na SV mám 2 sezóny zasebou, někdy bych tam rval blbec 7. kvalt... a ruku na srdce, komu z vlastníků 650 se to nestává...

Ale když bych se měl třeba rozhodnout si engear nebo plast misto sedla, tak zvolim tu druhou variantu... prostě není to pro mě nějak jooo důležitý, ale vychytávka je to dobrá...

_________________
Jawa 21 -> Jawa 50 mosquito -> Cagiva mito EV 125 -> Cagiva River F600 -> Suzuki SV 650s K2 -> Suzuki GSX-R 1000 K3 -> Honda CRF 250R K9


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: úte 04. lis 2008 21:10:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Jasný, taky nevím, jestli bych do toho investoval, nejlepší je, když už to má motorka ve výbavě, že...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 05. lis 2008 8:43:56 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. lis 2007 12:30:15
Příspěvky: 409
Bydliště: okr. Olomouc
I když podvědomě počítat rychlosti umím, ukazatel si tam domontuji, protože při jízdě na pilu se mi hodněkrát stalo, že jsem zbytečně řadil "sedmičku".

Větší je ale problém např. při jízdě v dešti, kdy do ostřejší zatáčky je při řazení dolů nutno dávat velkého majzla a stalo se mi několikrát, že jsem řadil a byl překvapen, že to byl nižší kvalt jak jsem předpokládal.
(tou jízdou v dešti myslím třeba 150 - 600 km, kdy už se člověk přece více soustředí na to co je vpředu jako na počítání kvaltů)

_________________
SV-čko jsem miloval aje nenávratně pryč, ale V-Stromek 1000 taky není k zahození :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 05. lis 2008 9:58:26 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Neith píše:
Jasný, taky nevím, jestli bych do toho investoval, nejlepší je, když už to má motorka ve výbavě, že...

to chápu,ty 4 válisto :lol: ....jinej bike za jiný kačky - jiná výbava.....
ale můj dotaz zněl,zda to stojí za ty 3 litry? dal bys to za to,co? :scratch:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 05. lis 2008 11:20:03 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Kawa - jasně že ne! ;)

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 05. lis 2008 11:22:55 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Teda mít zbytečný 3 hadry, tak možná jo, ale i teď mám seznam věcí, co potřebuju koupit asi za 40 táců, takže i kdybych ukazatel na machně neměl, asi by ještě dlooouho trvalo, než bych se k tomu dostal (jestli vůbec).

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 05. lis 2008 18:31:35 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
njn, co by jsi chtěl po GSXR... nová mašina a hned se do ní musí nasypat 40,000kč aby to vůbec trochu jelo...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 05. lis 2008 19:17:47 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 12:18:08
Příspěvky: 2078
Bydliště: Rosice
Ukazatel zařazeného kvaltu je super věc. Za 2 sezóny co ho používám už jsem si na něho taky zvykl, že o zařazené rychlosti vůbec nepřemýšlím – stačilo se mi nedávno projet na SV bez ukazatele a neměl jsem vůbec ponětí co tam mám za kvalt. Každopádně je to dobrý pomocník a na další motorku si ho namontuji zase :wave:

_________________
Jawa 555 >> Simson S51 >> ČZ 471 >> SV 650 N >> SF 848
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=130 –– Moje gallerka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 05. lis 2008 20:15:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
popiSV píše:
njn, co by jsi chtěl po GSXR... nová mašina a hned se do ní musí nasypat 40,000kč aby to vůbec trochu jelo...

Jo no, nová přilba, kombinéza, rukavice, boty, plexi apod. určitě kurevsky posune nahoru křivku krouťáku a tak...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 05. lis 2008 20:29:15 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Neith píše:
popiSV píše:
njn, co by jsi chtěl po GSXR... nová mašina a hned se do ní musí nasypat 40,000kč aby to vůbec trochu jelo...

Jo no, nová přilba, kombinéza, rukavice, boty, plexi apod. určitě kurevsky posune nahoru křivku krouťáku a tak...

hlavně krouťák... to je na gumovačku na xichtě pičo jak dělaný... :good:

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 65 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz