Autor: |
f3Rd@ [ čtv 18. pro 2008 14:23:15 ] |
Předmět příspěvku: |
Nove karburatory |
Cau, jelikoz momentalne nemam do ceho pichnout, tak vymyslim chujoviny. No z tech chujovin mi vysel jeden zajimavy napad. Co takhle puvodni karbecy nahradit treba peknyma Weberama? To by pak mohlo jet jako strela... Uvazuju spravne nebo je to naprosta kravina? Teoreticky by to melo byt stejne jako u auta, ne? Premyslel nad tim uz nekdo, nebo to snad dokonce zkousel?
|
Autor: |
Jimbo [ čtv 18. pro 2008 15:43:25 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
Na takový pí*oviny bych se vykašlal... akorád si motku totálně rozladíš... Tady asi moc obdivu v těhle úpravách nenajdeš, aspoň jindra když dával jiný trysky tak mu to nikdo moc neschválil... ale každýho věc no....
|
Autor: |
mateSAS [ čtv 18. pro 2008 22:21:56 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
)))))))
ale ju .... jen se do toho pust ... oni ti sisouni v Japonsku tomu nerozumej, tak tam davaj blby karbce, aby to napicu jelo 
ale ted vazne ... kolik do toho chces investovat a co od toho cekas? kdyz sezenes nejakej lepsi karbec (primej s akceleracni pumpou, ne podtlakovej) za dobry penize, tak te bude stat jeden kolem 8-10tis ... kdyz se nebudeme bavit o peripetiich kolem fyzicke montaze o osazeni spravnyma tryskama (hlavni, volnobezna, trysky v akceler.pumpe, usazenim jehly atd...) nad cimz stravis mnoho casu a doma sinedovedu predstavit to delat .... stylem pokus/omyl ... by mi asi prasklo jatro...
tak musis brat v potaz, ze dnesni poopice jezdici na motorkach toho moc neumej, proto tam japoncici davaji ty tupe podtlakove karburatory, pocitam ze znas jejich funkci, ale ve zkratce - plynem nepridavas gas, ale jen hybes skrtici klapkou, v motoru se zacne delat vetsi podtlak (lidove receno) a ten zacne zvedat soupatko ... cili v kostce - motor si vezme smesi jen tolik kolik uzna za vhodn ... a to cele samozrejme se spozdenim ...
nu a u primyho karburatoru? tam co pridas, to tam jde ... a okamzite ... samozrejme za prispeni akceleracni pumpy ... cili kdyz s tim nebudes umet, tak si motor v zatacce budto ulejes a nabijes si drzku, bo z toho budes nestastenj, pac to bude moc ostry a reagovat na kazdickej minimalni pohyb pravou rukou ...
nu ... staci jako info? 
PS: jinak - kdyby s tim nebylo takovy srani, tak te v tom podporuju, pac karburator je krasna vec ... aj technicky ... trebas baterie 4 KEIHINu FCR ... s plochyma soupatkama, ulozenyma na loziscich .... krasnej kus strojariny .)
|
Autor: |
zdenysrx6 [ čtv 18. pro 2008 23:42:30 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
ja tohle dělal na jednohrnci SRX6 ma to motor z yamahy XT,a mužu potvrdit je to pakarna to sladit(origo je tam zdvojenej karburator,tj jedem přímej a druhej podtlak,kterej sem vyhodil) ale když už to jede tak se to točí do bezvědomí a reakce na plyn je až moc rychla,po městě na jedničku nebo dvojku se musí pořad spojčit,jinak to škube při každym přidaní plynu,na dvouvalci bych to metodou pokus omyl asi nešlo
|
Autor: |
f3Rd@ [ pát 19. pro 2008 9:52:19 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
Ok, no vidim, ze je s tim vic prace nez uzitku... Tak zase dalsi napad co muzu ulozit do temneho kouta sve hlavy jsem aspon rad, ze uz to nekomu fungovalo, ikdyz na jine motorce a ze me neneapadl naprosty nesmysl. Vim, ze kuci sikmooky si daly dost prace s tim, aby na to vymyslely presne tyhle karburatory a ze je diskutabilni tam davat jiny, ale to je stejny jako kdyz se rozebira jestli chipovat auto a nebo nechipovat, kdyz to je z fabriky nejak naladeny... Nema cenu to resit, kazdej na to ma svuj nazor. Kazdopadne vidim, ze v normalnim provozu je to nepouzitelny, jediny vyuziti me ted napada tak mozna na okruhu, ale co si budem nalhavat, SV-cko neni zrovna zadny okruhovy special.
|
Autor: |
Kasym [ pát 19. pro 2008 10:01:23 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
f3Rd@ píše: Ok, no vidim, ze je s tim vic prace nez uzitku... Tak zase dalsi napad co muzu ulozit do temneho kouta sve hlavy  jsem aspon rad, ze uz to nekomu fungovalo, ikdyz na jine motorce a ze me neneapadl naprosty nesmysl. Vim, ze kuci sikmooky si daly dost prace s tim, aby na to vymyslely presne tyhle karburatory a ze je diskutabilni tam davat jiny, ale to je stejny jako kdyz se rozebira jestli chipovat auto a nebo nechipovat, kdyz to je z fabriky nejak naladeny... Nema cenu to resit, kazdej na to ma svuj nazor. Kazdopadne vidim, ze v normalnim provozu je to nepouzitelny, jediny vyuziti me ted napada tak mozna na okruhu, ale co si budem nalhavat, SV-cko neni zrovna zadny okruhovy special.  tyhle přímý šoupátkový karbeci se pokud si dobře pamatuje používaj hlavně na dragsterech kde dáš plnej a držíš...a potom na motorech na plochodrážky...jinde jsem to moc neviděl...když si odpustíme stary Jawy a malý padesátky.
