|
Právě je pát 29. bře 2024 11:10:40
|
Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata
Zobrazit nepřečtené příspěvky
Autor |
Zpráva |
Jindrs
|
Napsal: pát 04. dub 2008 18:27:33 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21 Příspěvky: 449
|
Kasym píše: Chlape supr.Konečně něco čeho se dá chytit při výrobě.Díky moc.Ještě dotaz ty jsi je dělal o něco delší než jak jsou nutně potřeba ,že? dneska jsem to meril a jsou o 3cm delsi nez ty origo
|
|
Nahoru |
|
|
Jindrs
|
Napsal: pát 04. dub 2008 18:32:32 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21 Příspěvky: 449
|
ewans píše: Tak sem to objednal,Rutan me napsal ze me prosi esi bych mu mohl zmerit malej prumer v tom zahloubeni v ramu kam prijde upevnit padak z obou stran,ale zaroven me pise abych tam tu korunkovou matku nechal,coz nechapu-pak se na ten prumer nedostanu vzdyt to vidis na tom vykresu na levy strane je prumer diry 40mm a na pravy je prumer diry 30mm.Nevim proc by jsi mel sundavat tu korunkovou matku aby jsi to zmeril.
|
|
Nahoru |
|
|
ewans
|
Napsal: pát 04. dub 2008 20:33:09 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
No psal me ze chce ten nejmensi prumer v tom zahloubeni,tak sem predpokladal ze je tam esce mensi prumer-nejaky sedlo pod tou matkou
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
|
Kasym
|
Napsal: pon 07. dub 2008 6:40:05 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32 Příspěvky: 595
|
Jindrs píše: Kasym píše: Chlape supr.Konečně něco čeho se dá chytit při výrobě.Díky moc.Ještě dotaz ty jsi je dělal o něco delší než jak jsou nutně potřeba ,že? dneska jsem to meril a jsou o 3cm delsi nez ty origo Díky Ještě takovej dotaz...koukám,že tam máš svorníky?SV jsem ještě nerozebíral tak mě to trochu překvapuje zvlášt kdž tam má přítulka šrouby Jakou jsi použil délku těch svorníků ať to nemusím dopočítávat?Díky Budu doufat ,že konstrukce bude u starýho modelu(ten tvůj) a novýho modelu(přítulky moto) stejná...pak nebude problém s výrobou.
_________________ Bandit Pičo :-)
|
|
Nahoru |
|
|
Jindrs
|
Napsal: pon 07. dub 2008 19:17:27 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21 Příspěvky: 449
|
Kasym píše: Jindrs píše: Kasym píše: Chlape supr.Konečně něco čeho se dá chytit při výrobě.Díky moc.Ještě dotaz ty jsi je dělal o něco delší než jak jsou nutně potřeba ,že? dneska jsem to meril a jsou o 3cm delsi nez ty origo Díky Ještě takovej dotaz...koukám,že tam máš svorníky?SV jsem ještě nerozebíral tak mě to trochu překvapuje zvlášt kdž tam má přítulka šrouby Jakou jsi použil délku těch svorníků ať to nemusím dopočítávat?Díky Budu doufat ,že konstrukce bude u starýho modelu(ten tvůj) a novýho modelu(přítulky moto) stejná...pak nebude problém s výrobou. zmer si jen pro jistotu ty diry v ramu to fakt nevim jestli je stejny.Jinak ty padaky mam uchyceny zavitovou tyci.Origo sroub co je srkz jsem vyndal a nameril si tu zavitovku
|
|
Nahoru |
|
|
Jindrs
|
Napsal: pon 07. dub 2008 23:07:38 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21 Příspěvky: 449
|
ewans píše: No psal me ze chce ten nejmensi prumer v tom zahloubeni,tak sem predpokladal ze je tam esce mensi prumer-nejaky sedlo pod tou matkou ja tam tu korunkovou matku nechal je zbytecny ji davat pryc
|
|
Nahoru |
|
|
a.m.b.r.y
|
Napsal: pát 18. dub 2008 8:36:07 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05 Příspěvky: 61 Bydliště: Zdar nad Sazavou
|
dneska jsem to meril a jsou o 3cm delsi nez ty origo[/quote] Díky Ještě takovej dotaz...koukám,že tam máš svorníky?SV jsem ještě nerozebíral tak mě to trochu překvapuje zvlášt kdž tam má přítulka šrouby Jakou jsi použil délku těch svorníků ať to nemusím dopočítávat?Díky Budu doufat ,že konstrukce bude u starýho modelu(ten tvůj) a novýho modelu(přítulky moto) stejná...pak nebude problém s výrobou. [/quote] zmer si jen pro jistotu ty diry v ramu to fakt nevim jestli je stejny.Jinak ty padaky mam uchyceny zavitovou tyci.Origo sroub co je srkz jsem vyndal a nameril si tu zavitovku[/quote] Takze jsi tam dal zavitovku M12, ta je durch motor? Takze cca 50cm? Jo a to jsi zehnal i zavitovku z e stejnyho matrosu jako origo sroub 8.8 ?
