Home SV Forum SV a vse kolem nich Doplňky a tuning úprava sání >>> zvýšení výkonu a síly motoru
Právě je sob 27. dub 2024 20:15:20

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
Nový příspěvekNapsal: stř 13. úno 2008 19:20:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
narazil jsem na toto... co vy na to??

Dvojice distančních válečků ze slitiny Al sloužící k přizvednutí přední části palivové nádrže.
Sada obsahuje 2 válečky ze slitiny Al (29-16mm) a 2 nerezové šrouby M6x40mm
Jestliže odstraníme z AIRboxu gumový šnorchl , nebo celé víko a přizvedneme nádrž válečky tak se zvýší přísun čerstvého studeného vzduchu což by mělo teoreticky zvýšit výkon motoru.
Tento graf byl pořízen před a po použítí tohoto kitu a odstranění šnorchlu na SV 1000s K3.
modrá:před
červená:po
pzn.: žádné další úpravy nebyly provedeny


Přílohy:
spacers_only.jpg
spacers_only.jpg [ 17.63 KiB | Zobrazeno 5903 krát ]
spacer_fitted.jpg
spacer_fitted.jpg [ 21.9 KiB | Zobrazeno 5898 krát ]
Poznámka: převzato a přeloženo z http://www.chewys-stuff.co.uk/
Dyno1.jpg
Dyno1.jpg [ 72.33 KiB | Zobrazeno 5900 krát ]

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
{ SHARE_ON_FACEBOOK } { SHARE_ON_TWITTER }
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 13. úno 2008 19:40:05 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob 03. lis 2007 13:44:01
Příspěvky: 1138
taka picovinka ale jestli to facha tak proc ne :good:

_________________
pincek'70 - simak'89 - jawa 125'05 - suzuki sv650s'03 - suzuki sv1000s'06 - yamaha yzf-r6'10 - ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: stř 13. úno 2008 23:18:10 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Jojo, je to ke koupi na tomhle odkazu... http://www.chewys-stuff.co.uk/

Taky uvažuju, že to nějak zkusím...

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 14. úno 2008 9:27:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 9:42:22
Příspěvky: 2620
Bydliště: Štatl
Na grafy jsem nikdy moc nebyl.....mohl by mně to někdo kapku vysvětlit? Díky... :thumbsup:

_________________
Jawa 350,Kawa GPZ 500S,Kawa ZZR 600,Kawa ZX-6,Suza SV 1000S K3,Suzanka SV1000S K7 + Pyčoletka K5,Suzan SV1000S K7, Aprilia RSV 1000R


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 14. úno 2008 9:46:04 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 04. pro 2007 23:55:47
Příspěvky: 114
Bydliště: Zlínsko
vypadá to zajímavě.. chtělo by to, kdyby to někdo z nás opravdu změřil na brzdě.. graf vypadá pěkně, ale dokud si nesáhnu neuvěřím.. jinak 2 šroubky, kousek silnostěné nerezové trubky.. investice tak 20kč a trochu času.. no to je zadarmo :)

_________________
Babetta > Jawa 350/640 > Honda X8R-X> Honda NES 150 > SV650SK4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 14. úno 2008 14:42:33 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
Kawa píše:
Na grafy jsem nikdy moc nebyl.....mohl by mně to někdo kapku vysvětlit? Díky... :thumbsup:

no je tam stupnice pouze na sílu motoru a otáčky, nikoliv na výkon.
ale z grafu se dá usuzovat že se síla zvedne ve středním pásmu(cca 5000-7000ot.) cca o 3-5Nm a výkon odhadem 3-5HP...

funkce grafu vypadají věrohodně protože se obě měření překrývají při stejných otáčkách. jen mi je divný že nárůst není až do maximálních otáček.
Navíc ti pod nádrž nejde žádnej velkej nápor vzduchu nejde protože tomu brání plexi a maska.
kdyby se udělal ještě sběrač na nápor vzduchu kterej by se dovedl do airboxu, tak by to pro mě bylo mnohem věrohodnější...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 14. úno 2008 14:46:31 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
popiSV píše:
kdyby se udělal ještě sběrač na nápor vzduchu kterej by se dovedl do airboxu, tak by to pro mě bylo mnohem věrohodnější...

na to by meli bejt ty cerny veci pod maskou :-)

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 14. úno 2008 14:48:21 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
nene, nejsou...
nejsou k hrdlu sání ani nasměrovaný, natož aby ti to v airboxu vytvořilo vyšší tlak...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 14. úno 2008 15:16:29 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
popiSV píše:
nene, nejsou...
nejsou k hrdlu sání ani nasměrovaný, natož aby ti to v airboxu vytvořilo vyšší tlak...

spatne jsem to napsal, mel jsem napsal by mohli bejt, kazdopadne k tomu primo svadej, jinak nevim proc tam jsou
teda krom petulky co v nich ma blinkry

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 14. úno 2008 16:13:12 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. lis 2007 7:55:51
Příspěvky: 189
Bydliště: Ceske Budejovice
Je to tam jen na paradu. Ted jsem to mel komplet rozebrany a taky to studoval, technicky smysl to nema. A to nadzvednuti nadrze: asi by chtelo videt tu motku celou z boku, jak to vypada, kdyz si vepredu nadzdvihnes nadrz. Normalne kopiruje ram, po te uprave asi tezko, takze to bude vypadat divne.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 14. úno 2008 16:17:07 
Offline
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12
Příspěvky: 6556
Bydliště: Praha
dany píše:
Je to tam jen na paradu. Ted jsem to mel komplet rozebrany a taky to studoval, technicky smysl to nema. A to nadzvednuti nadrze: asi by chtelo videt tu motku celou z boku, jak to vypada, kdyz si vepredu nadzdvihnes nadrz. Normalne kopiruje ram, po te uprave asi tezko, takze to bude vypadat divne.

jo to vim taky

s tou nadrzi muzem poslat fotky mame ted celou moto v garazi rozebranou

_________________
(2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 14. úno 2008 17:20:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49
Příspěvky: 196
Bydliště: Havlíčkův Brod
Podle mě to nemá cenu dělat takovouhle úpravu. SV nepotřebuje vyšší "tlak" v sání, nemá S.R.A.D., snad jediný TL-R mělo nápor. sání... Asi by se musela poštelovat elektronika motoru, tam má SV rezervu kvůli emisím, má na určité rychlosti omezen přísun žrádla. Takže si myslím, že samotné přizvednutí nádrže nic nevyřeší. Tohle by přece MĚL řešit sportovní filtr a pokud vím, tak ten bez seštelování taky nemá smysl... Nevěřim, že bez jiného zásahu to má nějaký vliv.

_________________
Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Nový příspěvekNapsal: čtv 14. úno 2008 20:30:00 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 04. pro 2007 23:55:47
Příspěvky: 114
Bydliště: Zlínsko
přesně, podle mě má tato úprava stejný výsledek, jako KN, tedy lepší přísun vzduchu, který si myslím, že je ve vyšších otáčkách už jedno, protože si to saje samo dost.. navíc to bude narozdíl od KN nevzhledné..
co se týká náporového sání, myslím, že při dodržování silničních předpisů to má mizivý exekt a začíná být zajímavé až hodně nad 100km/h.. s tím, že když si vytvoříte náporové sání, stejně vám to na brzdě nikdo nezměří.. respektive výsledek měření bude stejný jako bez něho

_________________
Babetta > Jawa 350/640 > Honda X8R-X> Honda NES 150 > SV650SK4


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz