Právě je pát 29. bře 2024 11:10:40

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 162 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: pát 04. dub 2008 18:27:33 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21
Příspěvky: 449
Kasym píše:
Chlape supr.Konečně něco čeho se dá chytit při výrobě.Díky moc.Ještě dotaz ty jsi je dělal o něco delší než jak jsou nutně potřeba ,že?


dneska jsem to meril a jsou o 3cm delsi nez ty origo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: pát 04. dub 2008 18:32:32 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21
Příspěvky: 449
ewans píše:
Tak sem to objednal,Rutan me napsal ze me prosi esi bych mu mohl zmerit malej prumer v tom zahloubeni v ramu kam prijde upevnit padak z obou stran,ale zaroven me pise abych tam tu korunkovou matku nechal,coz nechapu-pak se na ten prumer nedostanu :banghead:


vzdyt to vidis na tom vykresu na levy strane je prumer diry 40mm a na pravy je prumer diry 30mm.Nevim proc by jsi mel sundavat tu korunkovou matku aby jsi to zmeril.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: pát 04. dub 2008 20:33:09 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
No psal me ze chce ten nejmensi prumer v tom zahloubeni,tak sem predpokladal ze je tam esce mensi prumer-nejaky sedlo pod tou matkou

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: pon 07. dub 2008 6:40:05 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. dub 2008 10:27:32
Příspěvky: 595
Jindrs píše:
Kasym píše:
Chlape supr.Konečně něco čeho se dá chytit při výrobě.Díky moc.Ještě dotaz ty jsi je dělal o něco delší než jak jsou nutně potřeba ,že?


dneska jsem to meril a jsou o 3cm delsi nez ty origo

Díky :good:
Ještě takovej dotaz...koukám,že tam máš svorníky?SV jsem ještě nerozebíral tak mě to trochu překvapuje zvlášt kdž tam má přítulka šrouby :shock: Jakou jsi použil délku těch svorníků ať to nemusím dopočítávat?Díky
Budu doufat ,že konstrukce bude u starýho modelu(ten tvůj) a novýho modelu(přítulky moto) stejná...pak nebude problém s výrobou. ;)

_________________
Bandit Pičo :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: pon 07. dub 2008 19:17:27 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21
Příspěvky: 449
Kasym píše:
Jindrs píše:
Kasym píše:
Chlape supr.Konečně něco čeho se dá chytit při výrobě.Díky moc.Ještě dotaz ty jsi je dělal o něco delší než jak jsou nutně potřeba ,že?


dneska jsem to meril a jsou o 3cm delsi nez ty origo

Díky :good:
Ještě takovej dotaz...koukám,že tam máš svorníky?SV jsem ještě nerozebíral tak mě to trochu překvapuje zvlášt kdž tam má přítulka šrouby :shock: Jakou jsi použil délku těch svorníků ať to nemusím dopočítávat?Díky
Budu doufat ,že konstrukce bude u starýho modelu(ten tvůj) a novýho modelu(přítulky moto) stejná...pak nebude problém s výrobou. ;)


zmer si jen pro jistotu ty diry v ramu to fakt nevim jestli je stejny.Jinak ty padaky mam uchyceny zavitovou tyci.Origo sroub co je srkz jsem vyndal a nameril si tu zavitovku


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: pon 07. dub 2008 23:07:38 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21
Příspěvky: 449
ewans píše:
No psal me ze chce ten nejmensi prumer v tom zahloubeni,tak sem predpokladal ze je tam esce mensi prumer-nejaky sedlo pod tou matkou


ja tam tu korunkovou matku nechal je zbytecny ji davat pryc


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: pát 18. dub 2008 8:36:07 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05
Příspěvky: 61
Bydliště: Zdar nad Sazavou
dneska jsem to meril a jsou o 3cm delsi nez ty origo[/quote]
Díky :good:
Ještě takovej dotaz...koukám,že tam máš svorníky?SV jsem ještě nerozebíral tak mě to trochu překvapuje zvlášt kdž tam má přítulka šrouby :shock: Jakou jsi použil délku těch svorníků ať to nemusím dopočítávat?Díky
Budu doufat ,že konstrukce bude u starýho modelu(ten tvůj) a novýho modelu(přítulky moto) stejná...pak nebude problém s výrobou. ;)[/quote]

zmer si jen pro jistotu ty diry v ramu to fakt nevim jestli je stejny.Jinak ty padaky mam uchyceny zavitovou tyci.Origo sroub co je srkz jsem vyndal a nameril si tu zavitovku[/quote]

Takze jsi tam dal zavitovku M12, ta je durch motor? Takze cca 50cm? Jo a to jsi zehnal i zavitovku z e stejnyho matrosu jako origo sroub 8.8 ?

_________________
simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000
CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: pát 18. dub 2008 8:46:17 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21
Příspěvky: 449
a.m.b.r.y píše:
dneska jsem to meril a jsou o 3cm delsi nez ty origo

Díky :good:
Ještě takovej dotaz...koukám,že tam máš svorníky?SV jsem ještě nerozebíral tak mě to trochu překvapuje zvlášt kdž tam má přítulka šrouby :shock: Jakou jsi použil délku těch svorníků ať to nemusím dopočítávat?Díky
Budu doufat ,že konstrukce bude u starýho modelu(ten tvůj) a novýho modelu(přítulky moto) stejná...pak nebude problém s výrobou. ;)[/quote]

zmer si jen pro jistotu ty diry v ramu to fakt nevim jestli je stejny.Jinak ty padaky mam uchyceny zavitovou tyci.Origo sroub co je srkz jsem vyndal a nameril si tu zavitovku[/quote]

Takze jsi tam dal zavitovku M12, ta je durch motor? Takze cca 50cm? Jo a to jsi zehnal i zavitovku z e stejnyho matrosu jako origo sroub 8.8 ?[/quote]

jo je skrz motor a delka ty zavitovky je myslim 55cm a je to ocelova zavitovka tvrdost 8.8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: pát 18. dub 2008 10:11:27 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. led 2008 14:08:05
Příspěvky: 61
Bydliště: Zdar nad Sazavou
jo je skrz motor a delka ty zavitovky je myslim 55cm a je to ocelova zavitovka tvrdost 8.8[/quote]

a to je vse? nebo sou tam mezi tim jeste nekde distancni podlozky nebo tak? A nevadi ze sou zavity i v casti uchyceni? Slo by i dvanactka hlazenka a na koncivh riznout zavit ze?

_________________
simson 51s, CZ175/477, CZ175/487, SV 650n 2000
CZ125/519cross, CZ250/513cross, Suzuki 250 cross


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: pát 18. dub 2008 21:10:45 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21
Příspěvky: 449
a.m.b.r.y píše:
jo je skrz motor a delka ty zavitovky je myslim 55cm a je to ocelova zavitovka tvrdost 8.8


a to je vse? nebo sou tam mezi tim jeste nekde distancni podlozky nebo tak? A nevadi ze sou zavity i v casti uchyceni? Slo by i dvanactka hlazenka a na koncivh riznout zavit ze?[/quote]

jj ta hlazenka pujde urcite jinak zavit po cely delce urcite nevadi


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: sob 19. dub 2008 1:38:22 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
závit po celý délce nevadí, to už ti pevnost nezmenší jestli je jen na koncích nebo po celý délce...
a žádný jiný podložky

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: ned 20. dub 2008 12:39:28 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Tak sem prekreslil padaky i s rozmery a mam to v gallerce
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_ ... =xc422ac68
Esce dodam realny fotky padaku a fotoreport pri montazi :grin:

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: ned 20. dub 2008 20:47:37 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 29. lis 2007 22:16:38
Příspěvky: 1460
Bydliště: Těšany
Chcu se zeptat co patri puvodne na levou stranu do te diry v ramu-esi tam nema byt nic a sroub jen v bloku motoru,nebo to ma byt sroubem spojeny s blokem motoru...
A jaky je origo stav na prave strane,esi tam ma byt ten cerny drzak?Ale ja bych ho sundal pac ho mam odrenej a trochu ohlej a on tam stejne nema zadnou funkci,jen asi budu muset oddelat nadrzku na chladici kapalinu,pac se k tem sroubum co ho drzi jinak poradne nedostanu...
http://suzukisv.cz/gallery/main.php?g2_itemId=12350

_________________
Cz 175-Suzuki GSF Bandit 400-Sv 650 02N Gsxr 1000 K5


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: čtv 15. kvě 2008 10:56:05 
Offline
nováček

Registrován: čtv 15. kvě 2008 10:25:36
Příspěvky: 4
Tak abych se k tomu taky vyjádřil:) :
Základní věc pro dostatečnou pevnost a bezpečnost padáků na esvéčku je volba úchytu. Osobně netuším, proč někdo uchycuje padáky na ten přední úchyt, protože padáky musí být tím pádem delší (větší páka na šroub) a k tomu je ten úchyt podstatně slabší než ten zadní se šroubem, co jde skrz motorem. Posuďte sami pevnost toho úchytu - drží ho obě strany rámu + celý motor, který má místo klasických dvou patek za rámem hliníkový masivní tunel, který jde celou jeho šířkou. TO NEJDE UTRHNOUT!
Co se šroubů týče, tak se šroubů s pevností 10,5 a dokonce ani 12,9 nebojte. „Měkčí 8,8“ stačí bohatě, mají tendenci se spíše masivně ohnout při přetížení, kdežto tvrdší 10,5 nebo 12,9 se ohnou jen do určité míry a pak prasknou. Pro SV používám závitovku 8,8 a s dvěmi dosavadními crashtesty nebyl v tomto problém. Jak řekl Popi SV – padák jde udělat tak, aby i šestka šroub měla stejnou pevnost jako desítka. Je to sice hodně přehnané, ale je v tom hlavní myšlenka, která praví, že naprosto zásadní věc pro přežití šroubu při pádu je průměr dosedací plochy, který tvoří velikost páky.
Majku – ty padáky co jsi tam měl předtím upadly právě díky tomu, že měly směšnou dosedací plochu a proto se utrhly.
PARK – jestli se někomu nelíbilo zpracování, tak to patrně budou padáky z dob dávno minulých, kdy jsem měl jiné soustružníky. Teď je kvalita podle mě úplně někde jinde. A logo je jen nálepka, jde strhnout a je jen na tobě, jestli si ji tam necháš, nebo ne
Jindrs: „ máš spočítanou pevnost? aby jsi je potom neulomil když je máš tak dlouhý..“ …co na tom chceš počítat? Znáš sílu, která na ně bude při pádu působit? Jediné, co by se dalo počítat je síla, při které ten padák urveš a to je zbytečný údaj, protože deformační pevnosti rámu nedosáhneš stejně a pevnější spojovací materiál v tomto nic moc nevyřeší. Jak s tím vlítneš do hlíny, nebo ti při slidu zapadne padák do díry, tak ho utrhneš tak jako tak Pád jako takový je co se sil týče tak neodhadnutelný, že tam nemá cenu nic moc počítat..