_________________ simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000 CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross
|
|
Nahoru |
|
|
Jindrs
|
Napsal: pát 18. dub 2008 8:46:17 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21 Příspěvky: 449
|
a.m.b.r.y píše: dneska jsem to meril a jsou o 3cm delsi nez ty origo Díky Ještě takovej dotaz...koukám,že tam máš svorníky?SV jsem ještě nerozebíral tak mě to trochu překvapuje zvlášt kdž tam má přítulka šrouby Jakou jsi použil délku těch svorníků ať to nemusím dopočítávat?Díky Budu doufat ,že konstrukce bude u starýho modelu(ten tvůj) a novýho modelu(přítulky moto) stejná...pak nebude problém s výrobou. [/quote] zmer si jen pro jistotu ty diry v ramu to fakt nevim jestli je stejny.Jinak ty padaky mam uchyceny zavitovou tyci.Origo sroub co je srkz jsem vyndal a nameril si tu zavitovku[/quote] Takze jsi tam dal zavitovku M12, ta je durch motor? Takze cca 50cm? Jo a to jsi zehnal i zavitovku z e stejnyho matrosu jako origo sroub 8.8 ?[/quote] jo je skrz motor a delka ty zavitovky je myslim 55cm a je to ocelova zavitovka tvrdost 8.8
|
|
Nahoru |
|
|
a.m.b.r.y
|
Napsal: pát 18. dub 2008 10:11:27 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05 Příspěvky: 61 Bydliště: Zdar nad Sazavou
|
jo je skrz motor a delka ty zavitovky je myslim 55cm a je to ocelova zavitovka tvrdost 8.8[/quote]
a to je vse? nebo sou tam mezi tim jeste nekde distancni podlozky nebo tak? A nevadi ze sou zavity i v casti uchyceni? Slo by i dvanactka hlazenka a na koncivh riznout zavit ze?
_________________ simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000 CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross
|
|
Nahoru |
|
|
Jindrs
|
Napsal: pát 18. dub 2008 21:10:45 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21 Příspěvky: 449
|
a.m.b.r.y píše: jo je skrz motor a delka ty zavitovky je myslim 55cm a je to ocelova zavitovka tvrdost 8.8 a to je vse? nebo sou tam mezi tim jeste nekde distancni podlozky nebo tak? A nevadi ze sou zavity i v casti uchyceni? Slo by i dvanactka hlazenka a na koncivh riznout zavit ze?[/quote] jj ta hlazenka pujde urcite jinak zavit po cely delce urcite nevadi
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: sob 19. dub 2008 1:38:22 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
závit po celý délce nevadí, to už ti pevnost nezmenší jestli je jen na koncích nebo po celý délce... a žádný jiný podložky
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
ewans
|
Napsal: ned 20. dub 2008 20:47:37 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38 Příspěvky: 1460 Bydliště: Těšany
|
Chcu se zeptat co patri puvodne na levou stranu do te diry v ramu-esi tam nema byt nic a sroub jen v bloku motoru,nebo to ma byt sroubem spojeny s blokem motoru... A jaky je origo stav na prave strane,esi tam ma byt ten cerny drzak?Ale ja bych ho sundal pac ho mam odrenej a trochu ohlej a on tam stejne nema zadnou funkci,jen asi budu muset oddelat nadrzku na chladici kapalinu,pac se k tem sroubum co ho drzi jinak poradne nedostanu... http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=12350
_________________ Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5
|
|
Nahoru |
|
|
RUTAN
|
Napsal: čtv 15. kvě 2008 10:56:05 |
|
|
nováček |
Registrován: čtv 15. kvě 2008 10:25:36 Příspěvky: 4
|
Tak abych se k tomu taky vyjádřil:) : Základní věc pro dostatečnou pevnost a bezpečnost padáků na esvéčku je volba úchytu. Osobně netuším, proč někdo uchycuje padáky na ten přední úchyt, protože padáky musí být tím pádem delší (větší páka na šroub) a k tomu je ten úchyt podstatně slabší než ten zadní se šroubem, co jde skrz motorem. Posuďte sami pevnost toho úchytu - drží ho obě strany rámu + celý motor, který má místo klasických dvou patek za rámem hliníkový masivní tunel, který jde celou jeho šířkou. TO NEJDE UTRHNOUT! Co se šroubů týče, tak se šroubů s pevností 10,5 a dokonce ani 12,9 nebojte. „Měkčí 8,8“ stačí bohatě, mají tendenci se spíše masivně ohnout při přetížení, kdežto tvrdší 10,5 nebo 12,9 se ohnou jen do určité míry a pak prasknou. Pro SV používám závitovku 8,8 a s dvěmi dosavadními crashtesty nebyl v tomto problém. Jak