|
Právě je sob 27. dub 2024 20:15:20
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Nejt
|
Napsal: stř 13. úno 2008 23:18:10 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Jojo, je to ke koupi na tomhle odkazu... http://www.chewys-stuff.co.uk/Taky uvažuju, že to nějak zkusím...
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: čtv 14. úno 2008 14:42:33 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
Kawa píše: Na grafy jsem nikdy moc nebyl.....mohl by mně to někdo kapku vysvětlit? Díky... no je tam stupnice pouze na sílu motoru a otáčky, nikoliv na výkon. ale z grafu se dá usuzovat že se síla zvedne ve středním pásmu(cca 5000-7000ot.) cca o 3-5Nm a výkon odhadem 3-5HP... funkce grafu vypadají věrohodně protože se obě měření překrývají při stejných otáčkách. jen mi je divný že nárůst není až do maximálních otáček. Navíc ti pod nádrž nejde žádnej velkej nápor vzduchu nejde protože tomu brání plexi a maska. kdyby se udělal ještě sběrač na nápor vzduchu kterej by se dovedl do airboxu, tak by to pro mě bylo mnohem věrohodnější...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: čtv 14. úno 2008 14:46:31 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6556 Bydliště: Praha
|
popiSV píše: kdyby se udělal ještě sběrač na nápor vzduchu kterej by se dovedl do airboxu, tak by to pro mě bylo mnohem věrohodnější... na to by meli bejt ty cerny veci pod maskou
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: čtv 14. úno 2008 14:48:21 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
nene, nejsou... nejsou k hrdlu sání ani nasměrovaný, natož aby ti to v airboxu vytvořilo vyšší tlak...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: čtv 14. úno 2008 15:16:29 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6556 Bydliště: Praha
|
popiSV píše: nene, nejsou... nejsou k hrdlu sání ani nasměrovaný, natož aby ti to v airboxu vytvořilo vyšší tlak... spatne jsem to napsal, mel jsem napsal by mohli bejt, kazdopadne k tomu primo svadej, jinak nevim proc tam jsou teda krom petulky co v nich ma blinkry
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
shark
|
Napsal: čtv 14. úno 2008 16:17:07 |
|
|
Administrátor |
|
Registrován: stř 17. říj 2007 21:13:12 Příspěvky: 6556 Bydliště: Praha
|
dany píše: Je to tam jen na paradu. Ted jsem to mel komplet rozebrany a taky to studoval, technicky smysl to nema. A to nadzvednuti nadrze: asi by chtelo videt tu motku celou z boku, jak to vypada, kdyz si vepredu nadzdvihnes nadrz. Normalne kopiruje ram, po te uprave asi tezko, takze to bude vypadat divne. jo to vim taky s tou nadrzi muzem poslat fotky mame ted celou moto v garazi rozebranou
_________________ (2006) - CBR125R K5 + (2007) - SV650S K4 > (2011) - SV650R K4 > (2012) SV650RR K8 + (CBR600RR K5) > (2021) SV650RR K8 + GSX-R1000 K6 + CBF600S-ABS K6
|
|
Nahoru |
|
|
lubiksv
|
Napsal: čtv 14. úno 2008 17:20:09 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 22. lis 2007 22:11:49 Příspěvky: 196 Bydliště: Havlíčkův Brod
|
Podle mě to nemá cenu dělat takovouhle úpravu. SV nepotřebuje vyšší "tlak" v sání, nemá S.R.A.D., snad jediný TL-R mělo nápor. sání... Asi by se musela poštelovat elektronika motoru, tam má SV rezervu kvůli emisím, má na určité rychlosti omezen přísun žrádla. Takže si myslím, že samotné přizvednutí nádrže nic nevyřeší. Tohle by přece MĚL řešit sportovní filtr a pokud vím, tak ten bez seštelování taky nemá smysl... Nevěřim, že bez jiného zásahu to má nějaký vliv.
_________________ Jawa 05 64' > Suzuki SV 650 k5
|
|
Nahoru |
|
|
Wewerka
|
Napsal: čtv 14. úno 2008 20:30:00 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 04. pro 2007 23:55:47 Příspěvky: 114 Bydliště: Zlínsko
|
přesně, podle mě má tato úprava stejný výsledek, jako KN, tedy lepší přísun vzduchu, který si myslím, že je ve vyšších otáčkách už jedno, protože si to saje samo dost.. navíc to bude narozdíl od KN nevzhledné.. co se týká náporového sání, myslím, že při dodržování silničních předpisů to má mizivý exekt a začíná být zajímavé až hodně nad 100km/h.. s tím, že když si vytvoříte náporové sání, stejně vám to na brzdě nikdo nezměří.. respektive výsledek měření bude stejný jako bez něho
_________________ Babetta > Jawa 350/640 > Honda X8R-X> Honda NES 150 > SV650SK4
|
|
Nahoru |
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 42 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|