Co se lámání držáku stupaček týče, tak neporadím asi nic jiného, než stupačky trochu oříznout, ale do toho se nikomu asi příliš nebude chtít


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: čtv 15. kvě 2008 11:12:46 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
čus rutane, naprosto mě tvá návštěva tady zaskočila v dobrém slova smyslu ;)
Ve všech bodech s tebou musím souhlasit.
Neřešil jsi náhodou slidery na přední a zadní kolo u SV6? Nejsou tam bohužel duté osy kol...

A jak jsi to myslel s tím seříznutím stupaček? Jsou přece sklápěcí a ve většině případů se dle charakteru pádu sklopí až k držáku stupačky... v tomto případě by jejich menší délka dle mě ničemu nepomohla...

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: čtv 15. kvě 2008 12:27:15 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 17:28:08
Příspěvky: 3115
Bydliště: AMD Brno
Wow...

Jinak ty špunty hlavně do přední vidle bych taky chtěl nějak řešit. Vím, že to jde, už jsem to viděl a distribuuje to jeden borec v Británii na litra.

Popák - s těma sklápěcíma držákama to sice takhle teoreticky fungovat má, ale jak jsem říkal, mě starý SV dvakrát spadlo na stejnou stranu a dvakrát se ten držák ulomil. Prostě asi záleží na pádu.

_________________
fechtl > SV 650S 99 > SV 650S K3 > Pyčolet > Pyčolet dvojka


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: čtv 15. kvě 2008 12:57:10 
Offline
nováček

Registrován: čtv 15. kvě 2008 10:25:36
Příspěvky: 4
Popi - zdar! pokud není dutá osa, tak to je problém, protože nevím, jak to spolehlivě a účinně uchytit.. takže asi smůla:( Jakékoliv lisování silonu na cokoliv nefunguje, časem vysychá a povoluje, takže lisované spoje silon/cokoliv trvale nedrží...

s tou stupačkou jsem to jen střelil, nevím na co si to sedne když to jde k zemi...tam asi pak není pomoci..možná by pomohly delší padáky do zadní osy, pokud tam je dutá osa, ale to by se muselo zkusit položit a vyzkoušet, jak dlouhé by měly být...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: čtv 15. kvě 2008 14:19:25 
Offline
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 20. lis 2007 19:46:42
Příspěvky: 3214
Bydliště: Jih Jižní Moravy ,tam kde se chlastá víno:)
RUTAN_litr je má duté, přední i zadní. šestka bohužel nemá ani jednu.
Napadla mě jen varianta zkotovit objímku na vidlici, z jejíž jedné strany by byl slider. Jinak mě nic nenapadlo...
Já je mám od tebe, duralové a naštěstí jsem je ještě nepoužil :good:

_________________
Jawa 50 Pionýr 70' >>> Simson S51 86' >>> MZ 251 ETZ 89' >>> Suzuki GS 500E 98' >>> Suzuki SV 650S 03' >>> Suzuki GSX-R 1000 04' >>> KTM EXC 450 05'


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: čtv 15. kvě 2008 14:40:31 
Offline
záklaďák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 13. bře 2008 17:56:21
Příspěvky: 449
ja stupacky(mam jiny prepakovani nejsou sklopny) vyresil asi tri dny potom co jsem si udelal ty hlavni padaky.Udelal jsem mensi a dal je na kyvku vecer hodim foto stejne jdu ted prezouvat zadni pneu tak to rovnou vyfotim


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Padací protektory
Nový příspěvekNapsal: čtv 15. kvě 2008 15:59:28 
Offline
nováček

Registrován: čtv 15. kvě 2008 10:25:36
Příspěvky: 4
Tak pokud jsou duté osy, tak je to brnkačka. Před několika týdny jsem zrovna inovoval tvar těch padáků do os..

http://www.malyweb.cz/padaky/public/osy ... 4c3995.jpg

to s tím uchycením na ty osmičky šrouby, co svírají osu je možné, ale trochu složité na to, aby to někdo zaplatil. Konstrukčně to bez potíží vydrží.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 162 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
POWERED_BY
Český překlad – phpBB.cz