řekl Popi SV – padák jde udělat tak, aby i šestka šroub měla stejnou pevnost jako desítka. Je to sice hodně přehnané, ale je v tom hlavní myšlenka, která praví, že naprosto zásadní věc pro přežití šroubu při pádu je průměr dosedací plochy, který tvoří velikost páky. Majku – ty padáky co jsi tam měl předtím upadly právě díky tomu, že měly směšnou dosedací plochu a proto se utrhly. PARK – jestli se někomu nelíbilo zpracování, tak to patrně budou padáky z dob dávno minulých, kdy jsem měl jiné soustružníky. Teď je kvalita podle mě úplně někde jinde. A logo je jen nálepka, jde strhnout a je jen na tobě, jestli si ji tam necháš, nebo ne Jindrs: „ máš spočítanou pevnost? aby jsi je potom neulomil když je máš tak dlouhý..“ …co na tom chceš počítat? Znáš sílu, která na ně bude při pádu působit? Jediné, co by se dalo počítat je síla, při které ten padák urveš a to je zbytečný údaj, protože deformační pevnosti rámu nedosáhneš stejně a pevnější spojovací materiál v tomto nic moc nevyřeší. Jak s tím vlítneš do hlíny, nebo ti při slidu zapadne padák do díry, tak ho utrhneš tak jako tak Pád jako takový je co se sil týče tak neodhadnutelný, že tam nemá cenu nic moc počítat..
Co se lámání držáku stupaček týče, tak neporadím asi nic jiného, než stupačky trochu oříznout, ale do toho se nikomu asi příliš nebude chtít
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: čtv 15. kvě 2008 11:12:46 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
čus rutane, naprosto mě tvá návštěva tady zaskočila v dobrém slova smyslu Ve všech bodech s tebou musím souhlasit. Neřešil jsi náhodou slidery na přední a zadní kolo u SV6? Nejsou tam bohužel duté osy kol... A jak jsi to myslel s tím seříznutím stupaček? Jsou přece sklápěcí a ve většině případů se dle charakteru pádu sklopí až k držáku stupačky... v tomto případě by jejich menší délka dle mě ničemu nepomohla...
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
Nejt
|
Napsal: čtv 15. kvě 2008 12:27:15 |
|
|
záklaďák |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08 Příspěvky: 3115 Bydliště: AMD Brno
|
Wow...
Jinak ty špunty hlavně do přední vidle bych taky chtěl nějak řešit. Vím, že to jde, už jsem to viděl a distribuuje to jeden borec v Británii na litra.
Popák - s těma sklápěcíma držákama to sice takhle teoreticky fungovat má, ale jak jsem říkal, mě starý SV dvakrát spadlo na stejnou stranu a dvakrát se ten držák ulomil. Prostě asi záleží na pádu.
_________________ fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka
|
|
Nahoru |
|
|
RUTAN
|
Napsal: čtv 15. kvě 2008 12:57:10 |
|
|
nováček |
Registrován: čtv 15. kvě 2008 10:25:36 Příspěvky: 4
|
Popi - zdar! pokud není dutá osa, tak to je problém, protože nevím, jak to spolehlivě a účinně uchytit.. takže asi smůla:( Jakékoliv lisování silonu na cokoliv nefunguje, časem vysychá a povoluje, takže lisované spoje silon/cokoliv trvale nedrží...
s tou stupačkou jsem to jen střelil, nevím na co si to sedne když to jde k zemi...tam asi pak není pomoci..možná by pomohly delší padáky do zadní osy, pokud tam je dutá osa, ale to by se muselo zkusit položit a vyzkoušet, jak dlouhé by měly být...
|
|
Nahoru |
|
|
popi
|
Napsal: čtv 15. kvě 2008 14:19:25 |
|
|
Moderátor |
|
Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42 Příspěvky: 3214 Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
|
RUTAN_litr je má duté, přední i zadní. šestka bohužel nemá ani jednu. Napadla mě jen varianta zkotovit objímku na vidlici, z jejíž jedné strany by byl slider. Jinak mě nic nenapadlo... Já je mám od tebe, duralové a naštěstí jsem je ještě nepoužil
_________________ Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'
|
|
Nahoru |
|
|
RUTAN
|
Napsal: čtv 15. kvě 2008 15:59:28 |
|
|
nováček |
Registrován: čtv 15. kvě 2008 10:25:36 Příspěvky: 4
|
Tak pokud jsou duté osy, tak je to brnkačka. Před několika týdny jsem zrovna inovoval tvar těch padáků do os.. http://www.malyweb.cz/padaky/public/osy ... 4c3995.jpgto s tím uchycením na ty osmičky šrouby, co svírají osu je možné, ale trochu složité na to, aby to někdo zaplatil. Konstrukčně to bez potíží vydrží.
|
|
Nahoru |
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru
|
|