|
Autor: |
shark [ pát 19. pro 2008 11:20:23 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
ja se v tom moc nevyznam, ale tuni se vsechno, prekopavaj se komplet auta, tak proc by to nemelo jit v motorkach? u sv je to jen o nakladech, pokud das vic je sance ze i vic ziskas, hlavni je tomu rozumet a to moc dobre, abys vedel co delas
|
Autor: |
mateSAS [ pát 19. pro 2008 19:52:17 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
nu, primy karbce se pouzivali trebas aj u starejch 750 GSXR ... u 11 uz byly podtlakovy ... z vyse zminovanych duvodu ... a lidi to kupodivu celkem kupujou, ale prevazne na ty jednovalce ... trebas u DRZ400 je seriove podtlak ... tim primym ziskaz zas uplne jinou motku ... cili zbytecny to neni, ale jak jsem psal ... je to dost nakladny - penezne aj financne
|
Autor: |
Nejt [ sob 20. pro 2008 3:32:53 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
mateSAS píše: je to dost nakladny - penezne aj financne  ... tak jestli peněžně i finančně, tak to už musí bejt fakt hardcore
|
Autor: |
Jimbo [ sob 20. pro 2008 4:03:13 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
Neith píše: mateSAS píše: je to dost nakladny - penezne aj financne  ... tak jestli peněžně i finančně, tak to už musí bejt fakt hardcore 
|
Autor: |
Shorty [ sob 20. pro 2008 12:57:48 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
neděléte si prdel hoši V těhlech hodinách, co to píšete už máte dávno spát
|
Autor: |
mateSAS [ sob 20. pro 2008 17:06:13 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
voe no jo .... penezne aj casove ..... se stane
|
Autor: |
zdenysrx6 [ pon 22. pro 2008 21:18:04 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
penežně ani ne,litr mě stal karbec ze staršího XT ale ten čas.... tejden sem je sesazoval ksobě,tak aby otvíraly dohromady (nebezbečný,nasledoval kurevskej kopanec)no a potom dva měsíce štelovaní - kdy se ma otevřít druhej jak bohatou směs na volnoběh ,pří jízdě,na plnej plyn probíhalo to tak že sem ujel 5km a nasledovala rozborka a sborka karbeců dva měsíce tak 4-5 deně,ze začatku to jelo do 4-5tisíc normalně (mluvíme tu o jednohrnci z XT)potom hrozna díra do 6tísíc a pak se rozpoutalo peklo,takhle letět XT sem ještě nezažil,mit ten motor ručičky tak mi nafackuje,červena zona je tam u 7tis ja byl furt kolem 8-9,byl to hroznej fofr jak ty otačky vylítly,ale na normalní ježdění to nebylo na srxku(motor XT) se jezdí pravě 4-5 kdy se řadí nahoru,no a tady to začalo u čtyř tisíc prskat do těch 5tis potom to skoro zhaslo to se musel dat plnej gas a pak se rozpoutalo peklo,ubrat nešlo protože od pul plynu skoro na plnej to chcípalo,druhé stadium bylo do šesti tis gut ale potom nic,na dalnici a na předjíždění špatnýtřetí stadium už funguje skoro vzornědo třech a pul přede to jedu jenom na jeden karbec cca čtvrt plynu,to mam na město a kochačky od čtvrt plynu se mi otvíra vzduchova klapka v podlakovym karbeci ze kterýho sem vyndal podtlakovou membranu a šoupě a potom už neni problem ztoho vyždímat 150 v docela slušnym čase,s podtlakem to tam taky bylo ale za strašně moc dlouhou dobu pokud vubec,jenom je třeba odpojit přívod benzinu do podtlakovýho karbce a nasledně obohatit směs v hlavnim karbci a to jehlou a hlavní tryskou nebo hrozí podpalení ventilů,přinejmenšim,takovym dobrym indikatorem chudý směsi je svíce,je li bíla je zle tot me zkušenosti z tuningem karbece
|
Autor: |
mateSAS [ pon 22. pro 2008 21:49:14 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
pockej .... moc nepobiram tu pasaz ze jsi vyndal z karbce soupatko .........
|
Autor: |
zdeněk [ pon 22. pro 2008 22:16:41 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
to zdenysrx6:dobrej vývojář-konstruktéři by se po..rali  jen jim dej za uši,když na to máš čas a nervy
|
Autor: |
zdenysrx6 [ úte 23. pro 2008 16:07:39 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
mate S A S :představ si klasickej podtlakovej karbec,podlakova membrana a na tom šoupě,za šoupětem směrem kmotoru je vzduchova klapka,no a protože mi to během jednoho roku sežralo dvě ty membrany (praskly) tak sem jí skusil vyhodit,co to uděla,už sem byl po těch dvou měsících tak zoufalej že sem něvěděl kudy dal,tak sem vykop ten druhej přímej karbec a vratil tam vlastně jenom torzo podtlaku,jenom stou klapkou a vono to jelo jako z praku,jenže stim nešlo jezdit pomalu tak se mi ta vzduchova klapka otvíra až při čtvrtině plynutakže se stim da popojíždět i v zacpě
|
Autor: |
zdenysrx6 [ úte 23. pro 2008 16:10:33 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Nove karburatory |
na začatku sem se zapoměl zmínit že sem tam nacpal dva přímý karbce vedle sebe misto přímej+podtlak co je tam v originale
|
Stránka 1 z 1 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|