Autor: |
A!dam [ pon 23. úno 2009 23:47:17 ] |
Předmět příspěvku: |
Dotaz na airbox + sedlo |
Ahoj kluci,
od pátku patřím do vašich řad a tak mám pár otázek.
1. Preventivně sem po koupi vyměnil vše, co by mělo být vyměněno(olej, filtry, svíce, kapaliny atd...) a teď sem skončil u airboxu. Namontoval sem KNko a teda podle mně se mně zdá ten "násos" do airboxu poměrně malej a omezující. Myslíte, že by pomohlo do airboxu např. navrtat díry zvrchu, nebo prostě udělat další otvory? Kdysi sem to udělal u své Aprilky 125 2T a bylo to lepší.
2. Mám K3 v černé barvě(a doplňky jako padáky, proužky atd v červené barvě) a napadlo mně nechat si potáhnout sedlo(možná obě) do červené barvy. Chlapík u nás by mně to okolo pěéťa udělal.
Tak co vy na to?
|
Autor: |
Nejt [ úte 24. úno 2009 0:02:09 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Dotaz na airbox + sedlo |
Ad 1) no tak proč to považuješ za nedostačující nevím, ale každopádně já si to upravoval kvůli zvukovýmu efektu... do airboxu se vzduch vhání přes gumový šnorchl zahnutej dolů směrem k přednímu válci, kterej jde vypáčit a je to vratná úprava.... když ho odděláš, půjde do motoru chladnější vzduch, což má teoreticky příznivý vliv na tah motoru a asi se ho tam dostane i víc. Ale hlavně víc slyšíš motor. Když jsem vrátil originál lauf místo laďáku a šnorchl vybejčil, znělo to pořád o padesát procent líp než default, když zatáhneš za plyn. Takže pro borce, kteří chtějí víc muziky a nemají zatím na lauf, je to dočasně fajn řešení. Protiargument - rychleji se zasere filtr.
|
Autor: |
-tomas- [ pát 06. bře 2009 18:09:23 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Dotaz na airbox + sedlo |
Neith píše: Ad 1) no tak proč to považuješ za nedostačující nevím, ale každopádně já si to upravoval kvůli zvukovýmu efektu... do airboxu se vzduch vhání přes gumový šnorchl zahnutej dolů směrem k přednímu válci, kterej jde vypáčit a je to vratná úprava.... když ho odděláš, půjde do motoru chladnější vzduch, což má teoreticky příznivý vliv na tah motoru a asi se ho tam dostane i víc. Ale hlavně víc slyšíš motor. Když jsem vrátil originál lauf místo laďáku a šnorchl vybejčil, znělo to pořád o padesát procent líp než default, když zatáhneš za plyn. Takže pro borce, kteří chtějí víc muziky a nemají zatím na lauf, je to dočasně fajn řešení. Protiargument - rychleji se zasere filtr. se chcu zeptat esi ma stary model stejne nasavani do airboxu jak novy? s tou hadicou bych to chtěl zkusit,páč laďak zatim nemam,a ještě esi je třeba potom něco štelovat se směsi? maš s tim nějake zkušenosti?
|
Autor: |
Shorty [ pát 06. bře 2009 18:25:34 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Dotaz na airbox + sedlo |
-tomas- píše: se chcu zeptat esi ma stary model stejne nasavani do airboxu jak novy? s tou hadicou bych to chtěl zkusit,páč laďak zatim nemam,a ještě esi je třeba potom něco štelovat se směsi? maš s tim nějake zkušenosti? starý SV nemá šnorchl jak novější SV, má trošku odlišný nasávání
|
Autor: |
Jimbo [ pát 06. bře 2009 18:47:16 ] |
Předmět příspěvku: |
Re: Dotaz na airbox + sedlo |
Přesně tak škoda, mohl být ještě větší rambajz
|
Stránka 1 z 1 |
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |
|